9. Cizí křik.

117 3 0
                                    

Malfoy mě propálil pohledem a já se na něj jen usmála a než stačil něco namítnout jsem odešla. Když jsem přišla na Kolej vzala jsem si z miny knihovny knížku a šla na pokoj. Když jsem vešla tak Pansy už spala. Sedla jsem si na postel zatáhla závěsy na posteli a ty na okně roztáhla aby mi měsíční světlo svítilo do knihy. Po 10 minutách jsem se podívala z okna a zahlédla tam Malfoye.
_______________________________________

,,Sakra si nemůže zatáhnout závěsy když se převlíká...!?" Řekla jsem si se smíchem pro sebe.

V Okně stál totiž Malfoy bez trička a pomalu se převlíkal. Sakraaa děvče ty si se zabouchla do Malfoye! Jžš samozřejmě že ne! Tak proč na něj koukáš až ti od pusy kapou sliny? Cože!? Začala jsem si utírat pusu a zahlédla jak se na mě Malfoy podíval když si nandával triko. Bez váhání jsem zatáhla závěs u okna a odložila si knihu. Odhrnula jsem závěs na posteli a šla do společenské místnosti vrátit knihu. Přešla jsem potichu ke dveřím a pomalu je otevřela, trochu vrzly ale Pansy se naštěstí ani nehla.
Sešla jsem po schodech až dolů a pomalu jsem si to kráčela až k malý knihovničce plné knih. Začala jsem po obalech knih přejíždět prstem a hledala nějakou zajímavou. Najednou mě někdo chytil za ruku kterou jsem přejížděla po knihách. Ohlédla jsem se za sebe a tam stál. V plné své kráse a rozcuchanýma vlasama. Byl roztomilý... Sakra Devino seber se!

,,Co chceš Malfoy?" Nadzvedla jsem obočí a zvedla se ze země a on mě furt držel za ruku.

,,Víš... chtěl, chtěl jsem se ti omluvit.." Zamumlal a podíval se do země.

,,Jo jasný sám Draco Malfoy zmijozelský co já vím se mi po večerce příjde omluvit ani nevím za co..." Protočila jsem očima, vyškubla jsem se mu ze sevření a dál si prohlížela obali knih.

,,No asi to tak už bude" A dal mi ruku na rameno.

Setřásla jsem jeho ruku a šla si sednout na pohovku si číst. Najednou jsem ucítila jak se vedle mě pohovka prohla a otočila jsem se. Protočila jsem očima a vyšla jsem ven z koleje. Procházela jsem se chvíli po chodbách a najednou se ozval křik strašně jsem se vylekala a tak jsem si začala nahmatávat svojí hůlku. Křik byl slyšet někde u starých dívčích umívaren a tak jsem se tam šla podívat. Najednou tam přiběhla skupinka profesorů ve který byl i Snape...

,,Jste v pořádku slečno Lenxlová?!" Vyděšeně se na mě podívala McGonagallová.

,,Ano jsem ale to jsem nekřičela já paní profesorko" Rozklepaně jsem se na ní podívala a ona se i se skupinkou rozběhli do dívčí umívárny.

,,Slečno Lenxlová zítra máte školní trest s Hagridem... za to že nejste v posteli po večerce..." Řekl chladně Snape a zamračil se na mě.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat