Bölüm 21/ Gücün Sınırları

499 68 35
                                    

Annem bana sarıldıktan sonra gözleri arkamda bir yere takıldı ve yüz hatları sertleşti. Yüzünde daha önce hiç görmediğim bir nefretle bakıyordu. "Onun ne işi var senin yanında?" dedikten sonra bir hışımla Chad'e doğru atılınca annemi kolundan tuttum.

"Anne onun bir suçu yok. Olaylar sandığın gibi değil." dedim. "Chad beni kurtarmak için babasına oyun oynamış."

Annem Chad'e öfkeyle bakıp bana döndü. "O gün ne yapmış olursa olsun bu onu daha az suçlu yapmaz. Başına ne geleceğini bildiği halde seninle birlikte olmamalıydı. O gün olanlar tamamen onun suçu. Eğer seni gerçekten düşünüyor olsaydı en baştan sana yaklaşmazdı" dedi annem.

Beni anlamasını umarak anneme baktım. Uzanıp elini tuttum. "Anne biz aşık olduk. Chad benden uzak durmaya çalıştı ama ben ondan uzak kalamadım. Topluluk kuralları yanlış, bizim aramızda olanlar değil. Hem gideceğimiz yerde onun Elit olması bize engel değil, artık yasaklar yok." dedim.

Annem üzüntüyle ve hayal kırıklığı karışımı bir ifadeyle bana bakınca, yine kendimi karşısında küçük bir kız gibi hissettim. "Seni çocukluğundan beri Elit'lere karşı uyardım. Bu yüzden de aklım almıyor bunu nasıl yapabildiğini. Seni babanla daha iyi yetiştirdiğimizi sanıyordum."

"Ama sonuçta o benim babam değildi dimi anne? Benim babam bir Elitti! En çok da bu yüzden beni bu konuda senin yargılamıyor olman lazım. Aynı hatayı sen de yapmışsın!" dediğim an ağzımdan çıkanlardan dolayı pişman olmuştum çünkü annemin yüzünde öyle bir ifade belirdi ki onu kırdığımı anlamıştım.

"İşte bu yüzden seni uyardım Lana. Ben bu işin asla iyi bitmeyeceğini kendim gördüm yaşadım. Senin adına farklı bir kader istemiştim. Benim yaşadıklarımı yaşamanı istememiştim." dedi gözleri dolarak.

Kollarımı anneme dolayıp ona sarıldım ve başımı omzuna koydum. "Anne ben mutluyum, gerçekten mutluyum." sesimi alçaltıp sadece annemin duyabileceği bir sesle, "Onu seviyorum." dediğimde annem başını kaldırıp bana baktı. Sonra gözleri tekrar Chad'e döndü.

"Sen de kızımı seviyor musun? Onun için inandığın her şeyden vazgeçer misin?" diye sordu.

Chad yanımıza yaklaşıp içten bir şekilde annemin bakışlarına karşılık verdi. "Kızınızı çok seviyorum, onun mutlu ve güvende olması için her şeyi yaparım. İnandığım her şeyden vazgeçerim ve vazgeçtim de. Benim için ondan daha önemli hiç bir şey yok bu hayatta." dedi kararlı bir şekilde. "Kızınızdan uzak durmam gerekirdi haklısınız, ama onsuz bir hayat düşünemiyordum. Hiç bir zaman böyle olsun istememiştim." dedi üzüntüyle.

    Chad'e baktığımda, gözlerindeki kararlılığı ve sözlerindeki doğruluğu görebiliyordum. Anneme bütün içtenliğiyle cevap vermişti ve annemin ona inanmasını istiyordu. Annemin bakışları yumuşamamıştı. Chad'e inanmadığını görebiliyordum. Kafasını salladı. "Kızım az kalsın senin yüzünden ölüyordu. Ben aylarca onun öldüğünü sandım! Kapıma koruyucular gelip kızımın bir Elit'le ilişkisi olduğu için idam edileceğini söylediklerinde ne hissettim ne yaşadım biliyor musun? Kızımın cansız bedeni götürülürken ona son kez sarılamamak nasıl bir şey tahmin edebiliyor musun! Söylediğin hiç bir şey bu yaşanılanları değiştiremez. Sana güvenmiyorum." dedi annem son noktayı koyarak. Chad'in yüzünde acı çeker gibi bir ifade vardı. Onu böyle görmeye dayanamıyordum. Anneme onu savunmak için ağzımı açtığımda Chad beni susturdu. "Hayır Lana, annen haklı, söylediğimiz hiç bir şey düşüncelerini değiştiremez." sonra anneme döndü, "sizden sadece bir şans istiyorum, kızınızı ne kadar sevdiğimi size kanıtlayacağım." dedi.

Annem cevap vermedi, bir süre ölçüp tartan bir bakışla Chad'i süzdü. Sonra bakışları Darla ve Chris'in üzerinde gezindi. "Burada neler oluyor bilmiyorum, bilmek istediğimi de sanmıyorum." Chris'e baktı, "Sen benimle kızımın sevgilisi olarak tanışmıştın, şimdi onunlasın." dedi Darla'yı işaret ederek. "Ve sen de Lana'nın başına iş açmaya çalışan kişisin, ama onu artık kardeşin olarak görüyorsun. Bilmiyorum belki yaşımdan, belki ben çok geri kafalı kalıyorum ama benim dünyamda duygular bu kadar çabuk değişemez, değişmemeli. Eşim öldükten sonra bana tek kalan şey Lana ve karnımdaki bebeğim. Bir anne olarak onların güvende ve mutlu olması benim sorumluluğum. O yüzden hiç birinize güvenmediğimi bilin." sıkıntıyla iç çekti. "Yine de buraya gelip beni geri alması için kızıma yardım ettiğiniz için teşekkür ederim. Size borçluyum ams bu size güvendiğim anlamına gelmiyor. Sadece önyargılı davranmamaya çalışacağım." dedi.

MELEZ / Dönüşüm Serisi 2. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin