💙 ប្រាថ្នា ក្បែរ... 💙

2.2K 137 3
                                    

+Episode 61 ❤️
មួយពព្រិចភ្នែក 5ខែក៏កន្លងផុត Jungkook រស់នៅជាមួយ Taehyung ដោយមិនបានត្រឡប់ទៅ Seoul វិញទេ នាយរងចិត្តថានិងរស់នៅ Daegu ជារាងរហូត រាល់ថ្ងៃរាងក្រាស់ធ្វើការជាគ្រូបង្រៀនផ្នែកភាសាអង់គ្លេស ហើយក៏ធ្វើជា វីដេអូនាៗផុសក្នុង YouTube ដោយមិនបង្ហាញមុខខ្លួនឯងជាសាធារណៈឡើយ .....
ការរស់នៅជាមួយគ្នាដោយមិនបានដឹងលឺពីចាស់ទុំ វាធ្វើឲ្យពួកគេពិបាក ជាពិសេសTaehyung ម្តាយរបស់នាយតូចតែងតែសួរថាពេលណា ទើបរៀបការទោះមិនធំដុំក៏ដោយ ត្រឹមតិចតួចក៏បានឲ្យតែចាស់ទៅបានដឹងបានលឺ ... ហៅគ្នាប្តីប្រពន្ធពេញៗមាត់ តែមិនទាន់ពេញលេញនៅឡើយ ឥឡូវរាងក្រាស់កំពុងតែគិតពីរឿងនេះដូចគ្នា គឺបំពេញមុខមាត់ឲ្យ Taehyung...

Skip
ពេលនេះគឺម៉ោង10យប់ ព្រះច័ន្ទនិងផ្កាយរះពេញផ្ទៃមេឃ ពន្លឺព្រះច័ន្ទចាំងចូងក្នុងបង្អួច ធ្វើឲ្យមានពន្លឺតិចៗ អាចមើលឃើញរាងស្រឡូន សាច់សដូចបណ្តូលចេក អង្គុយបតជើងលើពូកជាមួយអាវស ស្តើង ត្រឹមភ្លៅមិនមានខោក្នុងហើយក៏មានវត្តមាន អ្នកជាប្តីមិនទាន់ពេញលេញអង្គុយអោបពីក្រោយ ដាក់ចង្ការលើស្មាប្រពន្ធតិចៗ និងថើបសាច់កញ្ចឹងកថើរៗ ព្រោះវាក្រអូបឈ្ងុយ ឆួលពេញច្រមុះនាយតែម្តង..

" Tae " Jungkook ហៅដោយប្រើសំឡេងស្រទន់ ទៅកាន់រាងតូច
" ហឹមម ?? " រាងស្តើងក៏ងាកមើលមុខរាងសង្ហារ ដោយភ្ជាប់ស្នាមញញឹមលើបបូរមាត់មកជាមួយ
" បងគិតថាយើងរៀបការទៅ...បងមកនៅទីបេះ6ខែហើយ បងក៏ចង់បំពេញមុខមាត់ឲ្យអូន "
" ពិតមែនឬ ?? តែយើងគ្មានលុយទេ Jung "
" មិនអីទេ... កុំបារម្ភរឿងលុយសំខាន់ឲ្យអូនមានមុខមាត់ពេញលេញ និងជាប្រពន្ធបងពេញច្បាប់ បែបនោះគ្មានអ្នកណាដណ្តើមអូនពីបងទេ " Jungkook និយាយទាំងសើចតិចៗ ឯស្នាមញញឹមរាងតូចក៏មានតាមក្រោយ
" អរគុណដែលផ្តល់គ្រប់យ៉ាងឲ្យអូន.... ទោះបីជាមិនមានសំបុត្រអាពាហ៍ពិពាហ៍ក៏គ្មានអ្នកណាយកអូនចេញពីបងបានដែល "
" បងមិនទុកចិត្តទេ " ធ្វើមុខជូរ
" អូនស្រលាញ់បង " រាងតូចងើបលុតជង្គង់ច្រតដៃនៅនិងជង្គង់ មើលមុខរាងសង្ហារដែលអង្គុយ ពែនភ្នែនទល់មុខខ្លួន ហើយក៏លើកដៃទងគូរទៅ ក្រសោបមុខរាងក្រាស់ ហើយក៏ថើបបូរមាត់ស្តើងនោះស្រាលៗ ឯjungkook ក៏ទាញតូចមកអោប ដៃក្រសោបចង្កេះតូច ហើយក៏ផ្តួលគ្នាចុះទៅលើគ្រែ រួចក៏បន្តភ្លើងសង្គ្រាមនាពេលនោះ......

💔 សង្គ្រាមស្នេហ៍ 💔Where stories live. Discover now