Next Step 🐲💙🐼 Part (19)

160 14 0
                                    

Next Step 🐲💙🐼

Episode (19) Clown 🎭

မိုးစင္စင္ပင္ မလင္းေသး။

ကာလနဂါးႀကီး Kwon Jiyong မွာ အေစာႀကီး ႏိုးထကာ ဧည့္ခန္းထဲ၌ အလုပ္႐ႈပ္ေနေလဧ။္။

ေစာေစာထေလ့႐ွိသည့္ တစ္ေယာက္ေသာသူ Dae Saung က အိပ္မႈန္စံုမႊားျဖင့္ သူ႔အိပ္ခန္းထဲက ထြက္လာရင္း...

" Jiyong Hyung ဘာေတြ အလုပ္မ်ားေနတာလဲ..."

Jiyong က လက္ထဲမွ မီးႀကိဳးေတြကတစ္ဖက္၊ ပါးစပ္ကလည္း စကၠဴလိပ္စေတြကို ကိုက္ဆြဲထားသျဖင့္ ခ်က္ခ်င္းျပန္အေျဖမေပးႏိုင္ေပ။

Dae Saung က ေဘးမွ ၾကည့္မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ Jiyong ပါးစပ္မွာ ကိုက္ထားတဲ့ စကၠဴလိပ္စကို လွမ္းဆြဲယူကာ...

" Hyungရယ္ တစ္ေယာက္တည္း ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ..."

Jiyong က ထိုအခါမွ စကားျပန္ေျပာလာႏိုင္ၿပီး...

" ဒီေန႔က အငယ္ေလး ေမြးေန႔ေလကြ... မင္းကလည္း ေမ့ရက္လိုက္တာ..."

Dae Saung ဧ။္ မ်က္လံုးေလးက အသာျပဴးက်ယ္လာရင္း အားတံု႔အားနာအမူအရာႏွင့္...

" ဟုတ္သားပဲ... ဒီေန႔က ဒီဇင္ဘာလ ၁၂ရက္ေန႔ပဲ... ကြၽန္ေတာ္ ​ေမ့ေနလိုက္တာ... အခုက ေမြးေန႔ပြဲအတြက္ ျပင္ဆင္ေနတာလား Hyung..."

Jiyong က ေခါင္းအျမန္ညိတ္ျပလိုက္ၿပီး...

" မင္း ဝိုင္းကူေပးမယ္မလား... "

" ဟာ ကူေပးရမွာေပါ့ ကြၽန္ေတာ္တို္႔ရဲ႕ အဆိုးေလး (အဲ့ ေယာင္လို႔) အငယ္ေလး ေမြးေန႔ပြဲအတြက္ပဲ... ဒါနဲ႔ Top Hyung နဲ႔ Young Bae Hyung ကိုေရာ သြားႏိုးလိုက္ရမလား..."

မီးႀကိဳးေတြကို ခံုအျမင့္မွတဆင့္ ေဘးဘက္နံရံတေလ်ွာက္တြင္ လိုက္ခ်ိတ္ဆြဲေနရာမွ...

" အင္း... သြားႏိႈးခဲ့လိုက္... တိုးတိုးသက္သာလည္း ႏိႈးဦးေနာ္... Top Hyungက သိတဲ့အတိုင္း သူ႔ကို အေစာႀကီးလာႏိႈးရင္ ေဒါသထြက္တတ္ေသးတာ..."

Dae Saung က ရယ္က်ဲက်ဲျဖင့္...

" စိတ္မပူနဲ႔ Hyung ... သူ ​ေဒါသမထြက္ေအာင္ ႏိႈးတဲ့နည္းလမ္း ကြၽန္ေတာ့္မွာ႐ွိတယ္..."

ယံုၾကည္မႈအျပည့္နဲ႔ေျပာရင္း အိပ္ခန္းထဲ ျပန္ဝင္သြားသူ Dae Saung ဧ။္ ေနာက္ေက်ာျပင္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ၿပီး...

Next Step 🐲💙🐼 (Season2) Completed Zawgyi & Unicode Where stories live. Discover now