Yazarın harika anlatımından...
" 3...2....1 ! "
Yeni bir yıl, yepyeni sayfalar. Herkes sevinç içinde birbirlerine sarılıp iyi dileklerini sundu. Gece boyu hep birlikte vakit geçirdiler. Hiçbirinin içinde korku, endişe, kuşku yoktu. Sadece anın tadını çıkarıyorlardı ve tüm yaşadıklarından sonra bunu hak ediyorlardı.
♠︎
" Yah Jungkook-ahh yardım etsene taşıyamıyorum. "
Jungkook arkasını döndü ve karda bata çıka elindeki koca bavulla yürümeye çalışan Jennie'nin bu sevimli haline gülmeden edemedi. Yanına varıp elindeki bavulu aldı ve onu büyük bir yükten kurtarmış oldu.
" Şu küçük bavulu ver ben taşıyayım. "
" Jennie 4 günlük tatil için mi getirdin tüm bunları tanrı aşkına? "
" Ne olur ne olmaz diye hem Chaeyoung'ın bavullarını görmüyor musun? "Jungkook Jimin'in kızarmış suratına ve ellerindeki bavullara bakıp kocaman bir kahkaha attı. Jennie'de boş durmamak için gidip Jimin'den bir kaç şey aldı.
" Chaeyoung en azından bir şey alabilirdin, çocuğun haline bak. "
" Ya ama kendisi istedi. "Tam otele ilerleyecekleri sırada arkalarından gelen çığlıkla tekrar döndüler.
" Erkeksin sen lan! Biraz centilmen olsan nolur sanki? "
" Banane kızım senden?! "
" Tae misin nesin al şunu yardım et deli etme beni. "Taehyung sabır dilenerek Lalisa'nın çenesini kapatmasını umarak aldı elindeki bavulu.
" Nerden düştüm ben bu belaya lanet olsun. "
" Lanet etme Taehyung. Belki cennete gitmek için bir şansın olur bu iyilikle ha? "
" Ben burda sayende cehennemi yaşıyorum, cennete gideceğimden şüphem yok. "Taehyung'la uğraşmak Lisa'nın hoşuna gidiyordu. Taehyung'da her ne kadar sinir olsa da ona kıyamıyordu.
Hepsi de birlikte olabilmek için aileleriyle olan tatil planlarını iptal etmişlerdi. Bavullarını yerleştirdiklerinde hep birlikte ortak toplanmak için sözleştikleri kafeye geldiler.
" Hadi bakalıım plan ne? "
Kai'nin çok mantıklı sorusu hakkında hiç kimsenin bir fikri yoktu. Jennie Jungkook'un kolları arasında oldukça rahattı o yüzden plan pek de umrunda değildi.
Yura'nın fikriyle önce birer sıcak çikolata içip doğa yürüyüşü yapmaya karar verdiler. Yürüyüş sırasında herkes bir arada kalacağına söz vermişti fakat tabi ki herkes bir tarafa dağılmıştı farkında olmadan.
----
" Senin yüzünden kaybolduk hayvan herif! Geceye kalırsak yemin ederim Kurtlara bırakmam ben parçalarım seni. "
" Lan iki dakka sus manyak yürü işte dönüşü buluruz. "
" Amına koduklarım ikiniz de susun. Bi şeyden zevk aldırmıyosunuz ya. "
" Unnie ama- "Jisoo'da Lisa'nın susmayacağını bildiği için Lisa'yı Taehyung'un üzerine iterek onları orada bırakıp yoluna devam etti.
" Kalk üstümden. "
" Hah? Sen benim altımdan kalk asıl. "
" Ya sabır... "----
" Jimin-ah baksana diğerlerinden uzaklaşmışız iyice. "
" Tadını çıkar işte. "
" Ya bulamazsak. "
" Sence sen yanımda olduktan sonra bu ne kadar umrumda? "
" Yaa Jimiin "Chaeyoung utançtan yerin dibine girse de bu çok hoşuna gitmişti. Jimin durakladığında Chaeyoung da duraksayıp Jimin'e sorarcasına baktı.
Jimin gözleri kaybolana dek gülümsediğinde Chaeyoung ne olduğunu anladı ve ikisi de dudaklarını birleştirerek yalnız kalmanın tadını çıkardılar.
----
( ya belgesel anlatıyomuş gibi hissediyorum niye? )Uzun süre ayrı kalmış birbirine hasret çift daha düşüncelerden sıyrılamamışlardı.
" Yoongi "
" Efendim güzelim. "
" Sence bizim için mutlu son olacak mı? Kavuşabilecek miyiz ki? "
" O ne biçim soru şimdi? "
" Bilmiyorum, abim inadı bırakmış gibi ama... "
" Eunchae dünya yıkılsa bile biz birlikte olacağız. Kötü düşünmeyi bırak o yüzden. "Eunchae sevinçten kocaman gülümsemesini saklayamadı ve sevgilisinin kolunun altına iyice sindi.
----
Jennie ve Jungkook kaybolduklarını çoktan fark etselerde çok sorun etmemişlerdi. Ağır adımlarla el ele yürüyorlardı. Tabi Jennie karda yürümeyi becerebilse her şey daha romantik olabilirdi ama Jungkook bundan oldukça keyif alıyordu.
" Jennie inat etme işte gel kucağıma. "
" Olmaz Jungkook bu yaşta sakat bırakamam seni. "
" Öf jennie ne sakat kalması. "Jungkook Jennie'nin bu durumu uzatacağını bildiği için daha fazla sorgulamadan aldı Jennie'yi kucağına.
" Yah Jungkook belin ağrıyacak. "
" Akşam masaj yaparsın aşkım. "Jungkook arsızca göz kırptığında Jennie utanarak kafasını Jungkook'un göğsüne gömdü. Herkes çift olarak kalmaya karar vermişti. Taehyung'da tek kalacaktı mecbur.
____
Herkes endişelense de akşama doğru kolaylıkla bulmuşlardı yollarını ve tekrar aynı kafede buluştular.
Bu tatil hepsi için de çok iyi olmuştu. Sadece anın tadını çıkarıyorlardı. Vakit epey geç olduğunda herkes odalarına geçti.
Jungkook yerde yatabileceğini söylese de Jennie sorun olmadığını söyledi.
" Jennie belim nasıl acıyo bir bilsen. "
" Yah ben sana dedim ama sen istedin. "
" Masaj yaparsan geçer belki ha? "Jungkook bir anda üzerini çıkardığında Jennie öylece kalakaldı. Bir yutkunmadan sonra her şeyi idrak edebildi ve arkasını döndü.
" Jungkook yaa napıyorsun?! "
" Ne var ya sanki dergilerde hiç görmüyorsun ve altını da çizmek isterim gelecekteki kocan oluyorum. "
" Olabilir. "
" Ommaa, utanıyor musun yoksa sen? "Jennie derin bir nefes aldı ve kararlı bir şekilde arkasını döndü. Fakat bu kararlılık suratının iki üç santimetre uzağında duran Jungkook'un suratıyla fazla uzun sürmedi.
Jungkook Jennie'nin yüzüne bir nefes üflendiğinde Jennie içinde bir kıpırdanma hissetti. Kalbi deli gibi çarpıyordu. Jungkook yine ona ilk kez hissettiği şeyleri hissettiriyordu.
" Yeni yıla nasıl girersen o yılı öyle geçirirmişsin."
Jennie çok beklemeden dudaklarını Jungkook'unkilerle birleştirdi. Jennie daha önce hiç o gece olduğundan daha cesaretli olamamıştı.
" Seni seviyorum Jeon Jungkook hayatımı değiştiren adam kalbimin en derin yerine seni koydum. Ömür boyu senli senelere... "
- Kim jennie" Seni seviyorum güzel kadın, hayatın bana sunduğu en güzel hediyesin Ölene dek tüm yılbaşlarını seninle geçirebilmek dileklerimle "
- Jeon Jungkookİki kişi iki kalp tek kader...
Jennie ve Jungkook'un hak ettikleri gibi bu Dünya'da da diğer Dünya'da da mutlu olmaları dileklerimizle..
Mutlu yıllar.❄
Düşlediğimden daha güzel bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Uzatma niyetim vardı ama yılbaşında final yapmanın özel olabileceğini düşündüm. Umarım sevdiğiniz bir hikaye olmuştur.
Hepinize mutlu yıllar çok çok çok güzel bir yıl geçirmeniz dileklerimle ❄❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔
FanficHerkesin dilinde deli diye bilinen Jennie Jungkook'un kalbiyle arınacaktı tüm izlerinden.. * Kitaptaki saçma olayları, yazım yanlışlarını vs. düzeltmeye üşeniyorum. Mazur görün. Başlangıç : 15 Mayıs 2020 Bitiş : 31 Aralık 2020