,,Počkat..." Čichla si k pralince ,,To je Elixír lásky!" Vytřeštila oči.
_______________________________________,,Co?? Kdo by jí dával Elixír lásky?" Uchechtla jsem se trochu.
,,To nevím..." Zamračila se mírně ,,Nemluvila o někom více než obvykle nebo tak něco?" Podívala se na mě Grangerová s nadějí v očích.
,,Jó... dala přednost Potterovy před Dracem a řekla že nějaký polibek v knihovně chce zapomenout" Zamyslela jsem se.
,,Musíme hned za Snapem!" Řekla Grangerová pohotově a společně jsme se rozběhli do jeho kabinetu.
Proběhli jsme pár chodbama a když jsme byli skoro v chodbě kde se nacházel Snapův kabinet uslyšeli jsme známý smích který jsme po chvilce rozeznali. Z tmavé uličky se vynořila Devina s Harrym v polibku.
,,Není to-..." Skočila mi Grangerová do řeči.
,,Devina" Řekla s otevřenou pusou dokořán.
Ihned jsem se rozběhli ke dvojci odtáhli je od sebe a táhli Devinu ke Snapovi.
,,Kam mě to vlečete" Řekla s brekem.
Vtrhli jsme do kabinetu a Snape na nás hodil jeden nepříjemný pohled.
,,Co potřebujete tak důležitého že jste sem takhle vtrhli!?" Vyprskl na nás Snape.
,,Pane profesore nechybí vám přísady? Protože někdo Devině podstrčil nějaké bonbóny lásky a je z toho cítit Elixír lásky" Řekla zneklidněně Grangerová.
,,Oh ano něco mi tu chybí... A vy po mě chcete protilátku že ano?" Zabručel.
,,Ano prosím.." Řekla opět Grangerová.
,,Tohle by mělo zabrat" Podal mi menší zkumavku.
,,Devino vypíj to prosím" Řekla jsem prosebně.
,,Co to je?" Podívala se na to znechuceně.
,,To je pro-...." Skočila jsem Grangerový do řeči.
,,To je proto aby jsi u Harryho splňovala vše co miluje" Mrkla jsem na ní falešně.
Ihned se jí na tváři rozzářil úsměv a nalila do sebe zelenou tekutinu.
End Pansy wiew's
,,Kde to jsem?" Vykulila jsem oči.
,,U Profesora Snapea" Usmála se na mě Hermiona.
,,Jak Potter líbá?" Ušklíbla se Pansy a začala se mírně smát.
,,Cože? Jak to mám vědět? Dala jsem si s ním pusu jen jednou.." Začala jsem se smát taky ,,Co se stalo?" Zavrtěla jsem hlavou.
,,No někdo ti podstrčil pralinky s Elixírem lásky a ty si potom poslala Draca do sena a líbala si se na chodbě s POTTEREM" Začala se ještě víc smát.
,,COŽE!? JAK JAKO DO SENA?!" Skoro jsem vykřikla.
,,No ne-...." Skočil nám do konverzace Snape.
,,Slečno Parkinsová nechcete si to doříct na koleji?" Zabručel Snape a aniž by čekal na odpověď už stál u otevřených dveří.
,,Jistě Profesore.." Protočila očima Pansy.
,,No tak já už půjdu bude večerka a musím to Harrymu vysvětlit" Uchechtla se a bez rozloučení odešla.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanficS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...