Can Haticeyi akrabalarına teslim etmişti. Güneşin ilk ışıkları ile bizde hala devam eden depremler ile mücadele ediyorduk."Abi bize gedelim. Sizin evinde sağlam olmadığını öğrendim. " şaşkınca Osmana baktım ne ara bizim evinde hasarlı olduğunu öğrenmişti. Osmanın bakışları kısa olsa benim gözlerime değdi ve hemen amcama döndü.
"Yok Osman şimdi sizede rahatsızlık vermeyelim. " bu defa araya Beyhan abla girmişti. Kolunu omzuma dolayıp beni kendine çekti ve amcama hitaben konuştu.
"Ne rahatsızlığı zaman rahatsızlık zamanı mı?" Osmanlı kadını gibi dik duruşu ile beni kendine bir kez daha hayran bıraktı. İstemsiz dönüp yengeme baktım. Keşke birazcık Beyhan ablayı örnek alsa ya.
"Aynen baba Osman gilde kalabiliriz. " Gülün heyecanla atlaması ile dönüp tip tip baktım. Amcamla yanlız kalınca babamla kaldığımız eve gitmeyi teklif edebilirim. En azından Gül ile Osman aynı çatı altında olmamış olur. Amcam dönüp yengeme baktı. Bu kadar kılıbık olunmazki amca dememek için kendimi zor tuttum. Yengeminde onaylaması ile Osman gile gideceğimize karar kılındı. Amcam Osman gile gitmek için iki araba yapmak zorundaydı onun yerine Beyhan ablayı ve gelini Yağmuru arabaya bindirdik ve Gülüde onlarla yolladık. Can Hatice ile gittiği için geriye ben, Osman, Kaan ve Cansu kalmıştık.
"Yanlız yengeciğim seni tebrik etmeden duramıyacağım çünkü dün akşam tam bir kahraman gibiydin. " Cansunun heyecanlı sesi ile yüzümü buruşturdum. Daha dakika bir gol bir ilk potu kırmıştık bile. Kaan gözlerini iri iri açarak bana baktı. Tabi kolumdan çekip Osmandan uzaklaştırmayıda ihmal etmedi.
"Daha demin sana yenge mi dedi?" sert sesi ile küçüldüm. Osmanda benim gibi ne diyeceğini bilemez bir haldeydi. İkimizinde eli ayağı bir birine dolaşırken olaya yine Cansu dahil oldu.
"Tabiki yenge dedim ama senin bildiğin yengeden değil. " diyip sahte bir kahkaha attı. Gittikçe sıvamaya mı başladı yoksa ben şaşkınlıktan dediklerini yanlış mı anlıyorum. "Yaren yenge lafından nefret ettiğini söyleyince bende gıcık etmek için öyle diyorum. " şüpheli gözlerle Kaana baktım. Ne olur yemiş olsun bu yalanı. Kaanda Cansu gibi gülünce derin bir nefes aldım.
"Bizim delinin öyle huyları vardır. " diyip saçlarımı karıştırdı ancak o kadar rahatladım ki saçlarımı bozmasına bile sesimi çıkarmadım. Osmana dönüp baktığımda ise hala Kaana bakıyordu.
"Şöyle bakmayı kes kuzenime. " resmen adama doğru tısladım. Kaan Cansu ile konuştuğu için bizim farkımızda bile değildi.
" Beni damatlığa layık görmüyor resmen. " oda benim gibi hırlayınca irkildim. Adamda haklı Kaanın kız kardeşini seviyordu ve Kaan daha demin dolaylı yoldan da olsa Osmanı istemediğini belli etti. Bu durum moralimi bozunca Osmana cevap vermedim. Zaten ne diyecektim ki üzülme ben senden hoşlanıyorum ancak sorun değil kuzenimle evlenirsiniz mi diyeyim? Osmanda sesini çıkarmadan önüne döndü.
"Açıkcası yengemler sana Gülü vermez. Gül okuyor sen ise okumamışsın. Onların nezlinde ikinizde denk değilsiniz. " Osman dönüp gözlerime baktı. Neydi gözlerindeki bu anlam. Kırılmış mıydı dediklerime. Ya da öfkemi vardı bizim gibi okuyamadığı için. "Ama üzülme istemeye gelirseniz sana kefil olacağım. " diyip zorla güldüm. Morali yerine gelsin diye yaptığım şaka ile gözlerini yumdu ve kafasını başka yöne çevirdi.
Sanırım durumu daha da batırdım.Akşama kadar kimse işe gitmedi ve herkes ayrı odada uykuya daldı. Nedeni ise depremler yüzünden tüm gece adam akıllı uyumamış olmamız. Şimdide deprem oluyor ancak uyku daha ağır bastığı için herkes ters düşmüştü. Beyhan abla ise bize akşam yemeği hazırlamış hepimizi yemekte toplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)
Fiction générale🖤❤ Mahalleler arası aşk. ....... Size diyorum beni dinleyin artık. " Canın sesiyle kendime geldim. Osmanın etkisi altından çıkmanın verdiği rahatlıkla derin bir nefes aldım. Kalbimin göğüs kafesimden çıkmak istemesi canımı acıtıyordu. Aşk böyle bi...