Onu uyurken izlemeyi seviyorum ama huzursuz oluyorum .. solukları çok yavaştı beni bu kadar kızdırmamalıydı.
Ölüden tek farkı ısısıydı ama soğumaya başlamıştı ben ne yaptım böyle olmak istemediğim adama daha çok dönüşüyorum..
Benimle olmasını seviyorum ama benimle olduğu için mutlu olmasını sevmiyorum bu tuhaf kaçıyor evi gezdim ve heryer tertemizdi bana rağmen beni sevmeyi nasıl başarıyordu Ne çeşit bir sapıksın Bum?Ne çeşit bir sapıksın ha! Cevap versene!
Ne saçmalıyorum beynimde dalgalanan cızırtılı sesi .. "Alışkınım kendimden dökülen kanları temizlemeye .. uyumalıyım." .. bu kadar hırpalamama rağmen.. salağın TEK'i beyinsiz. Kendimle çok uzun zamandır konuşmuyorum şimdi susmazsam annesinin meleği olan Sangwoo olacağım dimi artık kendimi suçlamayı kesmem gerek ben yapmadım onun yaptıklarından dolayı onu cezalandırdım hepsi bu ben babam değilim .
// ...-Özür dilerim Bum uyan artık hadi sana Birdaha dokunmayacağım.
-Seni dinleyeceğim.
-Sonra seninle uyuyacağım.. hatta şimdiden Yanına yatıyorum bak.
(Yanına uzanıp sarar)
-Neden bu kadar soğuksun Bum!?
-Uyuyorsun dimi sadece ?
-Yoksa beni mi kandırıyorsun?
- Seni kıskandım ben ve kendime hakim olamadım çünkü senin başkasıyla olduğunu gördüm hissetim onunla mutluydun ben.. seni çok seviyorum Bum .
(Daha sıkı sarıp Ağlamaya başlar)
-Bilmiyorum ben sevmeyi bilmiyorum sevdiğim herşeyi yavaşça öldürüyorum Bum .. sende ölme o psikopat polis seni hastaneye götürecek benden alıp seni tımarhaneye tıkacak onunla gitme o gelirse bile ..
Sa.. Sangwoo
-Efendim Bum efendim? Uyandın mı?
Sa sangwoo
- Yoksa sadece sayıklıyor musun? Burdayım seni bırakmayacağım işe de gitmeyeceğim bugün böyle sen uyanana kadar seninle kalıcam.
Sa Sangwoo ne ne nefes alamıyorum beni neden duymuyorsun Sangwoo! Nefes alamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Genç KurguYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...