Y/N P.O.V
Efter lidt tid holdt jeg op med at ryste, og jeg blev mindre nervøs. Mig og Yoongi lavede bare hvad der stod på tavlen, uden at udveksle så mange ord. Vi øvede at styre måne elementet i hånden.
Jeg var stadig meget taknemmelig for at de havde valgt, at holde hemmeligheden om at jeg havde alle elementerne. Enten var det fordi de endelig fik medlidenhed med mig, eller også var det noget om min sikkerhed.
"Timen er slut" Sagde læreren, og slog mig ud af mine tanker. Vi pakkede vores ting sammen, og gik ud af lokalet.
Hoseok P.O.V
Yoongi havde løjet om Y/N's element, nok fordi det ikke ville hjælpe at holde skyggerne væk fra hende, hvis alle vidste at hun havde alle elementerne. På den anden side ville sikkerheden for hende bliver bedre hvis alle fik det af vide, men det ville vi snakke om på et andet tidspunkt.
Vi gik mod kantinen, men da vi skulle til at dreje til højre, drejede Y/N til venstre.
"Hvor skal du hen?" Spurgte Jungkook.
"På biblioteket..." Svarede hun tøvende. Jeg så spøgende på hende. Plejede hun at tilbringe pausen der?
"Skal du ikke have noget mad?" Spurgte Taehyung.
"Nej, jeg er ikke sulten" Svarede hun.
Hun har ellers næsten ikke spist noget de sidste par dage, det er nok derfor hun er så tynd."Det er usundt ikke at spise noget, vi skal nok betale hvis det er det" Sagde Jimin. Jeg var ikke så vild med den her situation. Jeg havde medlidenhed med hende. I dag skulle hun gå fra at være næsten usynlig, til at alle pludselig lagde mærke til hende. Måske ville hun bare ikke være et sted hvor næsten hele skolen er samlet.
Y/N P.O.V
Lige præcis i dag ville jeg virkelig gerne undgå kantinen. Bare ved at stå på gangen og tale med dem fik folk til at stirre og snakke, de var nok bare så vant til det, at de ikke lagde mærke til det.
"I kan også bare gå i kantinen, så kan jeg gå på biblioteket alene" Prøvede jeg, også selvom jeg vidste at de sikkert ville følge mig overalt.
"Er der noget vigtigt du skal op på det bibliotek?" Spurgte Yoongi.
"Øhm.. jeg har nogle lektier jeg gerne vil få lavet" Løj jeg.
"Men vi fik ikke nogle lektier for i timen, og det var din første" sagde Yoongi igen. Det havde jeg slet ikke tænkt på, nu vidste de jo jeg løj.
"Jeg skal nok gå på biblioteket med hende, i kan bare gå til kantinen" Sagde Hoseok pludselig.
"Er du sikker?" Spurgte Namjoon.
Hoseok nikkede. Gudskelov for det, jeg skylder virkelig Hoseok en tjeneste. De andre gik mod kantinen, imens mig og Hoseok gik mod biblioteket."Tak.." Mumlede jeg.
"Du har allerede overgået nogle af dine grænser, nok er nok" Svarede han.
"Måske kan du komme med på et andet tidspunkt"Jeg svarede ikke. Vi var nået hen til biblioteket nu, og han skubbede døren op for mig.
"Hvad skal du egentlig herinde" Spugte han.
"Jeg plejer bare at læse, da der aldrig er nogen mennesker herinde i pausen" Svarede jeg ærligt.
Nu skete det igen, hovedpinen. Det begyndte at dunke voldsomt og smertefuldt. Jeg tog min hånd til hovedet, imens jeg kneb øjnene hårdt sammen. Jeg støttede mig selv op af en mur. Hovedpinen havde ellers ikke været der i et stykke tid, så jeg troede at det var stoppet.
"Er du okay, hvad sker dig" Hørte jeg Hoseok sige.
Ligepludselig stoppede hovedpinen bare. Jeg åbnede langsomt øjnene, og så Hoseok stod bekymret foran mig.
"Er du okay?" Spurgte han igen. Jeg nikkede.
"Hvad skete der?""Jeg ved det ikke, men det er ikke første gang" Svarede jeg.
Jeg ved godt at jeg er 40 minutter forsænket, men happy purple day💜 Håber i kan lide episoden😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Elementernes sande mester (BTS ff) Del 1
Fiksi PenggemarY/N lever i en verden, hun helst gerne ville havde undgået. Skræmt over hvem hun er, og rædselsslagen for hvem der finder ud af det, kan hun snart ikke gemme sig længere i den magiske verden. Syv drenge forskrækker hende, da det pludselig viste sig...