Selam "Snucius da neymiş yav?" diyerek veya bu shipi bilerek bu hikayeye başlamış olan arkadaş!
Harika giriş oldu neyse öncelikle bu bölüm sizi kitap hakkında bilgilendirmek için lütfen düzgün okuyun çünkü bu kitap bazılarınızın okumak istemeyebileceği unsurlar barındırıyor olabilir.
Şimdi bu kitapta olmasını bekleyebileceğiniz ama olmayan şeylerle başlıyorum:
1. Harry Potter 🚫
2. Lily Evans 🚫
3. Ron Weasley 🚫
4. Lord Voldemort 🚫Evet daha sonrasında şunu açıklayayım bu kitabın bir kısmı Severus Snape ve Lucius Malfoy'un gençlik yıllarında geçiyor yani iki genç Slytherin'in etrafında şekilleniyor bu yüzden bazı yerlerlerde karşınıza 'Pureblood Supremacy ve Slytherin Supremacy' çıkabilir. Bu sadece bir kurgu ama yine de rahatsızlık duyacak olan cadı ve büyücülerimizi lütfen çıkışa alalım.
ÇAPULCULAR HAYRANLARINI PİSTTEN ALALIM!
Şaka şaka, isteyen elbette okuyabilir ama bir uyarı daha Çapulcular'ı bir zorba grubu olarak yazdım, yani zaten öyleler de ben biraz daha abarttım. (Linç is coming)
Yeri gelmişken bullying uyarısı veriyorum. Sadece Çapulcular değil Slytherin safkanları da dahil buna, doğal olarak. Övünmek gibi olmasın bir Bellatrix yazmışım normalinden daha deli.
Ah evet uyarılmanız gereken bir konu daha: Black Kız Kardeşler! Hepinizin bildiği üzere Bellatrix deli olan, Narcissa aklı başında, Andromeda da safkanlık zerre umrunda olmayan hatta bir muggleborn ile evlenip kan haini ilan edilen değil mi? Hah burada öyle değil işte. Üçü de birbirinden deli, üçü de birbirinden safkan üstünlüğü savunucusu. Neden mi böyle? Çünkü Bellatrix'in o deliliğini bütün Black kız kardeşlerine mal edip genetik gibi göstermek acayip hoşuma gitti yazarken bence siz de okurken beğeneceksiniz.
Sırada teknik uyarılar var: Yaş konusu!
Bildiğiniz üzere Lucius ve Severus'un arasında 6 yaş var ama elbette ben aynı okul döneminde yazabilmek için bunu baya daralttım artık 1 yaş var hatta ay farkı ama sınıf olarak baktığınızda 1 yıl.Kitap sadece Lucius ve Narcissa'nın doğduğu gerçek yılları esas alıyor, diğer HERKESİN YAŞIYLA OYNADIM!
Örnek vermek gerekirse Black kız kardeşlerin yaş sıralaması bile değişik, normalde Bellatrix>Andromeda>Narcissa ama bu kitapta Andromeda>Bellatrix>Narcissa.
Ve hikâyenin gidişatına bağlı olarak Draco'nun doğum tarihi falan erkene çekilmiş durumda. Zaten bu yüzden Harry Potter veya Ron Weasley yok, onlar daha doğmamışlar bile.Bazı karakterlerin doğum günleri tam olarak bilinmiyor, sadece yıl aralığı olarak verilmiş ve ben de gerekli gördüğüm durumlarda rastgele doğum günü atadım, haberiniz ola. (Aslında tam olarak rastgele değil biraz burç uyumu gözetmeye çalıştım mesela Lucius benim verdiğim doğum gününe göre Aslan burcu, bence tam oturuyor)
Kitabın adı Draco çünkü bütün kurgu şu an kapaktaki afişi görmemle kafamda beliriverdi ama yine de bu bir Draco fanfic'i değil BU BİR SNUCIUS FANFIC'İDİR.
Draco'yu görmeyecek miyiz? Elbette göreceğiz ama taa dıdısının dıdısında.
Yıllardan bahsetmişken hikayenin zaman akışı üzerinde duralım biraz. İlk bölüme girdiğiniz anda bir sahne sizi karşılıyor ve aynı bölüm içinde flashback atıyoruz, işte hikaye zibilyon bölüm kadar o flashbackten gidiyor. Eğer uslu bir çocuk olursanız baştaki sahnenin devamını görebilirsiniz.
Vee bir detay daha günümüz şarkılarının hikayede geçtiğini görebilirsiniz. (Sonra 'bunun burada ne işi var aq?' demeyin, ne yani 70'lerde girl in red dinleyemez miyiz?)
Yaş ve yıl konusunu verdiğime göre şimdi bu kitap ne? Fluff mu, angst mi, smut mu? Ne bu kitap? Cevap: Hepsi.
Slowburn diyebilir miyim bilmiyorum biraz slow anlayışınıza bağlı. Önceki kitaplarımdan birini okuyan yoktur heralde şöyle açıklayayım ben daha ilk bölümden karakterleri birbirinin üstüne atlatmayı seven bir kuduruk olduğum için bana göre baya slowburn ama 20-30 bölümde kavuşanların yanında bir hiç.Burada sanırım öncelikli uyarılması gereken konu, smut. Evet dediğim gibi ilk bölümlerde falan smut yok ama burada eventual smut dediğimiz kavram devreye giriyor. Yani eninde sonunda o smut ya-şa-na-cak!
(Kesinlikle bottom!Snape, top!Lucius)Şuraya cinsel yönelimlerini de sıkıştırayım: Severus gay, Lucius ise biseksüel.
Büyük bomba: MPREG! (Bu taglarda da var, tagları mutlaka okuyun. Ben bir de burada uyarmak istedim)
Ve bullying olur da violence olmaz mı? Bu da var, bunun da uyarısını yapmış olayım ama fazla sürmüyor.Son olarak bazı terimlerin ingilizce yani orijinal hallerinde kaldığını görebilirsiniz. Bunun en büyük örneği sanırım, prefect kelimesi. Çünkü şöyle 'prefect: başkan' demek ama bina başkanları diyince benim aklıma prefect'ler değil de profesörler geliyor.
Böyle yani.Sanırım her şey bu kadardı. Snucius'u ilk gördüğünüzde 'eww' demiş veya yüzünüzü buruşturmuş olabilirsiniz ama bu ship kesinlikle bir şans vermeye değer çünkü ben de ilk gördüğümde tiksinip 'ay bu ne be kim shipliyor bunu?' demiştim. (Büyük lokma ye büyük söz söyleme demişler slwçdsş)
Ve gördüğüm kadarıyla bu kitap Wattpad üzerindeki İLK TÜRKÇE SNUCIUS FANFICTION'ı yaay.
Çok uzattım ama bilinmesi gereken detaylardı hepsi.
İyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco || Snucius
FanfictionSafkanlığı korumanın her şeyden önemli kabul edildiği kadim Malfoy ailesinin tek varisi Melez Prens'e aşık olursa ne olur? /* /* /* İlk Türkçe Snucius fanfiction'ı /* /* /*