Osmanın ağzından...
Millet yatmaya gidince bende odamdaki balkona çıktım. Yareni tam burda öpmüştüm ve o bana karşılık vermedi. İlk başta aptallık ettiğim için içimden kendime küfür ederken şimdi iyikide öptüm diyorum. Nedeni ise onun beni sonradan öpmesi. Sigarayı dudaklarımın arasına koyarken anlamsızca sırıtıyordum. Kuzeni Güle Yarenin gülüşüne aşık olduğumu itiraf ederken bir an kalbim duracak sandım. Yaren ilk başta şaşkınca baktı gözlerime sonrada her ne kadar engellemeye çalışsada gülüşünü utana sıkıla bahşetti bana. Yıllarca Yaren beni görmezken şimdi benim için utandığını bilmek kalbim için hiç iyi değil. Balkona gilen Canla izlediğim dumana bakmak yerine dönüp ona baktım. Sinsi gülümsemesi ile gelip o da sigarasını yaktı.
"Anlat bakalım ne bu öpüşme meselesi?" Tekrardan dudaklarımda gülümseme peydah oldu. Cansa benim aptal aşık halime bakıp güldü.
"Sadece saatler önce senin yerinde Yaren duruyordu ve ben onu öptüm. " Canın şaşkın bakışları ile utandım. Mevzu Yaren olunca normal insan gibi tepkiler veremiyordum. Elimi enseme atıp kaşıdım. Cansa senden olur gibi baktı.
"Nasıl cesaret edebildin?" Benim için mutlu olduğu gözlerinin içinin görülmesinden belliydi.
"Bilmiyorum bir anda oldu. Aslına bakarsan bana ilk başta tepki vermedi sonrada o beni öptü. Tabi susturmak için dedi ancak öyle olduğunu düşünmüyorum. " en azından birilerine anlatmak bana iyi geldi. En azından Can benim için olayları yorumlamalı. Yoksa ben Yarenin her hareketini beni seviyor olarak algılarım.
"Hassiktir. Abi siz olmuşsunuz. Tamam Yarenin senin yanında yeni gelin gibi kırım kırım kırıldığını fark ettim ancak karşılıklı birbirinizi öpmeniz. " sustu. Bense içimde anlamsız heyecan ve umutla tekrardan sigaramdan nefes çektim. Yıllarca onu uzaktan sevmek erkeklerden uzak tutmak benim için çok zor oldu. Neyseki bu konuda yanımda Bora ve Can vardı da bana destek oldular.
"Bu arada yenge lafını kabullendi bugün fark ettin mi?" Sesim ergen gençler gibi coşgulu çıktı. Can bu halime gülüp kafasını salladı.
"Siz evleninde yeğen seveyim artık. " bu arada hemen yan odanın balkonunun kapısı açıldı ve Yaren çıktı. Sigara dumanı genzime kaçınca öksürük krizi tuttu. Hemen yan odam Cansunun odasıydı ve Yaren orda kalıyordu öyle mi? Allahım bu sevgili kuluna acıdığın için sağol. Yarenin bakışları bana dönerken gözleri büyüdü. Bizi balkonda beklemediği bakışlarından belli oluyor. Öksürüğüm dinerken Can ikimize bakıp sırıtıyordu.
"Ah merhabalar sizi burda beklemiyordum. " turuncu uzun saçını salınık bıraktığı için yüzünü kapatıyordu. Bunu Yarende fark etmiş olmalı ki kulağının arkasına koydu. Sonrada bileğindeki toka ile topuz yaptı.
"Merhaba yenge. Neyse ben çifte kumruları yanlız bırakıp kendi kumrumun yanına gideyim. " Cana tepki bile vermedim. Belli etmesemde Yarene yenge demesi ve Yareninde buna sesini çıkarmaması hoşuma gidiyordu. Gecenin karanlığına rağmen kendini belli eden yeşil gözleri yüzümü turladı. Sessizliği bozmak adına konuştum.
"Uyku mu tutmadı?" Yaren sanki daldığı yerden yeni kendine gelmiş gibi irkilip bana baktı. Beni incelemeye bu kadar dalmış olamaz. Utandırmamak adına anlamamazlığa verdim.
"Şey evet. Cansu biraz deli uyuyor. Normalde benimde ağır uykum var ancak ağzıma tokat yiyince ağır uykuda işe yaramıyor. " dediğine kıkırdayınca bende gülümsedim. Elimi enseme attım. Acaba gelip benimle uyumasını söylesem ne tepki verir. Büyük ihtimalle sapık olduğumu düşünürdü.
"İstersen sen benim odamda kal ben salonda yatarım. " Yaren kızarırken zorla gülümsedi. Ancak karanlığa rağmen kızaran yanaklarını görebiliyordum. Aynı şekilde benimde kanım yanaklarıma pompalanır oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)
Ficción General🖤❤ Mahalleler arası aşk. ....... Size diyorum beni dinleyin artık. " Canın sesiyle kendime geldim. Osmanın etkisi altından çıkmanın verdiği rahatlıkla derin bir nefes aldım. Kalbimin göğüs kafesimden çıkmak istemesi canımı acıtıyordu. Aşk böyle bi...