26. Měli bychom na to oba zapomenout...

74 2 0
                                    

,,No... políbil mě..." Řekla jsem trochu sklesle.
_______________________________________

,,PANE BOŽE!!" Vypískla šťastně Pansy ,,A proč tak sklesle" Hodila po mě psí oči.

,,No co když se to dozví Amy... z prázdnin bych měla vězení horší než Azkaban" Zrychlila jsem jedení dortu.

,,Zapomeň na Amy! A radši pátrej po svých biologických rodičích a můžeš bydlet potom u nich" Pousmála se na mě.

,,Máš pravdu..." Úsměv jsem jí opětovala.

Po dojezení čokoládového dezertu jsem se vydala na kolej. Pansy ještě dojídala a tak jsem šla napřed bez ní.

Vešla jsem do pokoje a první co zahlédnu je krabička u mě na posteli ve tvaru srdce. Dojdu k posteli otevřu krabičku a v ní se nachází 5 pralinek. Pro jednu se natáhnu a ochutnám.

,,Páni je to... takové... trpké.... a.. hrubé.... ale.... DOBRÉ!!" Mé srdce se rozbušilo a začala jsem do sebe ládovat pralinky.

Vydala jsem se číst do společenské místnosti knihu s názvem Jinotaj kterou mi nenápadně podstrčila Lenka.

,,Ahoj Devino" Uculil se na mě Draco.

,,Ahoj Draco co potřebuješ?" Šťastně jsem nadzvedla tázavě obočí.

,,Nic jen se tě chci na něco zeptat" Řekl šťastně.

,,Povídej" Vydechla jsem a věnovala mu pozornost.

,,Budeš moje?" S nadějí v očích i s jiskřičkamy se mi zadíval do očí.

,,Draco... já... promiň... to co se stalo v knihovně měli bychom na to oba zapomenout.... necítím k tobě totéž co ty ke mě. Jsem zamilovaná do Harryho" Zdůraznila jsem šťastně Harryho jméno a usmála se na Draca.

,,Aha. A já myslel... Nech to být" Mávnul rukou a se sklopenou hlavou se vydal do klučičích ložnic.

,,Co se stalo?" Zeptala se Pansy a podívala se na odcházejícího Draca.

,,Draco neunesl že se mi líbí Harry" Zasnila jsem se.

,,Cože?!" Skoro zakřičela ,,Potter!?" Vyprskla jeho jméno.

,,Jó to je on" Zasnila jsem se a chtěla si dát pralinku do pusy.

,,Nejes to!" Okřikla mě a vyrazila pralinku z ruky.

,,Hej!" Zamračila jsem se na ní a natahovala se na zem pro pralinku. To se mi ale nepovedlo a Pansy jí sebrala dříve než já.

,,Hej! Vrať mi to! Dělej!!" Zakřičela jsem na ní a ona i s pralinkou utekla z koleje.

Pansy wiew"s:

Vzala jsem pralinku a vyběhla jsem z koleje směrem k Nebelvíru.

Doběhla jsem k tlusté dámě a začala typovat hesla. Bohužel mi to absolutně nešlo.

,,Hej co chceš!" Okřikla mě Nebelvírská šmejdka se kterou se Devina baví.

,,Potřeb. Potřebuju pomoct..." Promluvila jsem na brunetu.

,,Pfe ani za nic nebudu pomáhat Zmijozelce jako si ty!" Odfrkla si.

,,Jde o Devinu ty mudlovská šmejdko takže mi pomůžeš!" Okřikla jsem jí.

,,Počkat o Devinu?" Spozornila.

,,Jó! Někdo jí začaroval pomocí pralinek" Nabídla jsem jí pralinku.

,,Zvláštní" Prohlížela si jí a chtěla ochutnat.

,,Ne!" Nadskočila trochu ,,Nejes to jinak se zamiluješ do Pottera!" Upozornila jsem jí.

,,Počkat..." Čichla si k pralince ,,To je Elixír lásky!" Vytřeštila oči.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat