O kadar okuma var ancak ne beğeni var ne de yorum. Neyse bu bölümü hem okuyup hem beğenip hemde yorum yapanlar için yazdım.
"Ciddi olamazsın. Yani sen bunca yıldır o çocuğun burnundan getir sonra bir anda ansızın onu abin olarak görmemeye karar al oyle öyle mi?" Melek odanın içinde volta atarken ansızın durdu. Sabahtandır Celille olan konuşmama laf söylüyordu. Neymiş efendim Celilin yerinde olsa beni çoktan bırakırmış. "Annelerin hikayesi yüzünden mi?" Başımı usulca salladım. Annemlerin hikayesi zaten beni bu düşünceye itendi. Aklımda keşkeler ya da kuşkular kalsın istemiyorum.
"Annemin babamla yaptığı hatayı ben yapmak istemiyorum sırf korkularım yüzünden kaçmak istemiyorum. " kıstığı gözlerine korkuyla baktım. Saf olmasına rağmen zeki kız. Ancak beni üzecek hevesimi kıracak tek kelime etmedi.
"Abinin iş yerine gidelim mi?" Celil için beni götürdüğünü bildiğim için kaşlarımı yukarı kaldırarak reddettim.
"Akşam senin abilerin Celil gile gidecekti maç izlemeye bizde gidelim. " gözlerimi devirdim. Bizim maç izlemede ne işimiz var. Hem bizimkilerin nasıl küfür ettiklerini duymak istemiyorum."Sence bizi kabul ederler mi? Berat abim beni vura vura eve yollar. " gerçi Mehmet abimle Ömer abim varken bana bir şey yapamaz.
"Celilin izin vermez merak etme. " imalı gülümsemesi ile yanaklarım kızardı. Nerden Celilim oluyor.
"İtiraz istemiyorum. Ömere şimdi mesaj atıyorum ve akşam Celil gile bizde gidiyoruz. " omuz silktim. Abim zaten bize bir şey demez. Tam tersi maç izlemeye bizide götürürde Berat abim bana nefes aldırmayacak biliyorum."Dün Berat abim Celilin biraz üstüne gitti diye çocuk sinirden titriyordu fark ettin mi?" Başıyla beni onayladı. Demek o da fark etmişti Celilin kötü durumunu.
"Güneş anlattı. Berat abi Celile küfür etmiş. " bundan haberim yoktu. Demek Celil bana bunu anlatmadı. Dün akşam bir şeyler sakladığını zaten anlamıştım. "Eğer senin etrafında dönmeye devam ederse seni vuracağınıda söylemiş. " elimle yüzümü sıvazladım. Abim artık haddini aşmaya başladı. Ömer abimle bir ara bu mevzuyu detaylı konuşayım. Melekin yatağından kalkıp pencereye doğru yürüdüm. Ben bile bu kadar sinirlendiysem Celil dün akşam nasıl haldedir Allah bilir.
"Alo Ömer....
Yok yok bir şey olmadı şey diyecektim akşam Celile maç izlemeye gidecektiniz ya acaba benle Ceylinde mi gelsek?.....
Ceylin yanımda.....
Sizde değiliz bizdeyiz....
Tamam o zaman iki saate bizi burdan alırsın. Hadi kendine iyi bak. " dışarıyı izlerken aniden beynimde şimşek çaktı. Daha demin Melek abimle flörtleşerek mi konuştu. Ömer abimle Melek mi? İyide bu imkansız abim Meleği kardeşi olarak görüyor. O zaman Melek tek taraflı mı seviyor.
"Melek sen niye kimseyi sevmiyorsun?" Ne tepki vereceğini görmek için ona baktım. Bakışlarını benden kaçırıp sanki telefonla oynuyormuş gibi yaptı.
"Bilmem doğru erkeği bulamıyorumdur. " sesi bile titremişti. Ben şimdiye kadar bunu fark etmemiş olamam. Belkide abimden yeni yeni hoşlanmaya başlıyordur. Yani çocukluktan beri seviyor olamaz değil mi? Şöyle bir geçmişi düşündüm de Melek yillardir ağzına hiç erkek ismi bile almıyordu. Birinden hoşlandığı bile olmadı. Önceden saf olduğu için birini sevip sevmediğini anlayamiyor diyordum ancak abimle konuşurken ki ses tonu bu düşüncemi yıktı. İyisi mi bu durumdan emin olup öyle konuşayım Melekle.
İki saat boyunca Meleğin odasında boş boş oturmuştuk şimdi ise Güneşide peşimize takıp Celil gile gelmiştik. Sözde Ömer abim bizi alacaktıda beyefendi çoktan gelmiş koltukta uzanıyordu. Bizim geldiğimizi görünce hemen oturur vaziyete geçti. Celil abi ise ortalıkta yoktu. Mehmet abimle koltuklara otururken bakışlarım bana kötü bakışlar atan Berat abime kaydı. Sırf Celilin evine geldiğim için böyle davranıyordu. Odaya giren Celil benim koltulta oturduğumu görünce hafiften gözleri irileşti. Anlaşılan bizim geleceğimizden haberi yoktu. Bir yanımda Melek oturuyordu diğer yanım ise boştu. Usulca kimseye hissettirmeden kendini yanıma attı. Tabi bakışları bizde olan Berat abim kaşları çatık bize bakıyordu. Ömer abim burda olduğu için sesini çıkaramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)
Narrativa generale🖤❤ Mahalleler arası aşk. ....... Size diyorum beni dinleyin artık. " Canın sesiyle kendime geldim. Osmanın etkisi altından çıkmanın verdiği rahatlıkla derin bir nefes aldım. Kalbimin göğüs kafesimden çıkmak istemesi canımı acıtıyordu. Aşk böyle bi...