,,Ne to teda není!" Odsekla mě a setřásla z ramene mojí ruku.
_______________________________________,,Ty jeden sráči!" Zakřičela Pansy na Draca a vrazila mu pěstí mezi oči ,,A ty... to ty si jí dala ty otrávené pralinky...!" Okřikla tentokrát Amy.
,,Vůbec nevím o čem to mluvíš" Řekla falešně raněně a 'ošetřovala' Draca.
,,Ale víš ty zmije!" Zakřičela a dala jí facku.
,,Pansy dost to stačí!" Zasyčela jsem na ní a táhla těžce pryč.
Odtáhla jsem Pansy daleko od nich a sedli jsme si konečně ke stolu. Ale to by nesměl chybět Brumbálův proslov.
,,Takže jako každý rok se v Bradavicích budou konat Vánoční hry. Z každé koleje jsme vylosovali chlapce a dívku kteří budou bok po boku spolu bojovat ve Vánočních hrách. Takže toho koho přečtu se dostaví ke mě na pódium. Za Nebelvír to bude Pan Potter a slečna Grangerová. Za Mrzimor Pan Mccartney a Slečna Smithová. Za Havraspár slečna Lovegood a Pan Sclifeng a za Zmijozel Pan Malfoy a slečna Amy Lenxlová.... Pardón pán profesor Snape to naposledy změnil... Devina Lenxlová!" Dočetl a čekal až dojdu k němu. Všichni začali hlasitě tleskat že by mi praskli uši, teda skoro všichni..
Přešla jsem vedle Draca a nervózně čekala co se bude dál dít.
,,Dnes se ke mě ti co byli přečtení dostaví do ředitelny hned po snídani. A jinak mám rád Jahodvé dortíčky" Usmál se a pobídl nás aby jsme si šli sednout zpět ke stolu. Sedla jsem si zpět k Pansy a natáhla se pro čokoládový dezert který tak miluju.
,,Panebože! Tebe vylosovali do Vánočních her!! Škoda že si neviděla ten Amy výraz odhodlání a jakmile se zvedla řekli tvé jméno místo jejího" Začala pištět, jásat a smát se.
,,Škoda no..." Zasmála jsem se taky ,,A co ty a Blaise?" Ušklíbla jsem se.
,,Co by bylo? Je zamilovanej do Amy...." Protočila očima a začala se šťourat v jídle.
,,Hm... jestli ještě jednou bodneš do toho čokoládového kousku bez toho aniž by jsi ho snědla bodnu do něj taky a sním ho!" Propálila jsem Pansy pohledem a ta se na mě jen vystrašeně podívala a začala jíst. Po chvilce jsem se začala smát a Pansy společně semnou.
Po snídani jsem se vydala do Brumbálovy ředitelny. Došla jsem před kamenného hypogryfa? No prostě kamenýho ptáka a řekla heslo.
,,Jahodové dortíčky" Najednou se předemnou začali objevovat schody a já s nadšením vyšla do ředitelny.
Po zaklepání a vyzvání dovnitř jsem vešla a došlo mi že jsem přišla jako poslední jako vždy....
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...