Jennie :
Gün doğana kadar uyumamıştım. Gözlerim uykuyu arzulamaya çoktan başlamıştı bile ama korkuyordum. Gönderilen mesaja tekrar tekrar baktım. 'Kimsin? ' yazıp yazıp tekrar siliyordum. Almak istemeyeceğim cevaptan korkuyordum. En sonunda kafayı yememek adına telefonu tamamen kapatıp yanımdaki ufak komidinin üst çekmecesine attım. Herşeyi aklımdan silip uyku isteyen bedenimi uykuya bırakmaya çalıştım.
❀~
Üzerimden çekilen yorganı hissettiğimde uyanmıştım ama gözlerimi açmak istemedim. Çünkü sabaha kadar uyumadığım için daha uykuya ihtiyacım vardı.
" Yah jennie kalk artık acıktım. Bana yemek yap "
Söylediği şeyle direk yatakta doğrulup ona şaşkınca bakmaya başladım. Daha dün kendini ev işlerine verdiğini söyleyen o değil miydi?
" Kindimi iv işlirini virmiyi kirir virdim jinni öğğ. "
" O sadece o gün içindi ve sıkıntıdandı bi kere. "Ona kötü bakışlarımı yollayıp yataktan kalkarken bana hayali bir öpücük gönderip gitmişti. Bende lavaboya yönelip işlerimi hallettikten sonra mutfağa geçip birşeyler hazırladım.
Kahvaltı masasındayken aç olmama rağmen tabağımdaki zeytinlerle uğraşmaktan başka bir şey yapamıyordum. O mesajı gönderen kişinin Jaehyun veya okuldan birisi olması için resmen dua ediyordum.
" Sence nasıl fikir jennie ? "
Chayoung'un sorduğu soruyla kafamı kaldırdım. Kahvaltı masasına oturduğumuzdan beri birşeyler anlatıyordu ama dinlemeye çalışsamda dinleyememiştim.
" Ne fikri ? "
" Sen beni dinlemiyor musun? "
" Ah hayır sadece dalmışım işte öyle. "
" Elektrik mevzusunu mu düşünüyorsun? Bende baya taktım ona. Her neyse diyorum ki Kai'nin doğum günü yaklaşıyor. "
"Eee alırız bir parfüm falan. "
" İnanmıyorum sana Jennie senelerdir Kai ile arkadaşsın ve tek erkek arkadaşın da Kai sen gelmiş uyduruk bir hediye alalım diyorsun. "Haklıydı. Hemde sonuna kadar haklıydı ama hediye düşünecek halim de vaktim de yoktu ki.
" Ne yapalım diyorsun? "
" Jisoo unnie tekne kiralayalım dedi. Orada sürpriz hazırlayacağız ve Lalisa' da Kai'yi oyalayıp hazırlıklar tamamlanınca Kai'yi getirecek. Nasıl fikir? "
" Ooo siz zaten hazırlamışsınız mükemmel bişey bana ne gerek var? "
" Aaa organize bizden tekneyi süslemek senden. "
"İyi tamam yaparız. "Onu gülerek onayladıktan sonra aklıma bugün kamera kayıtlarına bakacağımız geldi. Jungkook'a mesaj attım. Dün vermiştik numaralarımızı her ihtimale karşı.
Jennie : hey jungkook kamera kayıtlarına bakacak mıyız?
Jungkook : Bakacağız ama sadece sen ve ben gitsek iyi olur.
Eğer kötü bir durum varsa bilirsin Chaeyoung ve Jimin ortalığı velveleye vermeyi çok sever ;)Jennie : Haklısın 😅
Telefonun kırılmamışmıydı senin cevap veremeyeceğini sanmıştım.Jungkook : sadece ekran çatlamış çok birşey yok.
Jennie : Kayıtlara ne zaman bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔
Hayran KurguHerkesin dilinde deli diye bilinen Jennie Jungkook'un kalbiyle arınacaktı tüm izlerinden.. * Kitaptaki saçma olayları, yazım yanlışlarını vs. düzeltmeye üşeniyorum. Mazur görün. Başlangıç : 15 Mayıs 2020 Bitiş : 31 Aralık 2020