Bizimkisi Bir Ask Hikayesi ❤1🖤

78K 1.6K 204
                                    

Bakışlarımı kuzenimin üstünde gezdirdim. Benim aksime uzun ve fit bir vücudu var ve bu haliyle benim onu kıskanmam gerekirken biz de durum tam tersiydi. Beni kıskanan oydu, üstelik hafif kilolu halime rağmen. Şimdiye kadar hoşlandığım kim varsa hepsini tek tek elimden almıştı. Tıpkı şimdide yaptığı gibi. Sırf üniversitede futbol oynayan bir çocuğa hayran hayran baktığım için çocuğu kendine ayarlayıp akşam yemek yemek için anlaşmıştı. Normalde olsa üzülür kendimi odaya kapatırdım ancak alıştım. Onun bana yaptığı her şeye alıştım. O yüzden tek yaptığım toplamaya çalıştığı saçlarını izlemek oldu.

"Sence de çok güzel olmadım mı?" söylediğine sadece gözlerimi devirebildim. Çünkü doğruydu, fazla güzel olmuştu. Aynadaki bakışlarını çevirip hala cevap vermeyen bana baktı. Moralimin neden bozuk olduğunu bildiği halde umursamazca canımı acıtıyordu. Benden bu kadar nefret etmesinin tek sebebi babam. Sırf babamla ilişkim onun babası ile yaşadığı ilişki gibi soğuk olmadığı için küçüklükten beri beni kıskanırdı. Annem küçükken ölmüştü. Babamın dediğine göre ben doğarken ölmüş. Yinede babam bu mevzuyu açmayıp suçlu gibi hissetmemi engelleniyordu. Babam deniz subayı olduğu için yılın yarısını denizde yarısınıda benimle karada geçirir. Altı ay boyunca deniz üstünde işini yaptığı süre zarfında amcamlarda kalıp yengemin ve kuzenimin anlamsız triplerini çekerdim. Neyse ki babamın gelmesine sadece iki ay kalmıştı. İki ay sonra altı aylık bir özgürlüğüm olacaktı. "Sana sordum kuzen çok mu çirkin olmuşum?" baştan aşağı süzdüm. Sadece bir kusur aradım. En azından karakteri kusurlar ile doluydu. Sarı saçları beline kadar tek bir kırık olmaksızın bugle bugle dökülüyordu. Gözlerine baktım. Belkide ondan iyi olduğum tek fiziksel özelliğimdi. Turuncu kahve arasına benzer renkteki saçıma uygun büyük ve yeşil gözlerim vardı. Kuzenimin ise kahverengi ve çokta büyük olmayan gözleri vardı. 

"Güzel olmuşsun." verdiğim cevap ile etrafında birkaç tur attı. Bu haline alayla baktım. Sanki randevuya çıktığı kişi benmişim gibi onayımı almıştı. Yüzündeki gülüş yavaş yavaş silinirken korkuyla bana döndü. Bu haline anlam veremedim. Neden bir anda ruh hali değişmişti ki?

"Kuziciğim senden ufak bir şey rica etsem. " umursamazca omuz silktim. Hayır desemde beni dinlemeyip soracaktı zaten. "Hani sana bahsettiğim bir çocuk vardı. 'Onay beklermiş gibi gözlerime baktı. Hangi çocuktan bahsettiğini bulmak için günlerce düşünmem gerekliydi.'   Anlaşılan unuttun. Hani dedim ya bir çocuk var gerçi çocuk dediğime bakma bence en az 35 yaşındadır o psikapat. 'Eee dermiş gibi gözlerinin içine boş boş baktım. Niye bir anda bana çocuğu ah pardon adamı anlatmıştı ki?' Neyse mevzuyu uzatmayayım. O saplantılı ile buluşmaya git ve kesinlikle bu akşamki yemeğimi mahvetmesin. Mani ol tamam mı?" emredersiniz, demek yerine boş boş gözlerine baktım. Ayak işlerini yapmaya niyetim yok. Çok istiyorsa psikopat olarak tanımladığı adamın yanına kendisi gitsin. Hem de akşam vakti.

"Kendi işini kendin yap. Belalılarını üstüme salma. " verdiğim olumsuz cevap ile Gül'ün yüzü düştü. Ancak bu defa masum bakan gözlerine acımaya niyetim yok. Millete kuyruk sallayıp sonra yarı yolda bırakıyorsa sonuçlarınada katlansın. Bu odayı kuzenimle ortak kullandığımız için iki tane yatak vardı. Benim yatağım pencere kenarında olduğu için geceleri lambayı söndürüp karanlıkta saatlerce yıldızları izlerim. Tıpkı şu anda da izlediğim gibi. Gül onu dinlemediğimi fark etmiş olmalıki. Hafif cırtlak sesini yükseltmişti. Yüzümü buruşturup ona baktım.

"Eğer benim yerime gitmezsen seni anneme şikayet ederim. " dalgaya alırmış gibi güldüm. Annesine şikayet etmesi umrumda bile değil. Hem ne diyecekti? Anne Yaren benim peşimde dolanan psikopatla konuşmaya gitmiyor ona ceza ver mi diyecekti? "Tamam haftalık harçlığım senin olur. " işte bu teklif dikkatimi çekmişti. Diğer kızlar gibi müsriflik yapmadığım için kumbaramda baya para vardı. Kuzenimden aldığım parayıda oraya eklemeyi düşünüyorum.

 Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin