15. Plán.

95 1 0
                                    

Takže válka jo? Se ještě uvidí pro koho 1/0.... Zvedla jsem se ze země a šla si sednout protože Snape to složení vypsal sám na tabuli. Po 5 minutách mého trapasu se zavázanýma nohama skončila hodina a já se vydala na kolej pro učebnice.
_______________________________________

Po vyučování jsem se vydala za zrzavými dvojčaty které nebyli v dohledu. Což bylo docela zlé protože jsem měla ještě dobrovolnou hodinu bylinkářstvý. Ještě jsem se chvíli ohlížela a najednou jsem zahlédla jak vycházejí z nějakého vchodu že zdi který se za nima po tom co vyšli zavřel.

,,Frede, Georgy?!" Zavolala jsem na ně. Kluci se ohlédli na mě a hned ke mě šli.

,,Co potřebuješ krásko" Zaflirtoval že srandy Fred.

,,Jen maličkost" Zamrkala jsem že srandy a zaculila jsem se.

,,A ta zní?" Zeptal se s úsměvem George.

,,Neměli by jste něco co hravý fialově a nejde jen tak smít?" Zeptala jsem se zrzavých dvojčat a znova se uculila.

,,Nemáš hlavu fialovou už dost?" Zasmáli se oba.

,,Za prvé na mých vlasech není barva za druhé chci to na vtípek né vlasy tak máte něco?" Zasmála jsem se.

,,No tak máme trvalou barvu a nebo tu co se smeje tak po týdnu tak..?" Otázal se Fred.

,,Tak můžu tu týdení prosím?" S úsměvem jsem se uculila.

,,No jasně" Řekli sborově a vytáhli z nějakého pytlíčku fialovou tekutinu.

,,Kolik za to chcete galeónů?" Nadzvedla jsem obočí.

,,Že jsi to ty tak nula" Zasmáli se a řekli sborově.

,,Děkuju kluci jste nejlepší!" S úsměvem jsem vzala pytlíček a dala jim pusu na tvář oboum ,,A doufám že mě taky naučíte chodit tajnýma chodbama" Šeptla jsem jim do ucha a zasmála se.

V dáli jsem ještě zahlédla jak jim zčervenali tváře ale dál jsem se už neohlížela. Proběhla jsem chodbami až na kolej a zamířila jsem si to do svého pokoje. Tam jsem zatřásla lahvičkou a schovala jsem jí pod svůj polštář.

Ještě jsem se stavila za Harrym jestli mi půjčí svůj neviditelný plášť a on jen kývl na souhlas. Potom co jsem měla svůj plán celý naplánovaný jsem počkala až všichni půjdou na večeři.

,,Ahoj Devino co jsi dělala celý odpoledne že jsem tě neviděla?" Zasmála se a odložila učebnice co držela v ruce.

,,Ahoj, No já... jsem byla venku" Vypadlo že mě.

,,Aha? A proč jsi nebyla na hodině bylinkářstvý...?" Nadzvedla obočí a upravovala si hábit.

,,No.... nebylo mi dobře ale už jsem v pohodě.." Nejistě jsem odpověděla.

,,Aha.. dobře já jdu na večeři jdeš taky?" Zeptala se když už stála u otevřených dveří.

,,No.. já tam potom přijdu" Usmála jsem se na ní.

,,Dobře tak já jdu" Oznámila a úsměv mi opětovala.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat