"Lütfen bana onu unuttur Sara. Artık onu sevmek istemiyorum. Onunla ilgili her şey bana acı veriyor." dedi Lana gözyaşları yanaklarından süzülürken.
Sara yüzünde acıyan bir ifadeyle ona yaklaşıp elini tuttu. "Ne oldu Lana? Lütfen önce anlatır mısın? Unutmak sandığın kadar güzel bir şey değil. Seni sen yapan şey anıların, hatıraların. O yüzden benden bunu istiyorsan önce anlatman gerek." dedi.
Lana hatırladığı şeylerin verdiği acıyla yüzünü buruşturup anlatmaya başladı. "Orada, duvarın içinde toplulukta yaşarken yanlış olduğunu bilmeme rağmen bir Elit'e aşık oldum. Onun için ölümü bile göze aldım çünkü onun da beni sevdiğine inandım. Meğer babamın isyandan olduğunu düşündükleri için ağzımdan laf almak için Meclis Başkanı olan babasıyla oynadıkları bir oyunmuş. Sırf benden bilgi almak için yaklaşmış bana Sara! Sonunda onu öperken yakalandım ve beni idam etmeye karar verdiler ve infazı Chad yapmak istedi. Gözünü bile kırpmadan bana elektrik verdi, onun için hiç bir değerim yokmuş, beni hiç sevmemiş. Eğer Chris olmasaydı şuan ölmüş olacaktım, hem de sevdiğim ve güvendiğim adamın elinden. Onu hatırlamamı hak etmiyor Sara. Ben burada yeni bir hayat kurmak onu arkamda bırakmak istiyorum."
Sara sinirden küplere binmişti. Duyduklarına inanamıyormuş gibi kafasını salladı. "Aklım almıyor, bir insan nasıl bu kadar kötü olabilir? Gerçi babası Meclis'teyse Sıradanlardan nefret ederek büyümüştür. Ama yine de bir insanı sevdiğine inandırmak kadar adice bir şey olamaz bu dünyada." dedi Sara.
"O zaman yapacak mısın? Ona dair bütün anılarımı silecek misin?" dedi Lana umutla.
Sara uzanıp onun elini tuttu. "İstemediğin hiçbir şeyi hatırlamak zorunda değilsin Lana. Unutmak istediğin ne varsa, kim varsa unutabilirsin. Bırak gitsinler" dedi.
Lana'nın gözleri bir an odağını kaybetti sonra da anlaşılmaz bir şekilde Sara'ya baktı. "Pardon, sanırım seni duyamadım. Biraz dalgınım bugün. Neyle ilgili konuşuyorduk?" dedi.
Sara ona hüzünle gülümsedi. "Artık önemi yok canım, sadece bundan sonra her şey güzel olacak bunu bilmeni istiyorum. Git ve hayatını yaşa, mutlu ol. Ve sana gerçekten değer veren bir erkek var, git ve Chris'in yanında ol." dedi.
Lana'nın kafası karışmıştı. Konunun buraya nasıl geldiğini bilmiyordu ama Sara haklıydı. İçinde Chris'i görmeye dair büyük bir istek duyuyordu. Sara'ya sonra görüşürüz diyerek orada olacağını umarak Chris'in odasına doğru yürüdü.
Örtüyü kaydırıp kafasını içeri uzatınca Chris'i masasının başında ellerini kafasına koymuş düşünceli bir şekilde otururken buldu.
"Chris.." dedi yavaşça ve arkasından yaklaşıp elini omzuna koydu.
Chris bir an irkilip daldığı düşüncelerden çıktı sonra arkasına dönüp Lana'yı kollarına alıp sıkıca sarıldı.
"Bu ne içindi?" diye sordu Lana şaşkın bir şekilde ama içinde bir şeyler kıpır kıpır olmuştu bu sevgi gösterisi karşısında.
"Sana bir şey söylemem lazım ve bunu duyduktan sonra bir daha sana sarılamayabilirim. Senden bir şey saklamamamı istemiştin, ben de kabul ettim ama sana söylemem gereken son bir sır var. Bunu daha önce söylemedim çünkü o böyle olmasını istemişti. Hayatını kurtarırken şartı buydu ve ona söz vermiştim. Ama artık burada olduğuna göre bilmen gerek." dedi Chris sesinde acı bir tonla
Lana aklı karışmış bir şekilde ona baktı. "Sen neden bahsediyorsun Chris? Kim burada?"
Chris bir an şaşkınlıkla ona baktı. "Chad'den bahsediyorum. Onunla ilgili bilmen gereken bir şey var." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ / Dönüşüm Serisi 2. Kitap
FantasySabırsızlıkla beklediğiniz an geldi. Çok sevilen Dönüşüm Serisi'nin ikinci kitabı Melez yayında! İlk kitap olan "Sıradan"ı profilimden okuyabilirsiniz. ---Tanıtım-- Lana Sıradan'lardan olmadığını öğrenmişti. Şimdi hem kim olduğunu hem de güç...