,,Budeme" Opravil mě.
_______________________________________,,Co?" Vykulila jsem oči ,,Ne já sama nechci aby se ti něco stalo kvůli mě" Řekla jsem soucitně.
,,Takže přece jen se o mě bojíš" Ušklíbl se.
,,Jo přiznávám bojim... takže se opovaž vyhrožovat nebezpečí" Nakrčila jsem obočí.
,,Tak to mi asi nepůjde" Povzdechl si a přiblížil se ke mě.
,,Důvod?" Přimhouřila jsem oči a přiblížila se taky.
,,Protože nebezpečí je tvé druhé jméno a já jsem většinou poblíž tebe" Mrknul na mě a políbil mě.
ON MĚ POLÍBIL!!! Draco Malfoy! Jeho rty byli cítit mentolem... a tak jemné... POČKAT! ON MĚ POLÍBIL!!! ..... Jestli se to dozví Amy jsem mrtvá a prázdniny budou jak vězení horší než Azkaban...
(Samozřejmě jsem mu polibek opětovala),,Draco..?" Řekla jsem trochu překvapeně.
,,Ano?" Nadzvedl obočí a zadíval se mi pronikavě do očí.
,,Tohle se už nesmí opakovat..." Řekla jsem sklesle ,,Né že bych toho polibku litovala to ne ale.... Kdyby nás takhle uviděla Amy bylo by zle..." Nasadila jsem smutný výraz.
,,Kašlu na Amy.... A ty by jsi měla taky" Řekl trochu naštvaně.
,,Kéž by to šlo... akorát by mě nebo tobě víc ublížila a to nechci dopustit..." Se slzou na krajíčku jsem ho políbila a on polibek ještě prodloužil.
Amy wiew's:
Hledala jsem v knihovně Blaise jestli mi napsal už úkol ale zaujali mne povědomé hlasy. Vydala jsem se za nimi a uviděla jsem za regálem jak se moje pitomá nevlastní sestra líbá s mým klukem... No málem jsem hodila šavly... Jak si ta zmije může něco takového dovolit!?
,,Jen počkej ty mrcho!" Zasičela jsem si pro sebe.
Hm... Co kdyby jí zlomil srdce? A nebo mu dám Elixír lásky... NE MÁM TO! Jí dám Elixír lásky! Ještě dnes! Bude lepší když ona zlomí srdce jemu za to co udělal! Hm.. Ale jaký vlas.. Potter, Zabini, Weasly... nebo snad Digory? Jasný Potter!
Vzala jsem u Snapea nějaké ingredience a vytrhla Potterovi nenápadně vlas abych ho mohla přidat do lektvaru.
Po dokončení lektvaru jsem ho nalila do rozpuštěné čokolády a udělala z toho pralinky které jsem názorně nasypala do krabičky ve tvaru srdce.
Proplížila jsem se k ní do pokoje dala krabičku na postel a běžela na večeři.End Any wiew's.
,,Už by jsme měli jít" Řekl sklesle a já jen přikývla na souhlas.
Vešli jsme do Velké síně a všechny pohledy spadli na nás, jak od Zmijozelského stolu tak i od Nebelvírského stolu. Samozřejmě nemohl chybět pohled mé blbé sestry Amy. Jakmile jsem si uvědomila že moje a Dracova ruka se téměř dotýkají ihned jsem se vydala za Pansy. Bezeslova jsem si k ní sedla a začala jíst.
,,Copak jste s Dracem našli?" Zeptala se přeslazeně Pansy.
,,No......." Odtrhla jsem zrak od mého oblíbeného čokoládového dortu.
,,Pane bože..." Udivila se Pansy ,,Tak povídej co se stalo a přeháněj!" Vypískla a zbystřila.
,,No... políbil mě..." Řekla jsem trochu sklesle.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...