,,Já jsem Devina Lenxlová a ty??" Nadzvedla jsem obočí. Brunetka na mě jen udiveně zírala chvíli ale potom se vzpamatovala.
_______________________________________,,Um... jo promiň.. Já jsem Pansy, Pansy Parkinsová" Usmála se na mě a nabídla mi ruku.
,,Těší mě Pansy" Ruku jsem přijala a potřásla jsem si s ní.
Po chvíli McGonagallová zaťukala lžičkou o skleničku a Brumbál se zvedl ze své židle a začal mluvit.
,,Takže. Určitě jste si všimli že k nám přestoupila nová studentka Devina Lenxlová která bude chodit o stupeň výše tedy 4 ročník. Před 2 rokama sem chodila než přestoupila do Kruvalu kvůli obtěžování. Doufám... že se to již nebude opakovat..." Pousmál se mírně a ještě po tom pronesl uvítací proslov pro prváky.
Po proslovu se objevila na stole kupa jídla a všichni se začali cpát. Já si vzala kus dortu a byla jsem plná. Než jsem odešla z Velké síně podívala jsem se kolem sebe kde je má nevlastní sestra z pekla. Po 30 sekundovém hledání jsem jí zahlédla jak sedí vedle Malfoye po chvíli zírání na něj se otočil a naše oči se střetli. Rychle jsem odvrátila pohled a šla jsem pryč. A po cestě jsem potkala McGonagallovou.
,,Slečno Lenxlová toto je Zmijozelský primus, ukáže vám kudy na kolej a váš pokoj" Usmála se a odešla.
,,Pojď za mnou..." Řekl otráveně a já se vydala za ním.
Šli jsme asi 4 minuty černými ale i světlými chodbami než jsme došli k obrazu. Primus vyslovil heslo a zavedl mě ke schodům které vedli do dívčích ložnic.
,,Hledej své jméno na dveřích a na posteli měla by jsi tam mít i věci už"
Jen jsem přikývla a šla po schodech na horu.Jako kdybych to nevěděla...
Když jsem došla po schodech na horu začala jsem hledat své jméno na dveřích po 10 minutovém hledání jsem ho konečně našla. Měla jsem ho s Pansy.. Byla jsem ráda ale na druhou stranu mě mrzelo že tam budem jen mi dvě. Otevřela jsem dveře a tam byli 4 postele. A začala jsem hledat své jméno. Po chvilce jsem ho našla na posteli u okna.,,To si... to vážně!?" Podívala jsem se z okna a tam jsem viděla jak Amy jde v Malfoyem za ruku ale divné bylo to že neměli propletené ruce..
Radši jsem zatáhla závěs abych ještě nehodila šavly a začala si vybalovat. Byl čtvrtek a i nábor do Zmijozelského týmu Famfrpálu. Vzala jsem si svůj nymbus 2000 co jsem dostala v Kruvalu za dobrou práci a šla na nábor.
K mému neštěstí tam byla i Amy... Ta musí být všude... Když jsem tam přišla kluci ze mě nemohli zpustit pohled... jak otravné.. Čekala jsem tam až přijde kapitán týmu aby mohl nábor začít. Po chvíli konečně přišel a jakmile mě uviděl tak se trochu zastavil ale hned po tom šel dál.
,,Takže... dneska to bude nábor na střelce a odrážeče. Tak a první půjde třeba Devina..." Usmál se na mě a já mu úsměv opětovala.
Sedla jsem na koště a začala dělat kolečka, otočky a nějaké triky nakonec jsem udělala to nejlepší samozřejmě. Začala jsem se prudce točit a potom vyletěla epicky rychle na horu a potom jsem trik otočila ještě a letěla epickou rychlostí dopředu.
Když jsem sletěla všichni na mě jen překvapeně zírali. Po mě šla Amy na odrážeče ale nijak mě nezajímala a tak jsem už šla pryč.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...