12. Žárlíš Malfoy?

111 1 0
                                    

Začal číst mezitím co já absolutně nevnímala po 5 minutách jsem zaslechla své jméno a zbystřila s kým budu.
_______________________________________

,,A Slečna Lenxlová s Panem Malfoyem budou dělat lektvar pravdy" Jakmile dořekl Amy začala pyštět radostí ,,Promiňte slečno myslel jsem vaší sestru Devinu Lenxlovou" Odložil pergamen a já jen pozorovala naštvanou reakci mé sestry co mě vraždila pohledem ,,Takže se poraďte kdy a jak budete dělat lektvar..." Řekl otráveně a všichni si začali přesedat.

Já se jen otočila na Malfoye který mi věnoval jeden ukradený pohled. Měl tak krásné oči. A ty rty.... co to melu... myslela jsem že už jsem z něj vyléčená...

,,No tak dnes na astronomické věži v 23:00?" Řekl znuděně a přitom mi koukal do očí, po chvíli svůj pohled sklopil ke stolu a podepřel si hlavu.

,,Jó to by šlo.." Nervózně jsem odpověděla.

Proč jsem sakra tak nervózní..? Asi bych se měla něčeho napít po tom... Ale když on je tak... ... co to melu sakra...! Je to Malfoy...

Hodina skončila a já si sebrala všechny svoje věci a rychlím tempem jsem se vydala na kolej.

,,Hej! Devino!" Zavolal na mě Harry.

,,No?" Otočila jsem se na něj a v tu chvíli mě políbil. A rychle jsem se odtáhla.

,,Harry co to děláš..?" Vykulila jsem na něj oči.

,,Hej Pottere drž se od ní dál!" Okřikl ho Malfoy a ještě do něj ramenem vrazil když procházel.

Harry na mě hodil nechápavý pohled a já odešla rychle na kolej. Vešla jsem do společenské místnosti a z ní rychle do pokoje. Plácla jsem sebou na postel a přemýšlela jsem. Co měl Malfoy za problém? Proč mě Harry políbil? Proč se mi Malfoy v jednu chvíli omlouvá a v druhý se ke mě chová jak k hadru?

Když odbylo konečně 23h vzala jsem si hábit a kecky plus učebnice a brk s pergamenem. Potichu jsem se proplížila chodbou a potom společenskou místností. Vyšla jsem z koleje potichu směrem na Astronomickou věž. Vyšla jsem potichu po schodech až na horu kde už čekal Malfoy. Ten je k sežrání... Teda ten není normální*

,,Jo ahoj..." Řekl otráveně.

,,Ahoj..." Vydechla jsem a sedla si před něj.

Po trapném tichu jsem si začala vyndávat učebnice. Stejně jako Malfoy. Po chvíli přestal a přerušil to ticho.

,,Co kdyby jsme udělali že já se tě budu moct zeptat na 2 otázky a potom ty mě na které budeme muset odpovědět popravdě?" Nadzvedl obočí a podíval se mi do očí.

,,Fajn... začínám.." Ušklíbla jsem se na něj.

,,Fajn.." Odfrknul si.

,,Co máš s mou sestrou?" Nadzvedla jsem obočí a podívala jsem se na něj vážně.

,,Co?? S Amy? Fuj nic co bych s ní měl mít?" Znechuceně se zatvářil a protočil očima ,,Co máš ty s Potterem...?" Vyprskl na mě.

,,S Harrym? Nic? Je to jen kamarád.." Protočila jsem očima.

,,Nějakej velký že se sním furt líbáš..." Zamračil se při posledním slově.

,,Cooo?" Zmateně jsem se na něj podívala.

,,Hele Amy mi říkala že si se dnes za hradem líbala s Potterem a potom tě vydím vcházet hradní bránou" Založil si ruce na hrudi.

,,Na chodbě mě políbil poprvé. A za hradem jsem s nim nebyla" Odřekla jsem si.

,,Tak proč si šla od brány?" Přiblížil se ke mě.

,,Šla jsem od Hagrida" Protočila jsem očima ,,Teď se ptám já.... Proč se mi v jednu chvíli omlouváš a v jednu chvíli se ke mě chováš jak ke kusu hadru?!" Křikla jsem mírně.

,,Naštvalo mě to že se s ním zahazuješ, že se zahazuješ s Potterem.....!" Vyprskl Harryho příjmení.

,,Juj žárlíš...?" Přiblížila jsem se k němu a ušklíbla jsem se.

,,Jasně že ne...." Řekl trochu nervózně.

,,Že ne...?" Uchechtla jsem se a začala mu číst myšlenky.

,,Ne..." Řekl nervózněji.
Sakra co mám dělat... mám jí políbit? A co když to tak ona necítí a co když se jen ponížím? Se tak blbě ještě ptá... jasný že žarlím... že holka která se mi líbí se líbá s klukem kterého nenávidím...

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat