19. 2/2 Malfoyi.

95 1 0
                                    

,,Kdybych z ní něco měla možná bych ti to i řekla!" Řekla jsem uraženě a přitom ho propálila pohledem.
_______________________________________

Naštvaně jsem se odebrala k famfrpálovému stanu Zmijozelských a začala si na sebe dávat chrániče. Samozřejmě se Malfoy vyplížil za mnou.

,,Ahoj fialko" Usmál se ironicky a zasmál se.

,,No nazdar..." Protočila jsem očima a snažila se zapnout obranný korzet ,,Sakra....." Zasyčela jsem si pro sebe při zapínání korzetu.

,,Počkej zapnu ti to" Sladce se zasmál. Odendal moje ruce pryč ze zipu a začal mi ho pomalu zapínat ,,Hotovo" Dopnul a já se k němu otočila.

,,Děkuju" Zvedla jsem hlavu od země a podívala jsem se mu pronikavě do očí a usmála se.

,,Jo, jo za nic" Usmál se a šel se převléct do dresu.

Páni Draco Malfoy se na mě upřímně usmál asi se rozteču.... Sakra co to melu... Přiznej si to a nelži sama sobě, miluješ ho... Samozřejmě že.... vytrhl mě někdo z přemýšlení.

,,Myslíš že u něj máš šanci? Všichni vědí že miluje mne... s ostatními si jen hraje...." Řekla posměvačně Amy.

,,Když tě tak miluje proč se tě ve Velké síni nezastal tedy?" Zasmála jsem se.

,,Neměl čas..." Zakrývala Amy.

,,Když se s tebou políbí tak potom ti uvěřím ale pokud jsou to jen slova tak ti rozhodně nevěřím že spolu něco máte" Vysmála jsem se jí do obličeje.

,,Dobře jak myslíš sleduj..." Ušklíbla se Amy ,,Jó holky... držte jí a ať nemluví..." Oddychla si Amy.

Přistoupily ke mě 2 černovlásky které mě chytli za ruce a trochu vyšší blondýnka mi dala ruku přes pusu. Amy mi vytrhla vlas a já jen vypískla. Vhodila ho do nějakého lektvaru a napila se. Během chvíle vypadala stejně jak já a já jen vyřeštila očí.

,,Teď sleduj SeStŘiČkO...! Řekla jedovatě a ušklíbla se na mě.

Holky co mě drželi se semnou schovali za stan a Amy co vypadala jak já čekala zřejmě na Malfoye protože stála před klučičíma šatnama. Po chvíli Draco vyšel a jen na mě teda spíš Amy co vypadala jak já překvapeně koukal.

,,Ahoj Draco nevydržela jsem to bez tebe" Řekla svůdně a zkousla si rty... mé RTY!!

,,Lenxlová?" Nadzvedl obočí.

,,Miluju tě Dráčku" Našpulila rty MOJE RTY! A chystala se Malfoye políbit.

Jakmile se tak stalo a Amy s Dracem se políbili objevily se mi v očích slzy a ty 3 holky mě pustili. A Amy můj vzhled po chvíli zmizel.

,,Malfoy...?" Řekla jsem ublíženě se slzou na kraji.

Malfoy se odtáhl podíval se na Amy a potom na mě.

,,Amy?!" Vytřeštil oči a podíval se docela znechuceně na ní.

,,Měli by jsme se připravit na zápas..." Řekla jsem chladně a nasadila jsem svou kamenou masku.

Přes korzet jsem navlékla dres vzala si svůj nymbus 2000 a šla za kapitánem týmu. Postavila jsem se mezi ostatní a čekala až zazní jméno naší koleje.

,,Lenxlová já to nevěděl...." Zašeptal na mě Malfoy.

,,Já vím... 2/2 Malfoyi snaž se ne?" Šeptla jsem na něj a zasmála se.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat