♡ 23 ♡

239 25 6
                                    

Jungkook :

   Çalan kapı için Jimin'le ufak bir tartışma sonucu kaybeden ben olup kapıyı açmıştım. Taehyung hiçbir şey demeden küfürler , hakaretler ederek içeri girdi.

" Tanrı güzel yaratıyor da işte kafayı eksik bırakıyor. "
" Noldu hyung? "
" Şu Lisa mıdır nedir? Tam bir salak. "

   Ne olduğunu çok merak etmiştim ama hemen çıkmam gerekiyordu. Jennie projesini teslim etmek için okula gidecekti ve yalnız gidemezdi. Saatimi son kez kontrol ettim.

" Hyung ben çıkıyorum gelince anlat çok merak ediyorum. "
" Anlatırım anlatırım. Hoşçakal "

   Onlar sohbetlerine geri döndüğünde ben de evden çıktım. Jennie'yle aynı anda çıkmıştık. Karşılıklı Gülümsedikten sonra sarıldık.

" Bak projeyi teslim edip çıkıyorsun. Oraya buraya takılma tamam mı? "

   Kafasıyla şirin bir şekilde onayladıktan sonra onu yanağından öpüp elinden tuttum ve okula yol aldık.

   Okula vardığımızda onu amfinin önüne kadar bırakıp kafeteryaya geçtim ve bir kahve alıp boş masalardan birine oturdum. Telefonum çaldığında telefonu elime alıp ekrana baktım. Babam arıyordu. Beklemeden aramayı yanıtlayıp telefonu kulağıma götürdüm.

Jungkook : Efendim Baba

Baba : Oğlum. Amcandan haberin var mı? Yanına geldi mı hiç?

Jungkook : Hayır. bir şey mı oldu?

Baba : Kjun neredeyse bir aydır ortalarda yok. Tedavilerini görmüyormuş. Son günlerde de senin adını sayıklayıp duruyordu.

Jungkook : bilmiyorum ki Baba. Hiç haberim yok (!)

Baba : Tamam oğlum dikkat et kendine. Jimin'le Yoongi'ye de selam söylersin.

Jungkook : görüşürüz.

   Telefonu kapatıp ufak bir kahkaha attım. Hayatım boyunca babama söylemediğim yalanları az önce biter birer kusmuştum adeta.

   Karşıma oturan bedenle bakışlarımı yerden karşı tarafa çevirdim.

" Selam. "

   Hayır bu kız bu şekilde gülünce güzel falan mı olduğunu düşünmüyor? İğrenç. MiCha'ya bir şey söylemeden sorar bakışlarımı yönelttim.  Elime bir zarf verdi.

" Bu ne? "
" Hafta sonu doğum günü partim var. Birinci sınıflardan sadece sen davetlisin. "

   Göz kırptığında suratına iğrenerek baktım ve zarfı alıp dört parçaya ayırdıktan sonra önüne fırlattım.

" Samimiyetine dikkat et istersen. "

Güldü...

" Ne yani? Jennie'den daha seksi ve güzel olduğum ortada değil mi? Hem neden o deliyi tercih ediyorsun ki ? "
" Laflarına dikkat et MiCha! "
" Senin altında olmayı ondan daha fazla hakediyorum ben! "
" Sürtükleri altıma alma gibi bir alışkanlığım yok. "
" Ah hadi ama daha erkeklere bile dokunamazken.. Hadi evlendiniz diyelim bir çocuğunuz olacağı bile meçhul. Ona sadece dokunabiliyorsun, sadece elini tutabiliyorsun. İlerisini asla yapamaz o deli. "

   MiCha'nın arkasında acı bir şekilde tebessüm eden bedenle duraksadım. Jennie her şeyi duymuştu. Kim bilir ne kadar da dokunmuştu o sözler. MiCha'ya tehditkar bakışlarımı gönderdikten sonra hemen Jennie'nin yanına gittim ve elini tutup onu oradan çıkardım.

𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin