,,Najdeš ji v Zapovězeném lese, je to taková lesklá perlička" Doplnil ho Fred.
______________________________________,,Dobře beru" Natáhla jsem ruku a ona dva potřásli.
Potom jsem se už vidala na kolej protože bylo kolem deváte hodiny večer. Šla jsem v klidu temnou uličkou a přemýšlela jsem jak udělat abych se dostala do Zapovězeného lesa když v tom mě někdo zatáhl za roh a přitiskl ke zdi.
,,Vida, vida Lenxlová..." Zašeptal mi známý hlas do ucha. Samozřejmě to nemohl být nikdo jiný než Malfoy....
,,Co chceš...?" Otráveně jsem odpověděla.
Potom jsem zaslechla McGonagallovou a Malfoy mi dal hned ruku přes pusu jakmile byla skoro u nás a procházela využila jsem situace.
,,Paní profesorko! Pomoc!" Křikla jsem a McGonagallová byla v celku rychle u mě.
,,Pane Malfoy..?! Čekala bych od vás více... máte školní trest... dnes s Hagridem. Strhávám Zmijozelu 30 bodů za takovéhle blbé fóry!" Okřikla ho a šla dál.
Malfoy mě propálil pohledem a já se na něj jen usmála a než stačil něco namítnout jsem odešla. Když jsem přišla na Kolej vzala jsem si z miny knihovny knížku a šla na pokoj. Když jsem vešla tak Pansy už spala. Sedla jsem si na postel zatáhla závěsy na posteli a ty na okně roztáhla aby mi měsíční světlo svítilo do knihy.
Draco wiew's:
V šatnách:
Měla tak pěkné tělo... nemohl jsem z ní spustit oči a prohlížel jsem si jí. Po chvíli jí zřejmě došlo že není oblečená a začal se zakrývat hábitem.
Na chodbě:
Uviděl jsem jí jak si povídá s těma zrzkama od Weaslyů tak jsem se schoval do tmavého rohu a čekal až půjde okolo. Po chvílí konečně odešla od těch zrzků a zamyšleně se vidala směrem ke mě. Jakmile se mi naskytla příležitost tak jsem jí vzal za zápěstí a přitlačil ke zdi.
,,Vida, vida Lenxlová" Zašeptal jsem jí svůdně do ucha.
,,Co chceš...?" Otráveně se zeptala a v klidu držela u zdi.
Než jsem stačil něco říct uslyšel jsem McGonagallovou jak jde směrem k nám. Ihned jsem dal Devině ruku přes pusu a doufal že ani necekne, ale to jsem doufal špatně... Jakmile procházela McGonagallová kolem nás Devina využila situace.
,,Paní profesorko! Pomoc!" Křikla Devina na McGonagallovou a ta rychle přešla k nám.
,,Pane Malfoy..?! Čekala bych od vás více... máte školní trest... dnes s Hagridem. Strhávám Zmijozelu 30 bodů za takovéhle blbé fóry!" Vinadala mi a Devina se mi jen vysmála do obličeje. Hodil jsem po ní naštvaný pohled ale než jsem jí stihl říct jak za to zaplatí byla pryč. Po 10 minutách jsem se podívala z okna a zahlédla tam Malfoye.
End Draco wiew's.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...