19. Zvrat večera

2.9K 100 4
                                    


Po jeho slovech jsem se zachvěla. Daniel mě stále propaloval pohledem. Veškerou svou pozornost upíral na nás dva s Dominikem. Bylo mi to nepříjemné.

"Jak se vám hrálo?" snažila jsem se navázat konverzaci. Chtěla jsem Danielovu pozornost upřít na něco jiného a také jsem nechtěla, aby na mě Dominik před všemi takto sahal.

"Skvělý jako vždy," odpověděl mi pohotově Jakub, na kterém bylo znát, že použil marihuanu. Vůni trávy jsem cítila i z Dominika. Daniel se znovu usadil na pohovku, ale tentokrát nedělal společnost mně. Posadil se na naproti nám, společně s Jakubem.

Dominik mi stále rukou masíroval stehno a já měla nutkání mu jeho doteky překazit. Za normálních okolností by mi to nevadilo, ale v přítomnosti Jakuba s Danielem a ještě po rozhovoru s ním mi to nebylo moc příjemné. Po každém opakovaném doteku jsem se napnula a odtáhla se od něj. Daniel si toho začal všímat, ale Dominik přes alkohol a marihuanu, nejspíš nic nezaregistroval.

"Klaudie, už si to někdy zkoušela?" zeptal se mě Jakub, mávající přede mnou sáčkem s trávou.

"Ne," odpověděla jsem jasně. 

"To je potřeba to napravit," usmál se Jakub a přiblížil ke mně již ubaleného jointa. Dominik zbystřil a přestal se mě dotýkat. Daniel celé dění pouze mlčky sledoval. Nasucho jsem polkla a přemýšlela jsem, jak bych v této situaci měla zareagovat. 

"Klaudie nechce!" rozhodl za mě Dominik, aniž bych něco stačila říct. Nato se Daniel sarkasticky ušklíbl a napil se ze svého kelímku. Jako by mi svým chováním dával najevo, že měl pravdu, že je Dominik toxický a nechová se ke mně správně.

"Já jsem tady, jestli sis nevšiml!" obořila jsem se do něj. Dominik na mě překvapivě koukal a Jakub ke mně měl stále napřáhnutou ruku s brkem. 

"Zkusila bych to," řekla jsem sebevědomě směrem k Jakubovi. Vlastně jsem to ani zkoušet nechtěla, spíš to byla další záminka, jak vytočit Dominika. Jakub mi vložil joint mezi rty a zapálil ho. Dvakrát jsem popotáhla a pak jsem ho provokativně vrátila Jakubovi, jenže ne mezi prsty, ale rovnou do úst. Vše jsem to dělala kvůli Dominikovi.

Měla jsem obrovskou touhu vidět v tu chvíli Dominikův výraz, ale rozhodla jsem se mu nevěnovat žádnou pozornost. Tím ho totiž dokážu naštvat ještě víc. Párkrát jsme si joint ještě s Jakubem vyměnili a k nám se přidal i Daniel. Jediný Dominik se o něj nechtěl podělit, pouze seděl na sedačce a sledoval nás.

Tráva v kombinaci s alkoholem mě proměnila úplně v jinou osobu. Cítila jsem se sebevědomě a měla jsem chuť si hrát. Pravda, točil se se mnou celý svět, ale to mi na zábavě neubralo. Hasan společně s Tomášem a Radkem se vrátili, protože vystoupení už skončilo. My jsme také byli nuceni opustit zákulisí a odebrat se někam jinam.

"Půjdeme k nám," zavelel Jakub, který byl v podobném stavu jako já, ale on byl na to zvyklý.

"Áno!" zapištěla jsem a začala se smát, když jsem objala Jakuba kolem ramen.

"Holka, ty máš dost," zasmál se také Tomáš a společně s Jakubem mě podpírali po cestě ze zákulisí. Dominik byl pořád potichu, ale vydával se za námi. Jediný, kdo se k nám nepřipojil, byl Hasan a Radek.

Vyšli jsme před klub a čekali na taxi. Bavila jsem se zrovna s Jakubem, vedli jsme nesmyslný rozhovor, který nikdo nechápal a vlastně ani my ne, když v tom jsem uslyšela známý holčičí hlas.

"Klaudie!" zaječela Tereza, když mě spatřila ve společnosti kluků. Proklínala jsem taxikáře, že nepřijel dřív. Nejistě jsem se otočila za jejím hlasem a kluci na ni také stočili svůj zrak.

"Takže ty jsi teď jejich děvka?" zasmála se opile. Chyběla ji pozornost, kterou normálně dostávala, žárlila, a proto byla taková. Ve stavu, v jakém jsem se momentálně nacházela, jsem ani neměla chuť se s ní hádat. Spíš mi jí bylo najednou líto. Rozhodla jsem se proto její poznámku ignorovat, stejný plán však neměl Dominik.

"Klaudie není žádná děvka!" zakřičel na ní a ruce zatínal zlostí v pěst. Tereza u sebe měla nějakého kluka ve věku asi jako Dominik, ale vůbec jsem nevěděla, kdo to je. Když uslyšel, jak Dominik křičí na Terezu, postavil se před ni a bránil ji svým tělem.

"Sama jsi děvka!" pokračoval a jeho hlas zesiloval. Daniel s Tomášem se ho snažili uklidňovat a odehnat ho. Já, jako v transu, jsem sledovala celou situaci.

"Zkus to říct ještě jednou!" bránil Terezu ten neznámý kluk a přiblížil se k Dominikovi. Dominik se neudržel a udeřil ho pěstí do obličeje, načež se neznámý kluk snažil vyrovnat rovnováhu. Nechtěl si to nechat líbit a byl připraven rovněž udeřit i Dominika. Na to jsem se nechtěla dívat a rozeběhla jsem se mezi ně. Když si všiml, že stojím mezi nimi, stáhl ruku dolů a udýchaně tikal očima z Dominika na mou osobu.

"Nechte toho!" zařvala jsem panicky na ně. 

"Slečna svatá," pronesla ironicky Tereza.

"Kašli na to, Filipe. Nestojí za to," prohodila směrem k němu a odvedla ho pryč od nás. Jako zmražená jsem zůstala stát na místě. Ucítila jsem na sobě Dominikův dotyk. Jemně mě chytil za rameno, jako by mě chtěl ujistit, že je vše v pořádku a dát mi najevo, že mi děkuje za podporu.

"No vypadá to, že máme po zábavě," řekl sklesle Jakub. Já jsem se stále vpíjela Dominikovi do očí a nemohla jsem se ubránit úsměvu. Potěšilo mě, jak se mě zastal. Dominik mi oční kontakt opětoval. V ten moment jsme ani jeden nevnímali okolní svět a pouze se soustředili na existenci toho druhého. Ty pocity, které jsem zažívala předtím, se vrátily a zahnaly všechny ty obavy, které ve mně okolnosti a Danielovy slova vytvořily.

"Ale nie. Nenecháme si to pokaziť. Taxi je tu!" zaradoval se Daniel.

Odlišní (Nik Tendo FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat