♡ 28 ♡

263 30 63
                                    


Mahkeme günü...

   Hazırladığım notlara son bir kez daha göz gezdirdim. Doğaçlama yaptığımda her şeyi batırmaktan korkuyordum. Bu yüzden gece boyunca neyi nasıl söyleyeceğime çalışmıştım. Jungkook'la da telefonda konuşmuştuk. Bana moral veriyordu. Aslında bu durumda benim ona moral vermem gerekiyordu ama...

   Saatime baktığımda vaktin yaklaştığını fark ederek hazırlanmaya koyuldum. Resmi giyinmeye özen göstermiştim, fakat tabiki bundan kastım ceket ve etek değildi. Bir gömlek ve siyah kot gayet resmi duruyordu.
Yüzüme renk vermek için biraz makyaj yaptıktan sonra çıktım evden.

   Herkes dışardaydı. Jungkook yanıma gelip omuzlarımdan tuttu.

" Gerilme tamam mı? Sadece gerçekleri anlatacaksın. "

   Güven vermek istercesine gülümsedim ve kafamla onayladım. Jimin ve Chaeyoung ne olur ne olmaz diye evde kalmak istemişlerdi. Biz de çok beklemeden duruşmaya gittik.

   Bizi salona almışlardı ve gergince bekliyorduk. Herkes ayrı ayrı düşünceler içindeydi. Jungkook yanımdan ayrılmıyordu. Bunun bana o kadar faydası oluyordu ki. O yanımdayken kendimi çok daha iyi hissediyordum.

   Yoongi yanında iki polisle içeri girdiğinde Eunchae ayaklanıp Yoongi'ye koştu. Taehyung ve Jungkook arkasından seslenerek durdurmaya çalışsalar da ne fayda? Polisler bile engel olamamışlardı gidip Yoongi'ye sarıldı. Polisler ayırmaya çalıştıklarında hakim anlayış göstererek bir kaç dakika izin vermişti.

    Tokmak bir kez vurduğunda herkes yerlerine geçti Kjun ve avukatının da katılmasıyla
mahkeme başladı. Karşı taraf Kjun'un akli dengesiyle çok güçlü iddialar ortaya koyuyorlardı. Fakat Bay Kang verdiğim belgeler ve mesajlarla birlikte kanıtlarla çok iyi savunma gerçekleştiriyordu. Gidişata göre şahitliğime gerek bile yok gibi görünüyordu ama yine de olması gereken gibi şahitliğimi de yaptım.  O an her şey aklımdan uçup gitmiş doğaçlama yapmak zorunda kalmıştım ama gayet iyi iş çıkarmıştım.

' tokmak sesi '
" Karar ! "

   Herkes pür dikkat kararı bekliyordu.

" Mağdur Jeon Kjun'un akli dengesinin bu durum için yetersiz kalıp Sanık Min Yoongi'nin meşru müdafaadan beraatine, Jeon Kjun'un ise ağır tacizden altı sene hafifleştirilmiş hapis cezasına çarptırılmasına karar verilmiştir. "

   Kjun itirazlar içinde sürüklenerek salondan çıkarılırken Yoongi'nin de kelepçeleri çözülmüş serbest bırakılmıştı. Eunchae sevinçten ağlayarak Yoongi'ye koştu. Dudakları buluştuğunda Jungkook yine yapmıştı yapacağını aralarına girip ayırmıştı onları.

" Hey hey, Yoongi hapise girip çıktı diye izin vereceğimi mi düşündünüz ha?! "

   Jungkook'un yanına gidip yakasından kendime çektim ve dudaklarına yapıştım ve onlarında kavuşmalarına izin verdim.

" Hey! Resmi bir kurumda olduğunuzu unutmayın! "

    Hakimin sözüyle utancımızdan yerin dibine girerek ayrıldık ve gülüşerek çıktık dışarıya, özgürlüğe, mutluluğa...

Chaeyoung :

   Herkes duruşmadaydı. Jimin'le biz de orada olmayı istesek de bir durum olduğunda evden kontrol edebileceğimizi düşündük. İki saat geçmişti ve hala bir haber yoktu.

" Chaeyoung biraz sakin mi olsan ? "
" Nasıl sakin olayım? Ya o manyak bişey yapmaya kalkarsa? "
" Ne kadar manyak olsa da polislerin buna izin vermeyeceğini bilecek kadar da zeki. "

   Derin bir nefes verdim. Haklıydı da kuzen yüreği işte napacaksın? Endişeleniyordum. Evin içinde tur atmaya devam ederken yine Jimin'in sesiyle duraksadı.

" Chaeyoung? "
" Noldu Jimin? "
" Pek zamanı değil biliyorum ama.. Sana bir şey söylemem lazım. "

   Kaşlarımı çatıp merakla yanına oturdum. İçim kıpır kıpır olmuştu. Hastane de söylediklerini birazcık duymuş olabilirdim ama bunu ondan tekrar duymak istiyordum.

" Eee "
" Ben aslında yani, aslında aramız pek iyi değil yani benim iyi ama sen tabi ben sana deli falan dedim yani benim hakkımda ne düşünüyorsun inan bilmiyorum ama saçların çok güzel. "
" Hah? "
" Saçların çok güzel Chaeyoung. "
" Aptal! Sevdiğini ben tekrar ölürken mi söyleyeceksin? "
" O nasıl söz Chaeyoung ya,hem sen bunu nerden biliyorsun ya? "
" Üff harbi aptalsın, ben de seni seviyorum Park Jimin? "
" Ne, bir dakika rüya falan mı bu? "

   Güldüm ve kafamı iki yana salladım. O an üzerime atlayıp beni boğma ihtimalini düşünmemiştim tabi..

" Yah üzerimden kalk! "
" Çüş! "

   Acaba herkes Jimin'i üzerimde gördüklerinde ne düşündüler? Bunu cidden merak ediyordum.

" Ulan biz orda arkadaşımız için... Bunun için mi evde kaldınız olum? "

   O an aklıma Jungkook'un bizi el ele gördüğü gün geldi ve deli gibi kahkaha atmak istedim. Gerçekten en başında Jimin'i fark etmeliydim.

" Şimdi biz size sevgili olduğumuzu ve benim de sevinçten Chaeyoung'un üzerine atladığımı söyleyeceğim ve siz de bana inanmayacaksınız dimi? "

   Hepsi birlikte olumsuzca kafalarını salladılar fakat gülüşmeler şakaya vurduklarını kanıtlıyordu.

   Arkadan Eunchae'yle giren Yoongi'yi fark ettiğimde derin bir nefes verdim. Başarmışlardı. Sanırım her şey düzene girmişti artık.

" Geçmiş olsun Yoongi. "

   Jimin sanırım Yoongi'yi de boğmaya çalışıyordu ki çocuk zorlukla cevap verebildi.

" S-saol Ch-.."

...

   Yarın yılbaşıydı ve herkes Lisa'nın evinde toplanma kararı almıştı. Herkes içerdeydi, ben balkonda oturmuş bu sene olanları gözden geçiriyordum. Ne çok şey yaşamıştık... Bu kadar kısa sürede ne büyük bir ailemiz olmuştu böyle.. Hiçbirini ailemden ayırmıyordum.

   Jimin'in gelmesiyle bakışlarımı manzaradan çekip daha güzel birşeye odaklandım. Jimin'in porselen suratı! Yanıma oturup yanağımdan öptü.

" İçeri gelsene hep birlikte oturalım. "
" Geçerim birazdan. "
" Ne düşünüyorsun.? "
" Bilmem. Yaşadıklarımızı falan öyle. "
" Ahh daha çok şey yaşayacağız Chaeyoung bu daha başlangıç. Ama daha farklı, bu sefer çok güzel yaşayacağız. "
" Umarım sevgilim ~ "

   Kafamı Jimin'in omzuna yasladım ve gözlerimi kapattım.

💙

Selam :') yazasım gelmiyo çünkü.. Artık vedalaşma zamanı :')
Bu bölüm geçiş gibi oldu çok kısa biliyorum ama böyle olması lazımdı. Jirose'yi de kavuşturduk sonunda. Eğer yazarınız bi bokluk çıkarmazsa final çok çok yakın. Lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın. Hoşçakalın

  
  

𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin