"To nemůžu," řekla jsem prostě, zatímco naše obličeje u sebe byly v těsné blízkosti, téměř se dotýkaly. Cítila jsem jeho teplý dech, jak doráží na mou tvář.
Bez toho, aniž by Daniel něco pověděl, jsme byli přerušeni otevřením dveří. Osobou, která měla tuto činnost na svědomí, byl Tomáš. Naštěstí jsme se od sebe včas stačili odtrhnout, a tak Tomášovi nemohlo přijít nic divného na této situaci.
"Zvuková zkouška čeká, pojďte!" zavelel Tomáš a čekal až se odsud dostaneme. V klubu jsme byli rychleji, než se očekávalo, poněvadž byl blízko hotelu, a taky Tomáš všechno příště organizoval a popoháněl nás.
"Baví tě na nás koukat?" nasměřoval vůči mě otázku Pepa. Seděla jsem na stole a koukala, jak Pepa říká čísla a náhodná slova do mikrofonu a Daniel zkouší techniku.
"A co jiného tu mám dělat?" rozhodila jsem rukama.
"Mňa sa páči keď na mňa kúkáš," pronesl provokativně Daniel směrem ke mně. Nad jeho poznámkou jsem pouze prootočila oči a raději se vydala za Tomášem.
"Tome?" oslovila jsem ho, když jsem viděla, jak vybaluje krabice s merchem. Byl ke mně zády, ale za mým hlasem se otočil.
"Chceš mi pomoct?" zasmál se a zvedl další krabici.
"Klidně," odpověděla jsem. Potřebovala jsem přestat myslet na Daniela a Dominika a nějaká práce by mi mohla pomoct. Vzala jsem si jinou krabici a začala z ní vytahovat merch a skládat ho na pult.
"Děje se něco? Přijdeš mi nějaká smutná," prolomil po několika minutách ticho.
"Mám plnou hlavu myšlenek a nemůžu se jich zbavit," přiznala jsem svůj problém a přestala vybalovat krabice.
"Co tě trápí?" zajímal se Tomáš a rovněž si dal pauzu od práce.
"Dominik. Po tom, co si mi řekl, jsem o něm začal pochybovat a pak se stalo přesně, tak jak si předpověděl. Nechci být jen jeho sexuální hračka, ale uvědomuji si, že Dominika mám ráda a díky němu jsem vážně začala žít a už mi chybí," pověděla jsem mu pocity, které mě tížily na srdci.
"Mrzí mě, že se kvůli tomu trápíš. Jen jsem řekl svůj názor a bohužel se vyplnil," pousmál se na mě soucitně.
"A pak je tu ještě jedna věc," začala jsem.
"Jaká?" zeptal se Tomáš a usadil se vedle mě na desku pultu.
"Daniel. Když Dominik odjel s Jakubem do Německa, zastavil se u mě na návštěvu a políbili jsme se. Pak tady na hotelu, než jsi přišel, mi vlastně vyznával své city ke mně. Já prostě nevím, co mám dělat," vyznala jsem mu veškerou pravdu. Měla jsem totiž pocit, že Tomášovi můžu věřit a taky uměl moc dobře naslouchat.
"O tomhle jsem vůbec nevěděl," zůstal stát v šoku.
"Cítíš k Danovi něco?" vysypal na mě. Tato otázka mě zarazila, protože jsem se sama sebe na tohle nikdy nezeptala a ani o tom neuvažovala. Věděla jsem, že s Danem je to jiné a líbí se mi to, ale nechtěla jsem nic dělat za Dominikovými zády. Ale cítím k němu to samé, co k Dominikovi?
"Já nevím...není to lehké. Ale je mi jasné, že mi Daniel není lhostejný," řekla jsem nejistě.
"Musíš si to uvědomit, nemůžeš to hrát na obě strany," chytil mě za rameno. Nic jsem na to neřekla a pokračovala dále v práci.
Celou show jsem proseděla sama v zákulisí s flaškou vína v ruce a tunou myšlenek v hlavě. Neměla jsem náladu se bavit. Čekala jsem jen na to až skončí koncert a já budu moct jít spát na hotel.
Dávala jsem si zrovna další lok z již skoro prázdné flašky, když se do zákulisí vřítili 3 osoby. Kdo jiný, než Pepa, Daniel a Tomáš. Jakmile vešli dovnitř, tak jejich zrak spočinul na mé osobě. Pod očima jsem měla rozmazanou řasenku a musela jsem vypadat nejspíš dost zoufale.
"Panebože," vypadlo Tomášovi z úst, když mě spatřil.
"Měla jsem žízeň," zahihňala jsem se opile a zdvihla do výšky flašku.
"Potrebuješ si ísť ľahnúť," pokračoval Daniel.
"Vezmi ji na hotel," nakázal Tomáš.
"Já to zvládnu sama," škytla jsem a zvedla se z pohovky. V půlce cesty se mi však zamotaly nohy a upadla jsem na zem.
"To vidíme," zasmál se Pepa.
"Ticho. Ideme!" zavelel Daniel a vzal mou opilou a nemotornou maličkost do náruče.
Nejspíš jsem napůl usnula, když mě nesl, jelikož jsem si nepamatovala, jak jsme se dostali na pokoj. Najednou jsme se v něm ocitli a já se motala kolem dokola po místnosti.
"Klaudia, nechaj toho," vzal mě za ruce Daniel a pokoušel se mě znovu zvednout ze země.
"Jsi sexy, když se o mě takhle staráš," skousla jsem si ret a podívala se na něj. Vlastně jsem se ho snažila svést, chtěla jsem ho. Toužila jsem po jeho přítomnosti a pozornosti.
Přitáhla jsem si ho za lem trička a sledovala jeho reakci. Byl překvapený, ale nevypadal to, že by mu nějak vadilo, jak jsem se zachovala.
"Si opila," podotkl.
"A nadržená," zašeptala jsem mu do ucha. Nadzvedla jsem obočí na náznak toho, že chci, aby se mě zmocnil.
"To nemôžem," zakroutil hlavou, když jsem mu rozepínala kalhoty. V tomto momentě už jeho tričko leželo kdesi na zemi v pokoji a já měla o stejný počet oblečení méně.
Několik minut na to jsem dostala to, co jsem chtěla. Nejspíš to, po čem jsme to toužili oba. Teď nebyl čas na vyčítaní a litování svých rozhodnutí. Takové věci přicházejí ráno po probuzení.
ČTEŠ
Odlišní (Nik Tendo FF)
Fanfiction"Nejsem zlá holka, ale s tebou dělám špatné věci." Potkali se v baru. Jeho oči se setkaly s jejími v momentě, kdy vešla dovnitř. Klaudie nikdy nebyla typ dívky, kterou byste v baru potkali každý pátek. Vlastně tam nechodila nikdy. Zato Dominik nezna...