4. Mozkomoři.

121 2 0
                                    

Hermiona se odtáhla a šla si sednout zpátky na své sedadlo. Po chvilce mě začal objímat i Harry a potom i Ron. Byla jsem strašně ráda že je zase po dlouhé době vidím.
_______________________________________

Najednou vlak zastavil a začali blikat světla v kupé i ve vagónu.

,,Venku je mlha, a něco se tam hýbe...!" Vyjekl vystrašeně Ron a dál se díval z okna ,,A teď to nastupuje do vlaku!" Zapištěl malinko.

,,Co??" Vystrašeně jsem se zeptala a vlak najednou nadskočil.

Po chvíli se otevřeli dvířka od kupé a na roštu se objevila černá ruka s drápy a za ní druhá. Najednou se před dveřmi vynořil v celé své kráse mozkomor a začal nám "brát" vzpomínky.

,,Expecto Patronum!!" Namířila jsem na mozkomora a následně ho odstřelila pryč září z mé hůlky a přede mnou začal lítat menší drak ze světla který po chvíli zmizel.
,,Jste v pořádku!?" Starostlivě jsem se podívala na trio.

,,Jo ale Harryho to vzalo" Řekla Hermiona a přitom si držela jednou rukou hlavu.

,,To bude dobrý je jen vyčerpaný" Dala jsem Harrymu ruku na čelo a změřila mu teplotu ,,Mozkomorové šli hlavně po něm zřejmě" Vydechla jsem a přikryla jsem Harryho jeho bundou.

,,Proč by šli po Harrym když nic neudělal...?" Starostlivě se na mě Hermiona podívala a nadzvedla obočí.

,,Tak má Harry asi dost kruté vzpomínky..." Nejistě jsem jí odpověděla a dívala se z okna.

,,Brumbál bude zuřit až se to dozví..." Řekla naštvaně Hermiona a založila si ruce na hrudi.

Potom už jsem jí neposlouchala a dala si do uší sluchátka. Po dlouhé cestě jsme konečně dorazili. Hermiona vzbudila Harryho a společně jsme šli z vlaku. Nevěděla jsem úplně kam jít a tak jsem se držela tria který mě s chutí vzali sebou. Na hrad na který jsme jeli kočárem jako ostatní co už mají prvák za sebou.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat