❤31🖤

35.3K 631 148
                                    

Osmanlarda ailecek otururken gözlerim odadaki kalabalıkta dolaştı. Amcamlar ve Beyhan ablalar koyu bir muhabbetin eşiğinde iken Gülle Cansuda sofrayı hazırlıyordu. Benim hazırlamama sebebim tabiki Osman. Neymiş efendim ben çok yorgunmuşum. Dün geceden sonra tabiki yorgun olurum. Ağrılarım yüzünden koltukta adam akıllı bile oturamıyordum. Sofra hazırlanınca hep birlikte masaya geçtik. Ah ben fantazi işini hiç anlatmadım değil mi? İnsan içinde Osmanı zor durumda bırakmak. Tabi işin önemli kısmı inlememesi gerekiyor. Bunu Osmana henüz söylemedim. Habersiz çocuğu taciz edeceğim resmen. Heyecandan ellerim titriyordu. Hemen karşımda masumca yemek yiyen Osmana göz attım. Beyhan ablanın yaptığı karnı yarığı afiyetle yiyordu. Ayağımı terlikte kurtarıp sandalyede uca doğru kaydım. Malum bacağımı Osmanın olduğu yere kadar uzatmam gerekiyordu. Ayak bileğinden diz kapağına doğru baş parmağımın tırnağı ile çizgi çizdim. Elindeki çatal tabağı boylarken hafifte irkilmişti. Ona dönen bütün gözleri fark edince hafifçe gülümseyip düşürdüğü çatalı aldı. Gözleri bana dönerken yaramaz bir gülüş attım. Osmansa kaşlarını kaldırıyordu. Hadi ama fantazi işini oda istiyordu. Dil çıkarıp bakışlarımı okulundan bahseden Cana çevirdim. Ancak ayak parmaklarım eşofman giymiş Osmanın erkekliğini buldu. Usul usul oynattığım parmaklarımın altındaki penisi gittikçe büyümeye başladı. Göz ucuyla bana baktığını görünce yine ona bakmadan dilimi dudaklarımın üstünde dolaşırdım. Usulca bakışlarım ona dönerken alt dudağımı dişleyip serbest bıraktım.

Osman elini masanın altına sokup ayağımı penisinden uzağa itti. Kaşlarımı çatıp ona baktım ve inatla yine ayağımla ona işkence ettim. Neyseki masa örtüleri uzunda kimse görmüyordu.
Kaşlarını çatıp bana baktı. Kızarmaya başlamıştı bile. Ayağımı sertçe itince iş artık inada binmişti. Elimdeki çatalı masanın altına attım. Tok sesi bende dahil herkes duymuştu. Osman gelecek olan tehlikeyi anlayınca gözlerini yumdu ve parmakları ile masaya tutundu. Bense masanın altına kendimi itip Osmana doğru ilerledim. Bir çok ayak olduğu için onlara çarpmamaya özen göstererek Osmanın aralanan bacakların arasına yerleştim. İlk önce eşofmanını sonrada baksırını indirip büyük penisini ortaya çıkardım. Çoktan dikelmişti bile. Dilimle ilk önce dondurma yalarmış gibi ıslattım. Her dil darbemde Osmanın kalçası milimde olsa oynadı. İnlememek için kim bilir kendisini nasılda kasıyordur. Dudaklarımı aralayıp sonuna kadar ağzıma almaya çalıştım ancak fazla büyüktü ve boğazıma kadar gelmişti. Eğer biraz daha zorlarsam kusabilirim. Saçlarımın arasına giren parmaklar kafamı geri çekti.
Erkekliği tıpkı atan damar gibi habire hareket ediyordu. Boşalmasına az kalmış olmalı. Masa altında çok oyalanmadan eşofmanını yukarı çektim ve çatalı alıp masanın altından çıktım. Bakışlarım Osmana kaydığında şaşırmadan edemedim. Gözleri kısılmış dudakları aralanmış alev almış kahvelerine ile bana bakıyordu.

"Müsadenizle tuvalete gideyim. " ayaklanan Osmanın önündeki şişliğe zevkle baktım. Benim ürünümdü. Millet onu umursamadan yemek yerken bende ayaklandım. Tuvalete girmesine az bir mesafe kala Osmanı yakalayıp sırtını duvara yasladım.

"Nasıldı fantazim?" Dilimi dudaklarımda gezdirdim. Gözleri habire arkaya doğru kayıyordu. Boşalmadığı için eminim canı yanıyordu.

"Seni bağırta bağırta sikmezsem banada Osman demesinler. " benim için sorun yok demek yerine kulak memesini emmeye başladım.

"Mmmm Osman. " kısık sesimle Osman beni duvarla arasına alıp erkekliğini bana doğru bastırdı. Kendimi geri çekip gözlerine baktım. Sinsice sırıtıp bu defa o parmaklarını pantolonunum içine sokmuştu. "Saçmalama Osman her an biri gelebilir. " kolidorun ortasında beni boşaltmayacak herhalde. Osman beni umursamadı ve iri parmaklarını vajinamda gezdirdi. Titrerken omuzlarına tutundum.

"Nasılmış bak bakalım. " orta parmağını aniden deliğimden içeri yollayınca ellerimi dudaklarımın üstüne kapatıp kafamı arkaya doğru attım. Canım acımıştı. Gel gitleri devam ederken tuhaf sesler çıkıyordu kadınlığımda.

 Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin