❤32🖤

26.5K 673 59
                                    

Amcamların evinde kendimi odaya kapatmış öylece tavanı izliyordum. Nedeni ise Gülün gözümü açması. Osmanla birlikte olduğum halde ne o korunmuştu ne de ben. Babamın aylar sonra geleceğini düşünürsek bu gidişle ben düğüne karnım burnumda katılacağım. Elimle yüzümü sıvazladım. Bu konuyu acilen Osmanla konuşmam gerekiyor. İkimizinde korunması lazım yoksa bu işin sonu ikimiz içinde kötü. Tabi birde Gülün yanında beni zor duruma düşürdüğü mevzuda var. Ondan kesinlinle böyle bir şey beklemiyordum. Titreşimdeki telefonum yatağı sallamaya başlayınca hafif doğrulup ekrana baktım. Arayan Osmandı. Yanıtlayıp tekrardan uzandım.

"Alo. " karşı taraftan ses gelmesini bekledim ancak hiç ses yoktu. Dakikalar sonra hışırtı sesi geldi ve Osmanın sesi duyuldu.

"Balkona çıksana. " karşı eve baktığımda balkondaki Osmanı net bir şekilde gördüm. Yine sigara içiyordu. Usulca balkona çıkıp dudaklarımı dişleyerek ona baktım. İkimizde evimizde yaşadığımız olaydan sonra tek kelime konuşmamıştık ve ben tuhaf bir şekilde utanıyorum.
"Tüm gün benden kaçtığını düşüneceğim artık. " zaten kaçıyorum demek yerine yine sustum. Osman elinde bitmemiş sigarayı söndürüp balkondan aşağı attı. "Gülün yanında yaptığımız şeyden sonra bana kızgınsan haklısın. Yemin ederim amacım o değildi. Sadece seni zor durumda bırakıp kısa kesecektim. Ancak irademi kaybettim. Yolda Gülü gördüm utançtan kafamı bile kaldıramadım. " masum yüzü ve iri iri açtığı gözleri ile fazla mı tatlı olmuştu. Kafamı iki yana doğru salladım. Ciddi konuşma yapmamız gerekirken benim düşündüğüm saçmalığa bak.

"Orda ikimizde hatalıydık. Bende seni durdurmadım. Bir daha böyle bir şey yaşanmasın. Ancak asıl sorun Gül değil biziz. " sol elime telefonu alıp ikimizi işaret ettim. Yüzü kireç gibi olan Osmana anlam veremedim. Niye böyle bir tepki vermişti ki.

"Yoksa artık beni istemiyor musun?" Beni yine yanlış anlamıştı. Ufak bir gülümseme ile baktım gözlerine. O da anında gevşemişti.

"Seni istiyorum ancak biz habire birlikte olursak ve korunmazsak istenmedik bir misafirle düğüne katılırız. " kısık sesime rağmen telefonda beni duymuştu. Tabi elimide karnımın üstünde gezdirmeyi eksik etmedim. Osmanın yüzü aydınlanırken kıkırdadım. Bende adamına dert yanıyorum. Çocuğa dünden hazır zaten.

"Benim için ne istenmedik bir bebek ne de misafir. Başımın tacı olur. " onun gülümsemesine dayanamayıp bende gülümsedim. Çocuğuda benide dünden kabullenmiş zaten. "Yinede adın çıkmasın zor durumda kalma diye düğüne kadar korunalım. Sana laf gelsin istemem. " acaba hangi iyiliğime karşılık olarak bana geldin.

"Korunalım bakalım. "

"Yine sarılarak mı uyusak tüm gece?" Tek kaşım havalanınca tek elini havaya kaldırdı. "Valla bu defa masumum. Hem geçen defada masumdum sadece uyuyacaktık sen zaafımı kullandın. " kendini savunma çabasına dayanamayıp kahkaha attım. Çocuktan farkı yok.

"Tamam ancak sadece uyuyalım. Vücudum ağrıyor daha fazla dayanamam. " masum sesimle gözlerinde merhamet parıltıları belirdi. Bu adam beni seviyor arkadaş.

"O zaman evimizde görüşürüz artık. " cevap vermeme izin vermeden telefonu kapatıp odasına girdi. Bense hala balkonda onun olduğu yere bakıyordum. Omuz silkip bende odama girdim. Akşam olana kadar beklemek zorundayım.

Osmanın ağzından...

Telefonu yatağın üstüne atıp karşı balkona baktım. Benim ardımdan Yarende odasına girmişti. Kendi kendime sinir yaptım. Eğer irademe sahip çıksaydım sevdiğim kız birlikteliğimizden sonra ağrılarından bahsetmek zorunda kalmazdı. İri elimle yüzümü sıvazladım. Canı çok acıyormudur diye düşünmekten kendimi alamadım. Birde korunalım diyor. Bana kalsa şimdi hamile kalsında bir an önce bebegimizi kucağımıza alalım. Düşüncesi bile heyecandan ellerimin titremesine neden oldu. Bir yanım korun derken diğer yanım siktir et korunmayı diye aklımı çeliyordu. İki düşünceyide aklımdan uzaklaştırdım. En iyisi bir daha birlikte olmamak hem bu durum Yarenide zor durumda bırakıyor. Ayrıca ona sarılıp uyumak bile bana yeter.

 Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin