,,Já vím... 2/2 Malfoyi snaž se ne?" Šeptla jsem na něj a zasmála se.
_______________________________________,,Tak to bylo dost zlý..." Přimhouřil oči a řekl ironicky ublíženě a poté se zasmál.
,,Tak jo lidi dnes to musíme vyhrát!" Řekl vážně Marcus a letěl na hřiště.
Celý tým ho následoval a letěl za ním. Vletěli jsme na hřiště a Zmijozelský začali jásat a tleskat.
Já jakožto střelec jsem letěla na místo před odrážečem a bohužel k mému neštěstí za mnou byla Amy přede mnou Malfoy a před ním Harry. Potom se vypustili potlouky, zlatonka a camrál ihned jsem odletěla za camrálem a snažila ho získat od protějšího týmu. Střelec protějšího týmu vyletěl docela vysoko ale já se za ním furt hnala jak pes za klackem.
Potom zpět letěl mezi ostatní a já s mým spoluhráčem jsme se pokoušeli od protihráče dostat camrál po chvilce do něj můj spolu hráč vrazil a camrál padal k zemi rychle jsem ho chytila postavila jsem se na koště a hodila ho do kruhové brány. A dali jsme gól.,,Zmijozelští vedou jedna nula!" Řekl kluk do mikrofonu a na tabuli se objevila místo nuly jednička.
Zmijozelští zatočili šálou nad hlavou a výtězně křičeli. Během chvíle jsme dali další gól a místo jedničky byla dvojka. Byla jsem šťastná že se týmu vedlo ale Amy mě zabíjela pohledem.
Draco wiew's:
Vedli jsme dva nula což bylo super ale Potter se furt hnal za zlatonkou přede mnou. Po chvíli jsme se oba zastavily protože zlatonka někam zmizela.
Po chvíli jsem zahlédl jak Amy odrazila potlouk na Devinu a hned jsem nechal zlatonku zlatonkou a soustředil jsem se periferně na Devinu.,,To ne Zmijozelský hráč padá k zemi kvůli zasažení potlouku od spolu hráče"
Zahlédl jsem jak Devina bezbraně padá z koštěte dolů a bezváhání jsem jí letěl chytit. Spadla mi přímo do náruče a zápas vyhrál Nebelvír kvůli zlatonce co chytil Potter. Grangerová, Wesley a Snape s Pansy přiběhli dolů z tribun za Devinou na hřiště se kterou jsem sletěl na zem hned po tom co jsem jí chytil.
,,Musí na ošetřovnu! Hned!" Zdůraznila Grangerová.
Snape jen přikývl a naznačil abych jí odnesl. Vzal jsem jí do náruče a nesl na ošetřovnu. Byla velmi lehká a tak mi to nedělalo problém. Byla cítit růžema, krbem a moc příjemným parfémem nemohl jsem se nabažit.
Na ošetřovně k nám přiběhla hned madam Pomferová která jen vytřeštila oči co se stalo. Grangerová Devinu držela celou dobu za ruku a nemohla z ní spustit oči.
,,Položte jí na lůžko hned!" Řekl rychle a já jí položil na lůžko.
Madam Pomferová jí hned začala nahmatávat paže a břicho. Po chvilce vzala nějaké naslouchátko a začala poslouchat jak jí bije srdce. Zatvářilila se starostlivě a zároveň nejistě.
,,Co se jí stalo vlastně?" Nasadila ustrašený výraz.
,,Její spoluhráč na ní odrazil potlouk" Řekl chladně profesor Snape.
,,Amy!" Chystal jsem se odejít ale nedalo mi to a musel jsem se zeptat ,,Bude v pořádku!?" Vyhrkl jsem starostlivě.
,,Hallowenskou párty už bude v pořádku nebojte pane Malfoyi" Pokusila se o úsměv a já hned potom bezeslova odešel.
Samozřejmě jsem si to namířil za Amy... Nemohl jsen jí najít ale po 20 minutovém hledání jsem jí našel. Jakmile mě uviděla začala se usmívat více než předtím.
,,Ahoj Dráčku" Vytasila na mě své bobří bílé zuby.
,,Ty... ještě jednou Devině něco takového uděláš tak ti říkám že si mrtvá!" Zakřičel jsem na ní a k mému neštěstí jsem zahlédl Wesleyho jak jde okolo.
,,Ale prosím tě určitě je v pořádku" Pohladila mě po tváři ale já si furt udržoval svůj naštvaný kamenný nefalšovaný výraz.
,,Už nikdy na mě nešahej a ani nemluv ty tupko!" Okřikl jsem jí a setřásl její ruku z mé tváře.
End Draco wiew's.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...