Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi❤5🖤

25K 1K 63
                                    

Osmana her yaklaştığımda kalbim daha hızlı atmaya başladı. Arkamda durup beni sallamak yerine önümde durmuş gözlerimin içine bakıyordu. Tabi Osmana tekme atmak istemediğimden ayaklarımı geriye doğru katlamıştım ancak artık yorulmaya başladım.

"Kuzenimle otursaydın keşke. Eline böyle bir fırsat geçmişken benimle harcamasaydın. " Osman gözlerini kısıp bana bakınca hemen gözlerimi kaçırdım. Bazen içimden geçenleri okuyacakmış gibi geriliyorum.

"Kuzenin bizi sevgili biliyor. Şimdi seni burda tek başına bırakırsam bize ne kadar inanır ki. " usulca başımı salladım. Doğru yere parmak basmıştı. Benim yüzümden sevdiği kızla oturup muhabbet edemiyordu.

"Durdurur musun beni?" Sesim kısık çıkmasına rağmen Osman beni duymuştu. Bir iki defa salıncağımı yavaşlatıp üçüncüsünde durdurup beni kendine doğru çekti tekrardan.

"Aklından neler geçiyor yine?" Aramızda mesafe olmasına rağmen ılık nefesini yüzümde hissettim. Sertçe yutkunup kendimi sanki yapabilirmişim gibi biraz daha geriye çektim.

"Sadece benim yüzümden sevdiğin kızdan uzak durmanı istemedim. " Osman dediklerimle gülümser gibi oldu. Utanıp bakışlarımı tekrardan kaçırdım.

"Yaren hadi eve gidiyoruz. " Kaanın bağırması ile aramızdaki büyülü an yok oldu ve ben bir anda boşluğa bırakıldım. Ayaklarım ile salıncağı durdurup kalktım.

"Şey yarın akşam sizde yemekteymişiz. Yani amcam öyle söyledi. Yarın görüşürüz." Saçmalamamı nihayet kesip Osmana bakabildim. Oda gözlerini üstüme dikmiş öylece bakıyordu. İstemsiz tekrardan konuştum. "Yarın annenle tanışacağım çok heyecanlı değil mi?" Ne söylediğimi fark edince hızla toparlama yoluna girdim. "Hem kuzenimle annende tanışacak. İnşallah anlaşabilirler. " yüzümü buruşturmamak için çok zor tuttum. İnşallah annesi ile kuzenim hiç anlaşamaz. Osmanın kaşları yavaş yavaş çatılırken gözleri sertleşmişti.

"Annem seni sevgilim olarak biliyor. Kuzeninden ona bahsetmedim sende bahsetme. " ağzımla gözlerim aynı oranda büyüdü. Ne demek annesi bizi sevgili biliyor. Ya yarın bir gün kuzenim ile evlilik yoluna girerse annesi demez mi oğlum bu ne saçma iş diye.

"Şey yengemle amcam bilmiyor. Annen bir şey söylemez değil mi? Sonuçta yalancı sevgililik bizimki. " Osman sağ eliyle saçımı karıştırıp gülümsedi. İtiraz etmemem onu memnun etmiş gibi görünüyor.

"Merak etme annem sana bu konuyla ilgili imada bile bulunmaz. " yine gerginliğim yok olmadı. Kadın beni gelini olarak bilecekti sonuçta.

"Peki eğer gerginlikten ölmezsem yarın akşam sizdeyim. " mevzuyu uzatmamak adına el sallayıp yanından ayrıldım ve bana kötü bakışlar atan Kaanın yanına geldim. Gülse arkamdaki Osmana bakıp el salladı. Yüzümü asıp arkamı döndüm. Osman başıyla Güle yanıt verdi. Bizimkileri umursamadan hızla ilerlemeye başladım. Osmanla Gülün yanımda konuşmasını ya da flörtleşmesini istemiyorum. Arkamdan iki kardeş konuşarak gelirken onları beklemedim. Eve kadar onlardan önce geldim ve eve girer girmez ilk işim kendimi yatağıma atmak oldu. Sadece ufak bir selamı bile kıskandığıma inanamıyorum.

........

"Benim niye haberim yok. " isyanım arkadaşlarımı güldürmüştü. Nedeni ise proje dersini unutmam. Hoca geçen hafta dersi işleyemediği için dersi ikinci öğretimlerin ders işlediği saate koymuştu. (Bilmiyenler için not geçeyim. İkinci öğretim demek üniversitede akşam dersleri görmek.)

"Hadi kızlar birazdan hoca derse başlar. " Selenin ikazı ile omuzlarımı düşürdüm. En azından amcamı arayıp haber vereyim. Kızlar önden bölümden çıkarken ben geride kaldım. Proje derslerini kendi bölümümüzde görmek yerine hidrolik binasına gidip görüyorduk. Telefon bir kaç defa çaldıktan sonra amcamın gür sesi duyuldu.

 Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin