Film gecesi sona erdikten sonra, saatlerce eskiden dünyanın nasıl bir yer olduğuna dair sohbet ettiler. Kimisi Lana gibi dünyanın temizlendiğine, yeniden başlamanın daha iyi olduğuna inanıyordu, kimisi de eskiden mutasyon yokken daha güzel olduğuna. Blake ise dünyanın hepten boktan olduğuna inanıyordu.
Yavaş yavaş herkes esnemeye başlayıp bu bir döngü haline gelince yatma vaktinin geldiğine karar verdiler. Lana bu akşamı çok sevmişti. Yaşadıkları kötü olaylara, kim olduklarına, geçmişlerine bakmaksızın bu kadar farklı insan, Elit, Sıradan, Deli ve Melez farketmeksizin bir araya gelip güzel bir akşam geçirmişlerdi. Lana değişimin başladığını sadece buna bakarak bile hissedebiliyordu. Onlar yaptıysa neden herkes yapamasındı ki?
Lana, Darla konusunda büyük bir adım atmıştı. Blake bile artık Chad'e öldürecekmiş gibi bakmıyordu. Sadece babasının ölüm emrini veren yargıç'ın kızı olduğu için Darla'ya arada sırada ters bakışlar atıyordu ama harekete geçmeyi düşünüyor gibi değildi. Maya onu çoğu yönden iyi etkilemişti. Blake'in çocukça ve fevri yönlerini törpülüyordu. Aslında ikisi çok farklı karakterlere sahip olsalar da güzel bir çift olmuşlardı.
Lana her ne kadar başlarda rahatsız olsa da Arlo'nun da Sara'ya olan bakışlarını görmüş, aralarında gerçekten bir sevgi olduğuna inanmıştı. Sürekli bir aradalardı ve Arlo Sara'nın etrafında dört dönüyor, onu korumaya çalışıyor ve her konuda yardımcı oluyordu. Geçmişte ne yapmış olursa olsun, hafızası silindikten sonra gerçekten iyi bir insan olmaya çabalıyordu ve en önemlisi Sara'nın yüzünü güldürüyordu.
Lana onları izlerken birbirleriyle sürekli bakıştıklarını, heyecanlı bir halleri olduğunu farketti. Sara düşünceli bir şekilde dudağını kemiriyordu. Arlo gelip güven verircesine elini tuttuğunda arkadaşlarına doğru döndü. "Bizim size söylemek istediğimiz bir şey var, hazır hepimiz bir aradayken." dedi Sara gülümseyerek.
Herkes uykulu ama meraklı bir şekilde Sara'ya baktı.
"Biz evlenmeye karar verdik!" dedi Sara ve Arlo bir ağızdan.
Bir süre çıt çıkmadı. Herkesin yüzünde şok ifadesi vardı, birbirimize baktık. Kendini en çabuk toparlayan Maya oldu. Yüzüne içten bir gülümseme yerleştirmeye çalışıp arkadaşına gidip sarıldı. "Bizi gafil avladın Sara, hiç beklemiyorduk ama sizin adınıza çok mutlu olduk. Şaşkınlığımızı mazur gör, bu büyük bir karar ve çok hızlı gelişti her şey." dedi hepimizin aklımızdan geçenleri söyleyerek.
Sara Arlo'ya baktı. "Önemli olan zaman değil ki. Birbirimiz için ne ifade ettiğimiz. Son zamanlarda herkes hayatın kısa olduğundan, yarın ne olacak bilmediğindrn bahsediyor. Neden bekleyelim ki dedik? İnsan gerçek aşkı buldu mu bırakmamalı bu hayatta. Böyle bir şey insanın başına kaç defa gelir ki?"
Bu sözlerin Lana'nın üstündeki etkisi çok farklı oldu. Yine beyninde çığlık atan bir ses vardı ama ne kadar zorlarsa zorlasın ne dediğini duyamıyordu. Chris'e bakmak için kafasını çevirdi ama onun yerine kendisine yoğun bir ifadeyle bakan gri gözlerle karşılaştı.
Chad Shaw yüzünde hüzünlü bir ifadeyle ona bakıyordu.
En son konuşmalarında Chad ona Bana çok sevdiğim birini hatırlatıyorsun. demişti. Acaba kaybettiği sevgilisini mi görüyordu Lana'ya baktığında? Lana onun için derin bir üzüntü duydu. Gözlerini ondan ayırıp Chris'i aradı.
Chris duvara doğru gerilemiş yüzünde mutsuz bir ifadeyle Lana'ya bakıyordu ve Lana'nın içinden bir ses az önce Chad ile olan garip bakışmasını gördüğünü söylüyordu.
Darla Chris'in yanına yaklaşıp kolunu dürtene kadar Lana'ya gözlerinde anlayamadığı bir ifadeyle bakmaya devam etti sonra da kafasını yanındaki kıza çevirdi. Darla ona bir şeyler söyleyince başıyla onayladı ve elini kızın sırtına koyarak terastan çıkmak üzere yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ / Dönüşüm Serisi 2. Kitap
FantasíaSabırsızlıkla beklediğiniz an geldi. Çok sevilen Dönüşüm Serisi'nin ikinci kitabı Melez yayında! İlk kitap olan "Sıradan"ı profilimden okuyabilirsiniz. ---Tanıtım-- Lana Sıradan'lardan olmadığını öğrenmişti. Şimdi hem kim olduğunu hem de güç...