18.BÖLÜM:AMANSIZ DUYGULAR

28K 733 480
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR
****
Üzerimde bana kapkara gözlerle bakan Demir'e içim giderek bakıp sağ elimi kaldırıp yanağını okşamaya başlamıştım. Çok yakışıklı bir erkekdi ve eminim ki her kadın onun hayalini kurarken o sadece benimdi. Ben nasıl onun ilkiysem o da benim ilkimdi ve bu çok hoş hissetmeme sebep oluyordu.

Benden başka bir kadının teni ona değmemişti yada benden başka bir kadını öpüp koklamamıştı. Dokunduğu ve sevdiği ilk kadın bendim onun için ve bu benim kadınlık gururumun artmasına ve onun karşısında daha güçlü olmamı sağlıyordu.

Yanağındaki elim aşağıya yukarıya doğru olduğu yeri okşarken gözlerini kapatmış bu güzel anın sürmesini istiyordu, ne kadar şuan sarhoş olsam bile gözlerine baktığım zaman beni ne kadar çok istediğini anlıyordum. Yanağındaki elim yılan edasıyla kıvrılarak boynuna doğru ilerlemiş tırnaklarımı oraya doğru sürterek gömleğinin önüne doğru getirmiştim.

Gömleğinin ilk düğmesine giden ellerim hepsini tek tek açacakken bileğimi çok fazla sıkmadan tutup nazikçe yatağa geri bırakmıştı.
"Afra'm dur güzelim bak şuan sarhoşun ve sabah olunca pişman olmanı istemiyorum." beni yine reddettiği için gözlerim dolmuş çocuk gibi yanaklarımdan doğru akarken küskünce ona bakıp titreyen sesimle mırıldanmıştım.

"Sen artık beni sevmiyorsun, istemiyorsun da. Gidiyorum ben o zaman bu evden!" sarhoşluğun etkisiyle dilim dolanarak söylediklerime şok olmuş şekilde bana bakıp dediklerimi algılayınca kaşlarını çatmış ve eliyle kalçamı tutup sıkmıştı.

"Bu halde burnunu bile kapıdan dışarıya çıkaramazsın ve seni istemediğimi de düşünüp durma. Şuan nasıl kendimi zor tutuyorum haberin bile yok senin." az önceki bozulan moralim dedikleriyle yerine gelmiş nazlı bir kız çocuğu gibi önce kendimi biraz kaldırıp dudaklarına buse bırakmış gömleğinin önünden tutup sert bedenini kendime doğru çekip onu baştan çıkaran lafları söyleyip uzun bir gecenin bizim için başlamasını sağlamıştım.

"Tutma o zaman yakışıklı kocacım. Ben senin tutmanı istemiyorum ki zaten." kulağına doğru kendimi biraz yaklaştırıp "İçimde olmanı istiyorum sadece" deyip dudaklarıma kapanmasını sağlamıştım.

Dudaklarımı ısırırcasına öperken içki mi yoksa arzunun mu olduğunu anlayamadığım ateşlerin içinde bedenim alev alıyordu. Dudaklarımın üzerindeki o sevdiğim dudaklar öyle büyük bir haz veriyordu ki daha fazla sürüp ilerlemesini istiyordum. Ellerim kaslı kollarındayken dudaklarımdan kopan dudakları boynuma gelip olduğu yeri emmeye başlamıştı.

Boynumdaki dudakları içimi o kadar çok garip hissettiyordu ki yerimde bir saniye bile duramıyor sürekli kendi bedenimi ona sürtüyordum.

Demir de beni ilk kez böyle gördüğü için en başta şaşırsada daha fazla dayanamayıp çoktan bana karşılık vermeye başlamıştı. Üzerimdeki sweatshirti uçlarından tuttuğu gibi başımdan çekip çıkartmış odanın içinde gelişi güzel bir yere fırlatmıştı.

Şuan aklım çorba misali karışıp dururken hayal mi kuruyor yoksa gerçek mi olduğunu anlayamıyordum lakin dudaklarımda dudakları ve benim organıma temas eden penisi herşeyin çok gerçek olduğunu bana söylüyordu.

Üzerimde kalan sütyen parçası ve taytımla birlikte vücudumdan serin bir ürperti geçse bile alkolün etkisi ve bedenimde gezen eller sayesinde alevlere atılmış gibi hissetmiştim. Dudakları dudaklarımdan kopmuş dizlerimin üzerinde bana arsız gözleri ile bakarken utanmıyor aksine daha fazla güç alıp ileriye gitmemi sağlıyordu.

Elinin teki ve gözleri dümdüz karnıma düşünce yüzünde beliren o tebessüm aslında ne kadar da bir çocuk istediğini belli ediyordu ama sırf beni üzmemek için beklemeye karar vermişti. Göbeğimde okşarcasına gezen elleri bedenimin rahatlamasına sebep olurken anne olduğumu hayal etmiştim.

PERESTİŞ(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin