Jennie :
Chaeyoung'u bir cips almaya gönderdik neler neler olmuştu. Aslında yaptığı iyi bir şey sayılırdı. Sonuçta Jimin'i daha önce görmemişti ki bende görmemiştim ve anlattıklarına göre bende olsam bende onu hırsız zannederdim. Chaeyoung kendini nasıl affettireceğine dair akşama kadar düşünmüş sonunda pasta yapma kararı almıştı.
"Jennie evde hiç çilek kaldı mı? "
"Dolapta var biraz. "Chaeyoung mutfakta pastayla uğraşırken bende telefondan makyaj videosu falan izliyordum. Videoyu izlerken ekranda bir anda Kai'nin ismi belirdi. Aramayı onaylayıp kulağıma götürdüm.
"Nasılsın jennie ? "
"İyiyim kai. Sen nasılsın? "Kai muhattap olduğum tek erkekti. Benden hoşlanıyordu. Bunu sadece bir kere dile getirmişti fakat ben reddedince bu mevzu bir daha açılmamıştı. Açılacak gibi olduğu zamanlar da konuyu hızla değiştiriyordum.
"Bende iyiyim. "
"Eee neden aradın? "
"Özledim."
"Şarjım bitiyor seni daha sonra arasam olur mu? "
"Pekala hoşçakal jennie. "
"Görüşürüz."Şarjım yüzde 80'di. Ama muhabbetin başka yerlere gitmemesi için yine geçiştirmiştim.
"Jennie fıstık var mıı? " Telefonu yanıma fırlatıp sabır dileyerek kalktım koltuktan yahu madem herşeyi soracak niye en başından ettiğim yardım teklifini kabul etmiyor ki? Alt dolaptan eğilip fıstıkları aldım ve ona verdim.
"Teşekkürler"
"Oooo Chaeyoung pastan nefis görünüyor. "Pastası daha bitmemisine rağmen gerçekten çok güzel görünüyordu ve bunu açıkçası Chaeyoung'dan hiç beklemiyordum. İşine gelince nasılda güzel şeyler yapıyordu. Fıstıkla yaptığı kremanın tadına bakmak için parmağımı uzatmıştım ki Chaeyoung elime vurarak bana kızgın bakışlarını çoktan göndermişti.
"Yha Chaeyoung ne yapıyorsun? "
"Jennie denemeye bile kalkma elini süremezsin o pastaya! "
"Ya o değilde Chaeyoung senin elin cidden ağırmış. O çocuğun canının nasıl yandığını tahmin bile edemiyorum. "Chaeyoung pişman bakışlarını gönderip pastasına geri yöneldi. Bende koltuğa geri gittim ve yarım kalan videomu izlemek üzere telefonu elime aldım. Kilit ekranı açıldığında karşıma ilk çıkan Kai'nin mesajı oldu. Mesajın tamamını görebilmek için mesaja tıklayıp şifreyi girdim.
Kai : jennie beni neden geçiştirdiğinin farkındayım. Her seferinde böyle yapıyorsun ama inan ki benim amacım farklı bir şey değil sana o gün söylediğim şeyden sonra en çok böyle yapmandan korktum. O saçma şey için arkadaşlığımız bitmesin. Söz veriyorum o konuyu asla açmayacağım. Yeter ki eskisi gibi arkadaşlığımız devam etsin sana sahile gidelim mi diyecektim?
Jennie : peki, olur Kai ama bugün pek müsait değilim açıkçası yarın buluşsak senin için sorun olur mu?
Kai : hayır hayır olmaz, yarın akşam yedide alırım seni o zaman.
Kai mesafe kuralını çok iyi biliyordu. O yüzden yaptığı açıklamadan sonra teklifini kabul etmiştim. Birlikte ilk kez dışarı çıkacaktık. Bu benim için çok zor olacaktı ama Kai'ye güveniyordum. Eminim beni zor durumda bırakmazdı.
"Jennie pastaya not yazar mısıın? "
"Off Chaeyoung offf"Koltuktan tekrar kalkıp bir kalem alıp mutfağa geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔
FanfictionHerkesin dilinde deli diye bilinen Jennie Jungkook'un kalbiyle arınacaktı tüm izlerinden.. * Kitaptaki saçma olayları, yazım yanlışlarını vs. düzeltmeye üşeniyorum. Mazur görün. Başlangıç : 15 Mayıs 2020 Bitiş : 31 Aralık 2020