28. ,,To je takový syčák!"

81 4 0
                                    

,,No tak já už půjdu bude večerka a musím to Harrymu vysvětlit" Uchechtla se a bez rozloučení odešla.
_______________________________________

,,A jak jako do sena?!" Vystrašeně jsem se na ní podívala.

,,No jako že ho nechceš" Řekla nervózně a stáhla rty do tenké linky.

,,Cože!? Sakra musím mu to vysvětlit... Nikdy bych ho neposlala do sena...." Řekla jsem smutně.

Pansy mě dala ruku na rameno a palcem pohladila. Vešli jsme na kolej a já si to hned mířila za Dracem do pokoje. Vyběhla jsem schody a začala hledat jeho jméno na dveřích po chvilce jsem ho našla a tiše zaťukala. Nikdo však neodpověděl a tak jsem prostě vešla dovnitř. Otevřela jsem dveře a první co jsem zahlédla byl Draco s mojí sestrou v polibku...

,,D-Draco?!" Se slzami na kraji jsem promluvila. Ihned se odtáhl a podíval se provinile na mě.

,,Devino?!" Vykulil oči ,,Není to tak jak to vypadá PŘÍSAHÁM!" Zvedl se a přešel ke mě.

,,To jak jsem tě dnes odbyla.... Měla jsem Elixír lásky a nic si nepamatuju...!" Nechala jsem volně téct malý potůček slz po mé tváři a chtěla odejít do svého pokoje ale chytl mě za zápěstí a otočil mě zpět k sobě.

,,Devino prosím nech mě to vysvětlit" Řekl prosebně.

,,Nech mě být Malfoyi" Řekla jsem chladně a vysmekla se z jeho sevření a odešla do svého pokoje.

Na knihovnu s omezeným přístupem jsem se vykašlala protože bylo pozdě.. Pansy už byla v posteli a nejspíše spala a tak jsem šla spát taky.

Ráno jsem se probudila a první co jsem uviděla byla Pansy s úsměvem od ucha k uchu.

,,Co se stalo že se tak směješ?" Zasmála jsem se trochu.

,,Tak jak to včera dopadlo???" Řekla natěšeně.

,,No načapala jsem ho jak se líbá s mojí blbou sestrou jak myslíš?" Řekla jsem sklamaně a povzdechla si.

,,To je takový syčák!!! Hned na snídani si to s ním vyřídím!!" Zakřičela a úsměv jí spadnul ,,Jinak soucítím s tebou" Lítostně se na mě podívala a objala mne.

,,Děkuju" Falešně jsem se usmála a objetí jí opětovala.

Po objetí jsem vyskočila z postele a šla se obléct do hábitu jelikož víkend není každý den.

Vešli jsme do Velké síně a Pansy se rozešla směrem k Dracovy a Amy co na něm byla přisátá jak pijavice. Já Pansy následovala a začala jí potichu přemlouvat.

,,Pansy to je dobrý" Špitla jsem na ní.

,,Ne to teda není!" Odsekla mě a setřásla z ramene mojí ruku.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat