❤30🖤

29.6K 715 81
                                    

"Korkutuyorsun beni. " yalan söylemiyordum. Gözlerindeki avlanan hayvan yırtıcılığı yüzündeki vahşi ifade beni ürkütüyordu.

"Korkmalısında zaten. " gözleri gözlerimle bulunca durdu. Gerçekten korktuğumu yeni fark ediyordu. Çenesi belirginleşti. Sonrada yatakta kendini yanıma attı. Derin nefesler alıp veriyordu. Zor durumda olduğunun farkına vardım ancak yardım etme konusunda çok kararsızım.
"Bu yüzden sana erken dedim. Hala benim için hazır değilsin? Sana dokunduğumda bile kuş gibi titriyorsun. " kendime cesaret vermeye çalışıyordum. Yapabilirim. Osmana istediğini verebilirim. Ona doğru hamle yapacaktım ki kolunu karnımın üstüne atıp beni yatağa yapıştırdı. "Devamını getiremeyeceğin işler yapma. Sonra ben zor durumda kalıyordum. " baksırının altındaki şişliği tabiki görüyordum. Elimi baksırın içine atıp elime gelen sertliği sıktım. Osman yatakta yarıya kadar doğrulurken inledi. Daha doğrusu kükredi. Elimle gel git yaparken bende onun gibi doğruldum ve dudaklarını öpmeye başladım. Bana karşılık vermiyordu. Nedeni ise elimin rahat durmaması. Osman titrerken ben kafamı aşağı doğru eğip elimi geri çektim. Bu arada Osman lambayı tamamen kapatmıştı. Artık ikimizde karanlıktaydık. Baksırının altındaki erkekliğine ufak bir öpücük kondurdum. Ancak bu ona yetersi gelmiş olmalıki kalçasını kaldırıp erkekliğini ağzıma dayadı. Aradaki kumaş parçası birazda olsa rahatlamami sağladı. Dilimi çıkarıp baksırını tükürükledim. Sonrada yine dudaklarımı bastırıp emmeye başladım.

"Sakın durma. " elini saçlarımın arasına sokup kafamı iyiyce kendine doğru çekti. Dişlerimi baksırına bastırdım. Erkekliğine kadar etki ettiğini biliyorum. Resmen atan nabzını dişlerimin arasında hissediyordum. Kafamı geri çekip baksırını indirdi. Ortaya çıkan erkekliği ile gözlerim büyüdü. Bu kadar büyük olacağını tahmin etmiyordum. Ata binermiş gibi kucağına aldı ancak oturtmadı. Eliyle deliğimi bulup beni aniden kucağına oturttu. Çığlığım odayı doldururken iri elini ağzıma kapattı. Artık kız değildim. İkimizde hareketsiz birbirimize bakarken benim gözlerimden yaşlar akıyordu. Aniden girmesi canımı yakmıştı. Acı azalırken Osman beni üstünde zıplatmaya başladı. Tek tesellim zaten evlenecek olmamız.

...........

Art arda gelen mesajlarla gözlerimi açtım. Telefonu elime alıp aydınlattığım zaman sadece yarım saat uyumuş olmama küfür ettim. Osman bey dediğini yapıp sabaha kadar beni rahat bırakmamıştı. Haliyle bütün vücudum ağrıyor. Neyseki vücudumda kızarıklık ve morluk bırakmadı. Birde bu sıcakta onu kapatmakla uğraşamam. Hala yatakta çıplak uyuyan Osmanı arkamda bırakıp ayaklandım. Mesajlar Güldendi. Evdekilerin uyandığını hemen gitmem gerektiğini söylüyordu. Yerde duran iç çamaşırlarıma iç çekerek baktım. Ben şimdi Güle çamaşırlarının yırtıldığını nasıl açıklayacağım. İç çamaşırlarını öylece yerde girişip kıyafetlerimi giydim. Tam çıkacakken duraksayıp geri geldim ve Osmanın dudaklarına masum bir öpücük bıraktım. Kırmızı çarşafa rağmen gözüme çarpan kana yüzümü buruşturarak baktım. Hem utanıp hemde deli gibi mutluydum. Tabi vücut ağrılarımı saymazsak. Resmen yürürken bacaklarımı ayırarak yürüyordum. Dışarıdan bakan biri pişik olduğumu felan sanar. Bakkaldan ekmek alıp eve doğru koşturdum. Daha zili çalmadan Gül kapıyı açıp beni içeri çekti.
Gözleri göğüslerime kaydı. Sütyen olmadığı için tişörtün üstündeki uçları kendini belli etmişti.

"İç çamaşırlarıma ne olduğunu sormayacağım çabuk git bir şeyler giy. " elimdeki ekmek poşetini alıp beni zorla kendi odama soktu. Kendiside herhalde mutfağa gitmiştir. Kendimi banyoya atıp temizlendim. Malum dün Osmanın dudaklarının değmediği hücrem kalmadı. Lifi vücuduma sürerken inledim. Resmen ezip geçmişti hayvan. Boşuna ayı demedim. Mutfağa girdiğimde hepsi oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Arka tarafımıda zorladığı için otururkende sorun yaşıyordum. Kimse acı çektiğimi anlamasın diye uzun uğraşlar verip öyle oturdum.

 Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin