24. "Prostě půjdu s tebou".

88 3 0
                                    

,,Slyšeli jste že někdo prý vypustil krvavou ženu?!" Vychrlila ze sebe ustrašeně.
_______________________________________

,,Cože!?" Vykřikla jsem a začala hledat knihu v mini knihovničce tím způsobem že lítali knihy na zem.

,,Kdo je Krvavá žena?" Přikrčil obočí a zasmál se Malfoy.

,,Krvavá žena neboli ATILA je žena co jednou za dva dny někoho zabije..." Vysvětlila Pansy rychle a já jen přikývla.

,,Zabíjí většinou hlavně mudly ale kouzelníka by zabila taky" Dodala jsem a vyhodila poslední knihu z knihovničky ,,Sakra...." Zabrblala jsem pro sebe.

,,Co se stalo?" Podíval se starostlivě Malfoy.

,,Nemůžu najít tu knihu.... musím se vydat po obědě do knihovny..." Odpověděla jsem blonďákovy.

,,Půjdu s tebou" Ozvala se Pansy.

,,I já" Řekl Malfoy.

,,Co?! Ne?! Nechci aby se vám něco stalo..." Nakrčila jsem mírně obočí.

,,Ty se o mě snad bojíš Lenxlová?" Usmál se Malfoy sladce.

,,Ne... jasně že ne..." Udělala jsem uraženou.

,,Tak vidíš. Prostě půjdu s tebou..." Pronesl a dal hůlkou knihy do knihovničky.

,,A ty se snad bojíš o mě" Nadzvedla jsem obočí a zasmála jsem se.

,,Jo" Řekl vážně.

Já se jen mile udivila a šla na oběd. Společně semnou šla Pansy i Malfoy.
Po obědě jsem se vydala do knihovny ale samozřejmě jsem se Malfoyovi nevyhla. Protože se v půlce chodby ke mě přidal. Zamyšleně jsem koukala do země a přemýšlela jsem nad tím.. dokud do mě někde nevrazil.

,,Promiň Devino nedával jsem pozor" Podíval se na mě Harry provinile.

,,To je dobrý..." Usmála jsem se na něj.

,,A kam jdeš?" Nadzvedl obočí ,,S Malfoyem?" Dodal a jeho příjmení trochu zasyčel.

,,Do toho ti Pottere nic není" Vyprsknul Malfoy a táhnul mě od něj pryč.

Jen jsem se na Harryho omluvně podívala a Malfoye propálila pohledem. Když jsme došli do knihovny začali jsme hledat knihu o kouzelných tvorech do kterých by mohla zapadat.

Po hodině hledání jsem to skoro už vzdávala ale Malfoy hledal furt dál. Nakonec jsme zůstali v knihovně poslední.

,,Draco?" Zeptala jsem zamyšleně.

,,Jó?" Otočil se ke mě a nadzvedl tázavě obočí ,,Počkat..." Zarazil se ,,Ty jsi mi řekla jménem?" Udivil se.

,,Možná?" Usmála jsem se.

,,Dobře. Tak co tedy?" Zasmál se.

,,No... nemyslíš že by mohla být v... knihovně s omezeným přístupem?" Zeptala jsem se nervózně.

,,Asi jo" Otočil se celým tělem na mě ,,Počkej ty chceš jít do knihovny s omezeným přístupem?!" Vatřeštil na mě oči.

,,No jasný jsem přece REBEL" Hodila jsem vlasama a nahodila rebelský pohled. Po chvíli jsem to nevydržela a začala jsem se smát.

,,Jasný...." Zasmál se taky.

,,Ach jo... bude večeře za chvíli...." Odfrkla jsem si ,,Asi budu muset jít po večerce do knihovny s omezeným přístupem" Stáhla jsem rty do tenké linky.

,,Budeme" Opravil mě.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat