Y/N P.O.V
Alting blev bare sort.
Det var det eneste jeg kunne se efter at jeg stod foran klassen.~
Mit hoved begyndte at gøre helt vildt ondt igen. Erindringen fra tidligere begyndte langsomt at glide tilbage til min hukommelse.
Åhh nej
Jeg åbnede øjnene, og satte mig hurtigt op.
Jeg sad på en.. seng?Jeg så rundt, og opdagede at jeg var på skolehospitalet.
Var jeg bare besvimet?
Jeg tog et hurtigt kig rundt, og fik et chok da jeg så Namjoon stå lidt væk fra den hospitalsseng jeg sad på. Han så på sit ur.
"Du har kun været besvimet i tyve minutter" sagde han, stadig med sin kolde stemme.
Har han bare ventet på mig?
"Timen er stadig igang, du kan nå at være med til resten af den" fortsatte han.
Jeg rystede kraftigt på hovedet. Tror han virkelig at jeg vil med tilbage, efter at havde besvimet?
"Det var ikke et spørgsmål, vi prøver bare at hjælpe dig"
"Men jeg kan da fint forsvare mig selv"
"Fint, så lav det du lavede på parkeringspladsen foran restauranten igen" svarede han igen.
Jeg åbnede munden for at sige noget, men ingen ord ville komme frem. Jeg vidste jo ikke hvad jeg lavede ude på parkeringspladsen.
Jeg sukkede"Det er ikke pointen-" begyndte jeg, men blev afbrudt.
"Præcis, du ved ikke hvad du lavede, så vil du ikke godt komme til timen og få styr på det" sagde han irriteret.
Måske burde jeg bare tage mig sammen. Jeg undgik at få øjenkontakt med ham. Pludselig kunne jeg mærke ham tage fat om mit håndled og han trak mig derefter op fra sengen. Jeg prøvede at tage min hånd til mig, med tanken om at jeg ville tabe samtalen igen.
~
Jeg stod foran klassedøren igen. Namjoon åbnede den, og jeg gik derefter langsomt ind. Det var meget mere akavet end jeg havde forventet.
Jeg havde som altid min hætte over hovedet. Namjoon gik bare forbi mig og satte sig på den plads han også sad på før. Jeg havde slet ikke opdaget at der sad tre andre piger herinde.
"Har du det bedre nu?" Spurgte læren og så væk fra tavlen som han var i gang med at skrive på. Hans øjne var lysende gule, så han måtte have sol elementet.
Jeg nikkede."Bare sæt dig ned" sagde han så derefter.
Jeg gik direkte over til pladsen bagerst i hjørnet.
"Godt, så jeg vil gerne have at i finder sammen to og to, helst en som har det samme element, og øver det jeg lige har forklaret på tavlen" forklarede han.
Sh*t
"Og hvilket element har du, Y/N?" Spurgte han mig.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare."Hun har måne elementet" svarede Yoongi for mig. Jeg åndede lettet ud, jeg havde nok holdt vejret ubevist.
"Godt, så kan i være sammen"
"Jungkook og Jiwoo, i har begge ild elementet, ikke? Så kan i være sammen" fortsatte læreren.
Læreren satte Taehyung og en pige med navn Seo-yeon sammen, og Namjoon sammen med en pige ved navn Hayoon.
Yoongi satte sig ved siden af mig.
"Tak" mumlede jeg.
"Ingen årsag" svarede han kort
Hej igen😊
Det skal siges at jeg er stoppet med at rette igennem flere gange, så hvis i ser nogle fejl (gælder også nogle af de sidste episoder) så må i undskylde og bare prøve at forstille jer hvad det skal stå💜
BINABASA MO ANG
Elementernes sande mester (BTS ff) Del 1
FanfictionY/N lever i en verden, hun helst gerne ville havde undgået. Skræmt over hvem hun er, og rædselsslagen for hvem der finder ud af det, kan hun snart ikke gemme sig længere i den magiske verden. Syv drenge forskrækker hende, da det pludselig viste sig...