17. Fialový princ.

95 0 0
                                    

,,Taky nevím" Zmenšila nadšení a úsměv mi opětovala.
_______________________________________

,,Hele Devino ty můžeš jít za zrůdu a nepotřebuješ ani kostým!" Vykřikla na mě Amy která seděla vedle Malfoye a společně se svou partičkou holek se začala smát.

,,A ty zase za krávu a taky nepotřebuješ kostým" Zasmála se Pansy ,,caudapery" Řekla formuli a Amy se na zadku objevil kravský ocas.

Celý stůl málem puknul smíchy a Amy se uraženě zvedla a odešla zřejmě na kolej i se svojí partičkou. Začala jsem se smát taky a skoro nevěděla kdy přestat. Dokonce jsem si všimla že se smál i Malfoy což jsem upřímně nečekala. Po nějaké době mě smích přešel a začala jsem jíst.

,,Děkuju Pansy" Zasmála jsem se a pokračovala jsem v jídle.

,,Za nic" Zasmála se taky a začala jíst.

Najednou jsem zahlédla jak Malfoy už jde pryč z večeře a tak jsem si do své kabelky pod hábitem nacpala jídlo a šla jsem za ním. Před dveřmi do síně jsem se rozhlédla zda někdo není kolem a hned jsem přes sebe hodila Harryho neviditelný plášť a šla za Malfoyem. Šel až na kolej a z ní do chlapeckých ložnic. Hned jsem šla bez váhání za ním a přitom psala vzkaz pro něj na papírek. Vešel do svého pokoje a sundal si hábit a šel do koupelny. Vyčkala jsem než vleze do sprchy a potom jsem pootevřela dveře a nalepila na ně papírek se vzkazem.

Papírek:

1/1 Fialový princy.

A hned jsem vzala roha. Otevřela jsem rychle dveře a vyběhla z jejich pokoje. A potom vyběhla schody dolů z jejich ložnic. Sundala jsem neviditelný plášť a schovala jsem ho do kabelky pod hábitem. Sedla jsem si před krb na gauč a začala jíst čokoládu co jsem sebrala na večeři že stolu a přitom jsem pozorovala hořící krb.

Draco wiew's:

Když už jsem měl dost šel jsem na kolej se umít protože jsem úplně nevoněl po fialkách a vlasy byli docela mástné. Prošel jsem chodbami až na kolej a z ní jsem šel do své ložnice. Sundal jsem ten hnusný hábit který byl hezký jenom kvůli nášivce. A po tom jsem šel do sprchy. Sundal jsem si oblečení a pustil teplou vodu která mi příjemně stékala po mém obličeji. Potom jsem si vzal šampón na vlasy mentolový samozřejmě jak jinak a dal si trochu na ruku. Šampón voněl krásně jako vždy a začal jsem si mít vlasy. Potom co jsem se kompletně umil jsem si vzal ručník a začal jsem se sušit. Když jsem byl už v pyžamu odložil jsem ručník na topení ale to bych si nemohl všimnout přilepeného
papírku na dveřích. Ihned jsem sebou škubnul a podíval se do zrcadla.

,,To si děláš.... to si odskáče potvora jedna!" Začal jsem si prohlížet své fialové vlasy a zároveň uvnitř brečet co to udělala mím krásným vlasům.

End Draco wiew's.

Čokoláda mi pomalu docházela a tak jsem si došla pro nějakou knihu do Zmijozelské miny knihovničky abych zpomalila ubývání mé čokoládky. Byla tam nějaká knížka o bylinkách což mě velmi zaujalo protože ráda poznávám nové názvy a vlastnosti rostlin. Vzala jsem knížku a šla si zase zpět sednout na gauč.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat