Глава 1

1.1K 58 1
                                    

Всичко започна в един слънчев ден, когато реших, че съм готова да сменя жилището си.

Багажът беше готов, куфарите чакаха до вратата, а новото ми жилище беше страхотно- просторно, красиво, на удобно място близо до университета ми. Имах пълната свобода- да правя каквото си искам, тъй като съседните апартаменти също търсеха собственници.

-Мър, аз съм готова. Вече можем да тръгваме. - казах на котарака си. Апартаментът беше на близо затова реших да пренеса багажа си сама и грабнах някорко кашона наведнъж след което нетърпеливо излязох от квартирата си.

Двамата с Мър наближихме блок №13. Аз посочих с пръст първият етаж, след което и един голям, голям прозорец, който обхващаше цялата стена- Това беше апартамент №105. Пухкавелкото се затича към входната врата на апартамента, а до мен дойде загадъчен тип.
- Имате ли нужда от помощ?-попита докосвайки рамото ми.
- Може би...- отговорих му и свлачих кашоните на земята. Този тип взе 4-те кашона заедно и ги внесе в апартамента с моя помощ.
- Благодаря Ви много! Как мога да ви се отплатя?-побързах да попитам.
- Няма нужда, просто се почувствах длъжен да помогна.- каза той намигвайки.- Довиждане!
Побързах да вляза в новия си дом, за да започна да подреждам багажа си, но мисълта, че не успях да се оплатя на онзи мъж не ми даваше мира. Когато бях подредила всичко, реших да си почина. Застанах близо до големия прозорец с чаша топло кафе и започнах да се взирам навън. Внезапно съзрях възрастен човек, който влезе във входа.

-Може би това е собственникът на някое от жилищата?- помислих си. Човекът навлезе в блока и след секунди на вратата се позвъни. Излязох на входната врата, пред себе си видях онзи мъж чийто име не знаех. А до него стоеше и възрастният човек. Може би бяха дошли да ме поздравят за новия ми дом.

Вампирска любовWhere stories live. Discover now