Jak napsal, tak také učinil. Za chvíli už znovu stál mezi dveřmi a koukal na mě tím jeho neodolatelným pohledem. Ještě před jeho příchodem jsem do sebe na kuráž kopla další skleničku vína, a to mě úplně ovládlo. Moje mysl se oddělila od mého těla. Mysl mi říkala ať to nedělám, mé tělo mě ale do toho nechalo spadnout.
Byla jsem to tentokrát já, kdo uskutečnil náš polibek. Pověsila jsem se Dominikovi kolem krku a dravě ho líbala. S každým polibek jsem po něm toužila víc a víc. Každé další ochutnání jeho sladkých rtů mě vzrušovalo. Jeho ruce se proplétaly každým záhybem mého těla. Najednou se ode mě odpojil a zrychleně vydechoval.
"Vážně víš co děláš?" řekl Dominik mezi výdechy.
"Poprvé v životě vím přesně, co dělám," pronesla jsem sebevědomě. Dominik ze mě musel cítit alkohol. Věděl, že tohle bych za střízliva nikdy nejspíš neudělala. Nebo udělala? Už se ani nepoznávám. Za poslední dny jsem provedla takové věci, které bych dříve nikdy nebyla schopna udělat.
Dominik se na mě spokojeně usmál a pevně mě chytil za boky. Zavřel za námi vchodové dveře a přitiskl mě zády na stěnu. Nohy jsem mu obmotala kolem pasu a on mě vyzvedl do výšky. Oběmi dlaněmi mě chytil za tváře a vášnivě mě líbal.
"Tady ne," rozhodl Dominik a odtáhl se ode mě.
Sjížděla jsem ho očima od hlavy až k patě. Svůj pohled jsem zastavila na jeho tváři a zkoumala ji. Z jeho výrazu jsem mohla vyčíst chtíč a touhu po mně.
"Ke mně jít nemůžeme, tam spí Terka," vysvětlila jsem mu.
"Terka? Ona je tady?" divil se a začal se rozhlížet kolem sebe.
"Spí u mě v pokoji. Trošku to přehnala s vínem," zasmála jsem se podnapile.
"A nebyla sama co?" škádlil mě a prsty mi zdvihl hlavu.
Rozhodla jsem se ho utišit tou nejlepší metodou. Přišla jsem k němu blíž a ukazováček mu přitiskla na rty. Nazdvihla jsem obočí a flirtovně se na něj zadívala. Naklonila jsem se k němu a slabě mu skousla spodní ret. Dominikovi z úst unikl letmý vzdech.
"Tohle nevydržím!" procedil skrz zuby a celou mě uchopil do své náruče. V náručí mě nesl do obývacího pokoje, kde mě položil na pohovku a sklonil se nade mnou. Oba jsme se jeden druhému vpíjeli do očí. Jeho panenky přímo jiskřily.
Znovu mě začal líbat, ale tentokrát se polibkami přesunul na krk, kde mi jemně sál a kousal kůži. Vzdychy jsem mu dávala najevo, jak moc se mi líbí, co se mnou právě dělá.
Jeho ruka začala bloudit pod mým tričkem. Začínala jsem pociťovat deja-ví, ale tentokrát jsem ho nezastavila, nýbrž mu dovolila pokračovat. S každým dotykem jsem cítila vzrušení v podbříšku a chtěla jsem se mu oddat.
Polštářky prstů zkoumal mou horkou kůži a zanechával zde své teplé doteky. Po nějaké době se odhodlal mi tričko sundat celé a já před ním zůstala pouze v podprsence a džínách.
Znepokojovalo mě, že je on pořád oblečený celý, a tak jsem zopakovala jeho akci a sundala mu rovněž tričko. Naskytl se mi pohled na jeho potetovanou hruď. Nikdo by to do mě neřekl, ale tajně jsem vždy měla slabost pro potetované kluky.
Dominik mi začal sázet polibky na bříško a poslepu mi u toho rozepl podprsenku. Byl daleko zkušenější než já, šlo vidět, že ví, co dělá. Bála jsem se, že pro něj nebudu dost dobrá.
Sundal mi podprsenku a začal se věnovat mým ňadrům. Ústy je laskal, líbal a semtam kousl do bradavky, což mě přinutilo ze sebe vydat vzdychnutí.
Všimla jsem si, jak se mu v džínách rýsuje boule. Byl vzrušený, toužil po mně stejně jako já po něm, a to mi dodalo odvahu a sebevědomí.
Vyhoupla jsem se nahoru a sedla si na něj obkročmo, takže on byl pode mnou a já nad ním měla veškerou moc, což jsem si užívala.
Krk jsem mu obsypávala polibky a u toho mu přes džíny jemně přejížděla přes erekci. Pokaždé, když jsem se dotkla toho místa, neubránil se sténání.
"Kdybys jen tušila, co se mnou děláš," vydal ze sebe mezi vzdychy.
Pokračovala jsem tím, že jsem ze sebe sundala džíny. Byla jsem jen ve spodním prádle, a to mi umožnilo mu kalhotkami přejíždět přes jeho chloubu. Kroutila jsem pánví, jak nejlíp jsem uměla. Těšilo mě, jak si to užíval.
Dominika nejspíš nebavilo být pod mojí nadvládou, takže mě opět přetočil pod sebe.
"Já jsem radši, když je holka submisivní," mrkl na mě a chopil se své práce. Rovněž si sundal džíny. Dotýkaly jsme se jeden druhého přes spodní prádlo. Cítila jsem tu sexuální energii ve vzduchu.
Dominik mě prsty dráždil přes kalhotky a pak s nimi vjel i pod ně. Byla to neskutečná slast, nikdy jsem to nezažila. Musela jsem se kontrolovat, abych moc nekřičela a neprobudila Terku.
Chtěla jsem mu to oplatit, proto jsem mu stáhla boxerky a zahodila jsem je do rohu místnosti. Chopila jsem ho za jeho velkého kamaráda a jazykem přejížděla po celé délce. Tohle jsem dělala poprvé, ale podle zvuků, co ze sebe vydával, šlo poznat, že se mu to líbí.
Po vzájemném uspokojování prsty nebo pusou mě Dominik dostal pod sebe a nakázal mi, abych roztáhla nohy. Měla jsem z toho trošku strach, ale víno mi oslabilo rozum a já snad nebyla schopná cítit ani bolest.
"Dominiku, bude to pro mě poprvé," s těmito slovy jsem ho zastavila.
"Budu opatrný," uklidnil mě a pomalými pohyby do mě vjížděl, až byl nakonec ve mně po celé jeho délce. První momenty byly trochu bolestivé, ale následně se bolest proměnila v nepopsatelnou slast.
Po skvělém sexu jsme oba vyčerpaně ulehli na roztažený gauč a v náručí jsme se odebrali do říše spánku. Vůbec jsem nepřemýšlela o tom, co Terce řeknu, až nás tu ráno takhle najde. Prostě jsem si užívala tenhle moment a vše ostatní mi bylo jedno.
Děkuji za vaše ohlasy.
Odlišní jsou teď #1 v kategorii Milion plus 💕
ČTEŠ
Odlišní (Nik Tendo FF)
Fanfic"Nejsem zlá holka, ale s tebou dělám špatné věci." Potkali se v baru. Jeho oči se setkaly s jejími v momentě, kdy vešla dovnitř. Klaudie nikdy nebyla typ dívky, kterou byste v baru potkali každý pátek. Vlastně tam nechodila nikdy. Zato Dominik nezna...