10. Expelliarmus.

109 2 0
                                    

,,Slečno Lenxlová zítra máte školní trest s Hagridem... za to že nejste v posteli po večerce..." Řekl chladně Snape a zamračil se na mě.
_______________________________________

Potom co Snape domluvil jsem se otočila a šla zpět na kolej. Vešla jsem do společenské místnosti a nikdo tam už nebyl. Přešla jsem k pohovce natáhla jsem se na ní a usnula. Když jsem se vzbudila bylo ještě brzo a tak jsem přešla do svého pokoje a natáhla se tam. Po chvilce jsem to vzdala protože prostě už byla minimální šance na usnutí. Zvedla jsem se z postele a šla udělat ranní hygienu a po ní jsem se oblékla do hábitu. Vlasy jsem nechala rozpuštěné protože by to bylo docela zbytečné je dát do drdolu když je mám tak krátké. Po lehkém nalíčení jsem šla do společenské místnosti si zase číst. Když už bylo 7:00 vyšla jsem z koleje směrem k lavičce na zahradě, chodby byli docela prázdné ale občas tam někdo přeběhnul. Bála jsem se tu chodit po tom co se stalo včera. Došla jsem na zahradu a sedla si na lavičku. Chvíli jsem se jen nadechovala čerstvého vzduchu ale potom už mě to nebavilo a chtěla jsem něco podniknout. Sebrala jsem se teda z lavičky a začala jsem lézt na strom když jsem byla trochu vysoko přestala jsem lézt výš a rozhlížela jsem se kolem sebe. Najednou tam přiběhl Malfoy se svými gorilama a začali se tam o něčem bavit. Po chvíli jsem poznala že jeden z goril je i Goyle.

,,Hele víte jak přišla zpět Devina zase"
Řekl Malfoy Grabbovy a Goylovi.

,,No.. jo.."

,,Jo.." Řekli oba ukradeně.

,,Musíte mi pomoct jí získat je na ní něco jiného něco co člověka přitahuje takovým způsobem že by ..." Odmlčel se ,,Ale proč bych vám to říkal... prostě jí chci získat takže se postarejte o její sestru aby se na mě furt nelepila..." Protočil očima.

,,Jo dobře.." Řekl Goyle.

,,Jo jasně.." Zamumlal Grabbe.

Najednou pod mojí nohou křupla větvička a já věděla že je zle než se podívali hodila jsem přes hlavu kapuci od hábitu a začala šplhat co nejvýš.

,,Hej ty! Co si to dovoluješ odposlouchávat!" Zakřičel na mě Malfoy.

,,Expelliarmus" Mířenou hůlkou na něj jsem řekla a hůlka mu vyletěla z ruky.

,,Vy dvě paka co tak čumíte běžte mi pro hůlku!" Okřikl je a začal lézt na strom.

,,Sakra..." Řekla jsem si pro sebe tiše a šplhala co nejvýš to šlo.

Malfoy se pomalu ale jistě přibližoval a potom mě to napadlo vyčaruju si koště! Řekla jsem formuli a rázem ke mě přiletělo mé koště Nimbus 2000. Hned jsem skočila na koště a koukala jsem se na Malfoyův naštvaný pohled.

,,Vy ste paka jestli to někomu řekne nebo dokonce jí tak ste oba mrtvý!" Zaslechla jsem v dálce jak křičí na Grebba a Goyla a já už zmizela v dálce s ůšklebkem na rtech.
_______________________________________

Strašně moc děkuju za 8 vote a 25🥺💖🍫 Hrozně si toho vážím a předem se zase omlouvám za pravopisné chybky 🥺💖🍿

Vaše londy🍫🍿💖🔥🍯🌹🥀
_______________________________________

_______________513 slov_______________

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat