Když jsem sletěla všichni na mě jen překvapeně zírali. Po mě šla Amy na odrážeče ale nijak mě nezajímala a tak jsem už šla pryč.
_______________________________________,,Si v teamu" Řekl ještě překvapeně kapitán týmu když jsem se šla převléct.
Radostně jsem se pro sebe usmála a šla do šatny i se svojí taškou s věcmi. Začala jsem si sundávat věci na famfrpál. Po chvíli jsem slyšela jak někdo vešel a nebyl sám.
,,A sakra...!"
Zamumlala jsem si pro sebe protože mi to došlo. Já jsem v klučičích šatnách! Rychle jsem na sebe hodila hábit a skoro ve stejnou chvíli mi vlezl do kabinky Malfoy...
,,Co tu děláš..!?" Okřikl mě potichu a já jen úplně zrudla.
,,J-j-já si spletla asi šatnu tak trochu..." Zakoktala jsem a koukala na Malfoye jak si ně prohlíží od hlavy až k patě.
Přišlo mi to divné a tak jsem se na sebe podívala a potom jsem si to uvědomila... já pod hábiten měla jen spodní prádlo... Hned jak jsem si toho všimla zakryla jsem se hábiten. Malfoy odvrátil pohled a zaměřil se na hlas Amy stejně tak i já.
,,Haloo? Draco si tu?? Ouško mojee jsi tu??" Zavolala Amy sladce do šaten a šla dovnitř.
Draco mi dal hned ruku přes pusu a namáčkl se semnou do rohu. Sundala jsem jeho ruku z mé pusy a vytáhla hůlku.
,,Wingardium Leviosa" Mávla jsem jemně hůlkou a vznesly jsme se mírně do vzduchu i s věcma aby Amy nezahlédla naše chodidla.
Po 10 minutách to Amy konečně vzdala a vidala se pryč z klučičích šaten. Přestala jsem se soustředit a spadli jsme dolů. Zvedla jsem se ze studené země a odešla do druhé kabinky se převléct. Vyšla jsem z kabinky a tam na mě už čekal Malfoy.
,,Co chceš Malfoy..?" Řekla jsem otráveně při odchodu.
,,Nikdo se o tomhle nesmí dozvědět nebo-..." Ani nedomluvil a já mu skočila do řeči.
,,Nebo co? Pošleš na mě svého otce? Nebo nějakou armádu svých poskoků? Můžu říct komukoliv vše co budu chtít...." Zasyčela jsem na něj a odcházela a pak mě ještě něco napadlo tak jsem se zastavila a otočila se na něj ,,Mimochodem se není stejně čím chlubit" Ironicky jsem se na jeho udivený pohled usmála a odešla jsem na kolej i s věcmi.
=÷=÷=÷=÷=÷=÷
Ani jsem se nenadála a byla večeře. Po zbytek dne od mého trapasu u Malfoye se na mě furt dívá. A potom mě to napadlo! Co kdybych udělala menší vtip? Na samotného Draca Malfoye. Vzala jsem si kus dortu a bez prohození slova s Pansy nebo kýmkoliv jiným jsem se vydala za zrzavými dvojčaty.
,,Hej kluci!" Otočili se na mě a pousmáli se ,,Ahoj, nemáte něco na změnu podoby v někoho jiného" Uculila jsem se prosebně.
,,Jó něco by jsme asi měli.." Řekl tajemně George.
,,Ale nebylo to lehké vytvořit.." Dodal Fred.
,,Takže co po mě za to budete chtít?" Založila jsem si ruce na hrudi a nadzvedla obočí.
,,Jednorožčí slzu" Usmál se George.
,,Najdeš ji v Zapovězeném lese, je to taková lesklá perlička" Doplnil ho Fred.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanficS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...