-Deri yakışmış mı?Hemde çok ama o kırbaçlar ve şu tasmalar korkunç gibi.
-Merak etme seni zevkten bayıltacağım.
Ha?
-E bugün Doğum günün değil miydi sana centilmen bir hediye hazırladım.
Uh.. ençok ne olabilir ki?
-Tüm evi beyaza boyayabilirsin.
Peki.
-Ama önce lütfen tatlı bir fare olduğunu göster .
Tatlı bir fare?
-E sana yeni giysiler aldım demiştim.
Uh bu çok..
-Hadi soyun.
Tamam.
-Afferim iteaat sever farecik.
Sangwoo bu şey ne.
-Neye benziyor kuyruk?
Evet fareler kuyruksuz olmaz.
-Bu yüzden arkanı dön duvara yaslan.
Pe.. peki
Umarım o şeyin ucunda ki toplar..Ah!
Sangwoo o içimde.-E özelliği bu Zaten.
Ah ama acıyor.
-Merak etme birazdan ıslanır uslanmaz bir arkan var.
Ah..
Penisimi Yalamaya başladı mırıldanıyorum Ve acı duyuyordum arkamda bir metal vardı .-Bum bana efendim de.
Efendim mi?
-Evet senin uslanmaz sadistin olucam bugün sende uslanmaz fare.
Peki efendim.
-Oh Afferim şimdi eğil ve efendini memnun et bir fare olarak.
Peki efendim.
Eğilip koca Penisi açtım hayli ıslanmıştı bu hoşuna gidiyordu nihayetinde o bir psikopattı.-Oh al dibine dek ağzına al!
Emredersiniz efendim.
-Hızlan!
Tüm gücümle bunu yaparken midem bulanıyordu çünkü o kadar uzundu Ve suluydu ki tüm ağzım hatta boğazım Penisi ve sıvısıyla doluydu kafamı duvarla kendi arasında sabitledi.
- Şimdi seni terbiye edeceğim.
Islak ve sıcak ağzında ileri geri hareket ediyorum tamamen ağzını doldurmak istiyordum ah benimle dolup ben taşmalıydım.Efendim ağzım doluyor.
-Hepsini em ve yut sakın yeri kirletme.
Pe peki.
Arsız bir hız sever gibi sadist demiştim ama pek öyle değildi sanırım.-Ah itaaatsiz!! Yeri kirlettin yeri kirletenlere nolur biliyor musun?
Üzgünüm efendim temizlerim.
Kırbaçı ilk vurduğumda korkuyla bana bakmaya başladı bu çok komik görünüyordu daha çok yapmak istiyordum ama vuruşumdan etkilenen göğüslerini emdim.
-Özür dilediğin için seni ödüllendiriyorum .
Teşekkür ederim efendim.
Bu garipti acıyordu ama bedenim sanki acımıyor gibi davranıyordu ellerim kendime kaymaya başladı ama birden ellerimi boruya kelepçeledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Novela JuvenilYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...