,,Dobře tak já jdu" Oznámila a úsměv mi opětovala.
_______________________________________Přehodila jsem přes sebe neviditelný plášť a vydala se i s barvou do klučičích ložnic. Sešla jsem schody a počkala než kluci sejdou abych se s nějakým na schodech nepotkala. Malfoy mezi nimy nebyl a tak jsem ještě chvíli čekala.
,,Kašlu na to nebudu tu čekat... mám už docela hlad..." Zabrblala jsem si pro sebe a vydala se po schodech na horu.
Jakmile jsem vyšla schody začala jsem hledat jeho pokoj. Po 5 minutách hledání jsem ho konečně našla. Měl ho s Blaisem a Goylem, jméno mi přišlo povědomí ale nechala jsem to být. Vešla jsem do pokoje potichu a zavřela za sebou. Když jsem se podívala po pokoji uviděla jsem Malfoye bez trička.... No teda... držte mě.... asi omndlým.... Sakra co to melu. Ihned jsem odvrátila pohled a postavila se ke dveřím které zřejmě vedli do koupelny. Malfoy potom konečně odešel a já měla jejich pokoj pro sebe. Vešla jsem do koupelny a hledala šampón který může používat jen Malfoy. Byli tam 3 šampóny na vlasy a já vůbec netušila který by mohl patřit jemu...
,,Počkat.. je to Malfoy takže jeho bude ten nejdražší!" Zašeptala jsem si pro sebe a hledala šampón s drahou značkou ,,A hele co tenhle ten vypadá draze..." Vzala jsem do ruky šampón s vůní mentolu.
Jakmile jsem ucítila mentol začala jsem lít fialovou tekutinu do šampónu. Po tom co jsem to tam nalila jsem to ještě zamaskovala kouzlem aby nebyla vidět v tom šampónu dokud se nepotká s vlasy ta látka. Rychle jsem se vyplížila z klučičích ložnic a běžela směr velká síň. Doběhla jsem až ke vchodu do Velké síně a vešla. Nikdo mi nevěnoval moc pozornosti kromě Pansy, Malfoye, Blaise a ještě pár holek a kluků. Šla jsem si sednout za Pansy která seděla docela dost blízko u Malfoye a spol.
,,Kde si byla Devino takovou dobu?!"
Starostlivě vykřikla Pansy.,,Menší nedorozumění..." Uchechtla jsem se a periferním viděním jsem zahlédla jak Malfoy zbystřil.
,,Aha....? Dobře...?" Řekla podezíravě a začala se trochu smát.
,,Klid prosím!" Začala McGonagallová ťukat lžičkou o skleněný pohár.
,,Skoro jako každý rok se v Bradavicích bude konat Hallowenská párty a neboli jediný den v roce co se žáci můžou úplně uvolnit a dělat si více méně co chtějí.. kromě rozbíjení věcí atd... Samozřejmě. Párty se bude konat pozítří ve 20 hodin" Všichni hned začali jásat než to Brumbál zase utlumil ,,A bude to kostýmová párty takže by si měl každý vzít masku nebo kostým. Děkuji za pozornost a můžete pokračovat..." Domluvil tleskl a na stolech se objevilo jako vždy jídlo a hned po té usedl zpět na židli.
,,Za co půjdeš Devino?" Natěšeně se zeptala Pansy.
,,Ještě nevím ty?" Usmála jsem se na ní.
,,Taky nevím" Zmenšila nadšení a úsměv mi opětovala.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...