18. 1/2 Lenxlová.

98 1 0
                                    

Čokoláda mi pomalu docházela a tak jsem si došla pro nějakou knihu do Zmijozelské miny knihovničky abych zpomalila ubývání mé čokoládky. Byla tam nějaká knížka o bylinkách což mě velmi zaujalo protože ráda poznávám nové názvy a vlastnosti rostlin. Vzala jsem knížku a šla si zase zpět sednout na gauč.
_______________________________________

,,Lenxlová!?" Zazněl naštvaný hlas.

,,Ano?" Pohlédla jsem na osobu a zahlédla mračicího Malfoye s fialovými vlasy ,,Trochu jsem váhala jaký šampón je tvůj" Řekla jsem se smíchem.

,,Jen počkej... za tohle budeš pikat...." Zvážněl a po chvíli se taky trochu zasmál.

,,Jó... zítra je famfrpálový zápas s Nebelvírem tak si dávej pozor" Zasmála jsem se.

,,Jó to vim" Odfrknul si a protočil očima.

,,Už jsem unavená dobrou noc fialový princi" Poslala jsem mu ze srandy vzdušnou pusu a pomalým krokem jsem šla ke schodům.

,,Dobrou fialová princezno" Ušklíbnul se a šel taky.

Vyšla jsem schody a šla do svého pokoje. Pansy už spala což mě udivilo protože jsem jí neviděla kolem mě procházet když jsem celou dobu seděla v sp. Místnosti. Lehla jsem do postele a zavřela oči a propadla jsem se do říše snů.

Draco wiew's:

Ráno jsem vstával schválně brzo abych se mohl pomstít za své vlasy. Vstal jsem z postele oblékl si hábit a vydal jsem se do dívčích ložnic. Potichu ale rychle jsem vyběhl schody nahoru a začal jsem hledat Deviny pokoj. Po chvilce jsem ho našel a potichu otevřel dveře potichu ale rychle jsem přišel k jejímu nočnímu stolku a nastavil jí budík o hodinu déle aby zmeškala hodinu. Po přenastavení budíku jsem vzal nohy na ramena zavřel jsem potichu dveře a běžel jsem do chlapeckých ložnic si ještě pospat.

End Draco wiew's.

O 2 hodiny později.

Úplně v pohodě jsem vstala ale Pansy nikde... koukla jsem se na svůj budík a hned jsem vylítla z postele do koupelny se upravit. Během 5 minut jsem byla jakštakš upravená nabrala jsem si učebnice na hodinu jasnovidectvý na jedný byl ale přilepený papírek.

Papírek:

1/2 fialko ♡

,,Za to zaplatí..." Zasyčela jsem pro sebe když jsem vybíhala z koleje.

Běžela jsem různými chodbami až ke schodům který vedli do učebny jasnovidectvý. Po vyběhnutí schodů jsem zaklepala a hned po té vtrhla dovnitř.

,,Omlouvám se paní profesorko už se to nestane" Zapálila jsem Malfoye pohledem a ten se na mě jen výtězně ušklíbl.

,,V pořádku slečno Lenxlová" Usmála se na mě profesorka ,,Sedněte si prosím vedle slečny Grangerový" Pronesla a já jen přikývla na souhlas.

Rychlím krokem jsem se vydala za Hermionou a sedla si vedle ní. Trochu jsem koukala po třídě co máme právě teď dělat než můj pohled spadnul na paní Profesorku co mi dala na stolek předemě nějaký hrnek s čajovými lístky.

+×+×+×+×+×+×+

Po konci vyučování jsem se pobavila trochu s Hermionou a šla jsem se převléknout do Zmijozelského dresu. Z mého pokoje jsem přešla i s mým nimbusem 2000 do sp. Místnosti kde se nacházel i fialový princ.

,,Ahoj, jak pak se ostatním líbila tvá změna?" Zeptala jsem se s úšklebkem na tváři.

,,Ahoj, jak se tobě líbila první hodina?" Odpověděl jinou otázkou a nahodil úšklebek.

,,Kdybych z ní něco měla možná bych ti to i řekla!" Řekla jsem uraženě a přitom ho propálila pohledem.

Im Your's |Draco Malfoy|Kde žijí příběhy. Začni objevovat