Po obědě jsem jela společně s Pansy do Prasinek koupit nějaký kostým. V Prasinkách byli samé odvážnější kostýmy a tak jsem se rozhodla jeden z nich koupit a potom upravit.
_______________________________________Vybrala jsem si takový černý. Přidala jsem nějaké rukávy. Vyrobila jsem k tomu rukavice a ještě legíny kožený plus kozačky, pod oblečkem jsem měla ještě tmavě fialový croptop.
Když už jsem měla hotový kostým chybělo mi už jen jedno a to byl špičatý klobouk. Takže jsem musela ještě do Prasinek pro látku a nebo prostě klobouk. Naštěstí ho tam měli sice za 3 galeóny ale neměla jsem ani moc času na to ho teď šít. Vzala jsem si klobouk dala prodávajícímu hotovost a šla jsem zase zpět do Bradavic. Když už jsem byla před obrazem na kolej řekla jsem heslo a vešla do společenské místnosti kde jsem uviděla rozcuchaného Malfoye s rtěnkami po obličeji.
,,Ale ale copak Malfoyi?" Zasmála jsem se.
,,Vrhla se na mě armáda holek včetně tvé sestry co by jsi řekla?" Zničeně se na mě podíval.
,,No jo... 3/2 Princátko" Ušklíbla jsem se a sundala mu papír co měl na zádech a dala mu ho.
,,To ti nedaruju...." Zamračil se na mě a potom se malinko zasmál.
,,No jo jsem prostě dobrá musíš se více snažit" Ušklíbla jsem se ,,Za co jdeš vlastně?" Nadzvedla jsem obočí tázavě.
,,Uvidíš" Usmál se pomstichtivě.
,,Nu dobrá..." Řekla jsem dlouze a odešla do pokoje.
Vyšla jsem schody a šla do svého pokoje. Ještě než jsem vešla slyšela jsem od vedlejšího pokoje že Amy spol. Půjdou za víly. Nad tím jsem se jen v duchu zasmála a vešla do svého pokoje.
,,Ahoj Pansy" S úsměvem jsem jí pozdravila a odložila klobouk na postel.
,,Ahoj Devino" Šťastně pozdravila.
,,Za co půjdeš vlastně?" Zeptala jsem se jí s úsměvem.
,,Já půjdu za čerticy, takovou tu hezkou ale že jo" Podotkla a začala se smát a já s ní ,,A ty?" Usmála se napínavě.
,,Já půjdu za hezkou čarodějku" Ušklíbla jsem ale potom jsem se začala smát.
,,Tak to ten kostým ani nepotřebuješ" Zasmála se taky.
,,Ale jdi" Usmála jsem se na ní.
Už bylo 19 hodin a my se s Pansy začali strojit do kostýmů. Pansy měla pravdu opravdu v tom byla hezká měla něco podobného jako já ale míň šik když to tak špatně řeknu. Takže jsem jí na to ještě naházela stříbrné třpitky aby měla i šmrnc menší. V 19:49 Jsme se už vidali do Velké síně. Procházeli jsme chodbami které byli strašidelnější než obvykle což se mi líbilo.
Vešli jsme s Pansy do Velké síně a wow, malém mi spadla brada kdyby jsme nebyli v Bradavicích. Nebe bylo začarované jako vždy do noční oblohy, stoli byli trochu více ke stranám byli sladkosti do Hallowen stylu. A kolem byli dýně které žlutě svýtili. Hrála tam normální disco hudba a byl tam i nějaký alkohol to vypadalo.
,,Ahoj krásko" Ozvalo se zamnou a hned jsem se otočila.
,,Tak upír jo? Doufám že mi nebudeš sát krev" Nadzvedla jsem obočí a zasmála jsem se.
,,Moc ti to sluší" Usmál se ,,Tak doufám že mě neprokleješ" Zasmál se a já jsem se jen ušklíbla.
Všimla jsem si že Harry šel za vlkodlaka a ron za krále zřejmě. Hermionu jsem nikde nezahlédla ale asi jít nechtěla. Strávila jsem tam tak 1 hodinu a byla jsem celá na mol jako většina studentů. Malfoy opilí nebyl což bylo divné a tak jsem za ním přišla a vrazila mu do ruky panáka.
,,Ne díky nechci" Usmál se.
,,Jen si deeeej Malfoyii si na párty" Ušklíbla jsem se a čekala až ho do sebe vylije.
,,Ne nechci" Zasmál se zase a vrátil mi ho.
,,No dobře když ne ty tak já" Ušklíbla jsem se na něj a nalila do sebe svého a jeho panáka.
Vydala jsem se tančit na parket stejně jako Harry. No musím říct že Harrymu tanec nešel po 5 minutách se na mě Harry nalepil a chtěl si semnou dát pusu na pódiu v před všema. To by mi ale někdo nesměl podkosit nohy tak abych nespadla z pódia blonďákovy do náruče.
,,Ahoj Draco" Zaflirtovala jsem.
,,Jsi opilá..." Řekl když jsem mu chtěla vlepit pusu.
,,No a... to je jedno!" Zakřičela jsem opile ,,Páni.. ty máš ale hezký oči Malfoyi a co teprve rty" Sjela jsem mu ukazováčkem po rtech.
,,Až nebudeš opilá rád si to poslechnu znova" Mrknul na mě když mě někam nesl ,,Tady si sedni a ani se nehni..!" Zavelel.
To bych ale nebyla já abych jen tak na párty seděla a jakmile se na mě Malfoy nekoukal jsem vzala roha a vešla do davu. A koho jsem nepotkala... Blaise.
,,Ahoj čarodějko kde máš Malfoye?" Zaflirtoval a chytil za pas.
,,Někam odešel" Ušklíbla jsem se.
Draco wiew's:
Jakmile jsem se vrátil k židli na které jsem jí nechal byla prázdná.
,,To snad ne...!" Zasyčel jsem pro sebe.
Hned jsem se začal rozhlížet kde je a zahlédl jsem jí flirtovat s Blaisem. No promiňte ale málem jsem hodil šavli. Jakmile se začali líbat musel jsem zakročit. Rychlím krokem jsem k nim přišel a odtrhl jsem je prudce od sebe.
,,Co si jako myslíš že děláš Blaisy?!" Zvýšil jsem hlas a Devinu jsem si přehodil přes rameno jako pytel mouky.
,,Hele klid kámoo" Řekl opile stejně jako se smál opile.
,,Ty se sklidni!" Zamračil jsem se na něj a úsměv mu rázem zmizel. A i s Devinou na rameně jsem šel na kolej.
End Draco wiew's.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...