Dvojčata se odplížili zase pryč a já si povídala ještě s Hermionou a klukama.
_______________________________________O 2 ROKY POZDĚJI.
Po zařazení do koleje v Bradavicích jsem přestoupila kvůli šikaně do Kruvalu, Zbarvily se mi vlasy a přestala jsem nosit brýle a rovnátka. Když jsem se podívala na s llfotku z prvního ročníku a na tu co jsem vyfotila včera vypadala jsem skoro jak někdo jiný, dokonce mě posunuli o ročník víš že prý jsem dost chytrá na to chodit k ročník výše. Dokonce jsem v Kruvalu objevila své výjmečné schopnosti jak jim říká klobouk a to jsou: Hadí řeč, Telepatie a Telekineze.
,,Jo... a... jestli se ptáte na toho blonďáka myslím že se jmenoval um... Malfoy? Jo Draco Malfoy. Tak na toho jsem skoro zapomněla. A to hlavně z důvodu že se dal dohromady s mojí nevlastní sestrou Amy.... ach... no jo... život je nefér..."
Stejně jako v prváku jsme šli na mudlovské nádraží a z něj jsme šli přes stěnu na nástupiště 9/⁴ . Vzhledem k tomu že jsem 2 roky sestru neviděla tak musím říct že vypadala lépe, no to my obě asi ale tak co... (Jestli se ptáte na její reakci na mé nové já tak jí jen spadla brada až na zem ale potom byla zase normální XD)
,,Hej, Amy můžu si sednout k vám do kupé?" Zeptala jsem se jí ironicky.
,,Jistě že ne... v prváku si s náma seděla jen kvůli tomu že si byla prvák" Výsměšně se na mě podívala a odešla do vlaku.
Jen jsem se pro sebe zasmála a šla najít na opačnou stranu Harryho, Hermionu a Rona. Procházela jsem vagón a skoro v prostředním kupé jsem je našla. Vypadali trochu jinak ale poznala jsem kvůli Harrymu.. jako jediný ze školy nosí kulaté brýle. Vlak se po chvíli rozjel a já jen otevřela dvířka od kupé kde seděla Hermiona, Ron a Harry.
,,Ahoj" Nejistě jsem pozdravila a usmála se.
,,A-Ahoj?" Pozdravila Hermiona a koukala na mě jak kdyby mě neznala.
,,Kdo si?" Nadzvedl Ron obočí.
,,No... vy mě nepoznáváte?" Smutně jsem se na ně podívala ,,Jsem Devina... ta blond Devina z prváku z brýlemi a rovnátky" Usmála jsem se a čekala nejistě na odpověď.
,,Počkat ta Devina!? Ta co si šla sednout k nám v první den školy?!" Vykulila oči Hermiona.
,,Jo to jsem já" Usmála jsem se radostně.
,,Panebože Devino kde se tu bereš?!" Vyjekla radostně Hermiona a začala mě obíjmat ,,Já promiň nepoznala jsem tě v tom novém oblečku a nových vlasech a bez rovnátek!" Zasmála se a dál mě pevně obíjmala.
,,Počkat D-Devina!?" Zeptal se Harry překvapeně a nejistě s Ronem na ráz.
,,To jsem já Devina Lenxlová" Pronesla jsem šťastně.
Hermiona se odtáhla a šla si sednout zpátky na své sedadlo. Po chvilce mě začal objímat i Harry a potom i Ron. Byla jsem strašně ráda že je zase po dlouhé době vidím.
_______________________________________Takžeee tady se to už rozjíždí. Chci jen podotknout že teď vydám víc kapitol naráz kvůli škole takže se nedivte...🥺💖
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...