,,Vy ste paka jestli to někomu řekne nebo dokonce jí tak ste oba mrtvý!" Zaslechla jsem v dálce jak křičí na Grebba a Goyla a já už zmizela v dálce s ůšklebkem na rtech.
_______________________________________Přistála jsem vedle brány do hradu a nařídila koštěti aby letělo zpět do pokoje. Koště odlétalo pryč já sundala kapucu a vydala jsem se zpět do hradu.
,,Hej! Lenxlová kde si byla!?" Procházela jsem zahradou a okřikl mě Malfoy...
,,Do toho ti nic není Malfoyi!" Odsekla jsem ho a pokračovala.
,,Nikdo se ke mě zády obracet nebude!" Okřikl mě a přitom chytl za ruku.
,,Já se můžu obracet ke komu chci a kdy chci!" Vykřikla jsem na něj s namířenou hůlkou na něj.
,,Devino no tak uklidni se... on ti za to nestojí..." Ozvala se Pansy která přiběhla a hned i odvedla od Malfoye a spol. Ve kterém se nacházela i má nevlastní sestra...
Poslechla jsem jí a nechala se vést na snídani. Vešli jsme do Velké síně a šli si sednout. Sedla jsem si a Pansy vedle mě. Jako vždy jsem si vzala kus jahodového dortu a Pansy zase větrníky. Po chvíli přišel Malfoy a jen protočil očima. Po snídani jsme si šli s Pansy na kolej pro učebnice na hodinu lektvarů. Potom jsme se vydali na hodinu kterou jsme měli s Nebelvírem.
,,Sakra..." Zastavila jsem se v půlce cesty na hodinu.
,,Co je?" Podívala se na mě vystrašeně Pansy.
,,Zapomněla jsem brk... musím se vrátit jdi napřed.."
,,Dobře.." Řekl a odešla.
A rozběhla jsem se na kolej do pokoje pro brk. Po 5 minutách hledání v kufru jsem ho našla a zase běžela do učebny. Vrazila jsem do učebny jako kdyby hořelo a Snape mi věnoval jeden velmi zlý pohled. Hned za mnou se přihnal Harry.
,,Pane Pottere, Slečno Lenxlová co jste dělali tak důležitého že jste přišli pozdě...?" Řekl chladným tónem a Malfoy hned zbystřil.
,,No.. já jsem šla v čas na hodinu ale zapomněla jsem brk a tak jsem se pro něj musela vrátit..." Podívala jsem se na Snapea a sklopila hlavu.
,,A vy pane Pottere..?" Nadzvedl obočí ,,Co tu tak stojíte běžte se posaďit k panu Malfoyovi slečno Lenxlová..." Zabručel a já si šla pomalým krokem sednout vedle Malfoye.
,,Já... nemohl jsem najít učebnice" Řekl nervózně Harry.
,,Nu dobrá běžte se posadit ke slečně Grangerový a strhávám Nebelvíru 30 bodů za nedochvilnost" Zabrblal a vzal si do ruky nějaký pergamen ,,Takže budete dělat společný úkol ve skupinkách po dvou. Skupinky už jsem předem vypsal aby jste se nehádali. Každá skupinka bude míchat jiný lektvar samozřejmě"
Začal číst mezitím co já absolutně nevnímala po 5 minutách jsem zaslechla své jméno a zbystřila s kým budu.
ČTEŠ
Im Your's |Draco Malfoy|
FanfictionS odvážným postojem a zlým pohledem upřeným na mou sestru vedle něj, jsem zatočila flaškou. Nebyla nadšená z mé účasti. V tom že se flaška už přestala točit, mě upozornily až udivené výdechy dalších studentů, kteří buď byli součástí hry, nebo jen tr...